Minulla aina aamulla herätessä nenä tukossa ja räkäinen. Kurkkua pitää kakoa ja ’rykiä’ vähää väliä, tuntuu että jotain limaa siellä on ja on ollut kauan. Saan välillä outoja kohtauksia.. että yhtäkkiä menee nenä enemmän tukkoon ja kieli tuntuu turvonneelta seka kurkkukin. Välillä on vaikea saada henkeä, mutta se menee sitten ohitse muutaman minuutin kuluessa. Vasempaan rintaan/rintakehään pistää, tuntuu aralta painaessa. Lääkäri sanoi että revähtanyt lihas. Ei uskonut kun sanoin että olo tuntuu niin allergiselta. Olo on myös ahdistunut, ja tuntuu etten saa kunnolla vedettyä henkeä. Väsynyt olo. Välillä ihoni kutisee ilman mitaan paiseita, ja välillä ihoon ilmestyy pienempiä punaisia ’näppyjä’. Rintakehälla paineen tunnetta ja semmonen raskas olo. Yleensä muutaman tunnin syönnin jälkeen tulee nuo kohtaukset, mutta välillä aikaisemminkin ja joskus sitten milloin vain. Mistä voisi johtua????
A-PUUU-VAAAAAAAAAA allergiaako? Help mej!
APUVA TYYPPI
1
341
Vastaukset
- myös allerginen
mahtollisesti kannattaisi käväistä allergiatesteissä.. ihotestit kestää suunnilleen 15min ja näyttävät kohtuu luotettavasti allergiat. Nuo ruokailun jälkeiset kohtaukset vois viitata johonkin ruoka-aine allergiaan. Lääkäriin vain, ei niitä pysty muuten diagnosoimaan.
Toki voit hakea apteekista pakkauksen allergialääkettä (saa ilman reseptiä pienempiä pakkauksia) ja vetästä vaikka viikon kuurin. Jos tänä aikana olo on helpompi kannattaa käydä testeissä. Tosin ennen testejä pitää olla x-määrä tunteja syömättä lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312