Missä on missimme muutaman vuoden takaa eli Elina Nurmi.Julkisuudessa häntä ei ole näkynyt esim.lehtien palstoilla.Mitähän hän mahtaa nykyään tehdä?Mallin hommiako?Elina on kaunis ja seksikäs nainen eli nainen minun makuuni.
Vastaukset 4
- Mimmi123456
hyväö ettei
- Asennoitunut
Osa opiskelee eikä pyri etenemään vaan "pärstä ja vartalokertoimen perusteella"
Ja kun avioituvat ja saavat lapsia ( järkiintyvät).
Elämän arvot asettuu oikeille kohdilleen.
Elämässä on paljon muutakin kuin kauneus ja seksi.
Valtaosa naisista haluaa lapsen tai kaksi jossain vaiheessa.
Vaikka vartalo "kärsiikin"
Hällyytimet alkaa soida viimeistään 35 v. korvilla.
Lisäksi on huomioitava, että:
Kaikki missitkään pumattakaan valtaosasta muista kauniista naisista eivät halua julkisuutta.
- taatananan
hän koita paranella sitä kaksisuuntaista mielialahäiriötään.
- B-rapussa asunut
....Diu Diu.....missi vuoden jälkeen on tullut "aika nöyräks"...silloin tuppas meneen vesi sieraimista sisään..?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479