Missä on missimme muutaman vuoden takaa eli Elina Nurmi.Julkisuudessa häntä ei ole näkynyt esim.lehtien palstoilla.Mitähän hän mahtaa nykyään tehdä?Mallin hommiako?Elina on kaunis ja seksikäs nainen eli nainen minun makuuni.
Missi Elina Nurmi
4
2318
Vastaukset
- Mimmi123456
hyväö ettei
- Asennoitunut
Osa opiskelee eikä pyri etenemään vaan "pärstä ja vartalokertoimen perusteella"
Ja kun avioituvat ja saavat lapsia ( järkiintyvät).
Elämän arvot asettuu oikeille kohdilleen.
Elämässä on paljon muutakin kuin kauneus ja seksi.
Valtaosa naisista haluaa lapsen tai kaksi jossain vaiheessa.
Vaikka vartalo "kärsiikin"
Hällyytimet alkaa soida viimeistään 35 v. korvilla.
Lisäksi on huomioitava, että:
Kaikki missitkään pumattakaan valtaosasta muista kauniista naisista eivät halua julkisuutta.
- taatananan
hän koita paranella sitä kaksisuuntaista mielialahäiriötään.
- B-rapussa asunut
....Diu Diu.....missi vuoden jälkeen on tullut "aika nöyräks"...silloin tuppas meneen vesi sieraimista sisään..?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17211098
- 545288
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452503- 312179
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421614Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311290Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6986Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98962