Oletteko huomanneet esimerkiksi huonomuistisuutta yms. "oireita"?
Vaikuttaako 4 kännikertaa (2vkn loppua putkeen, yksi välissä, sitten taas 2vkloppua putkeen) muistiin?
Kerroilla olen juonut 2-3.5desiä raakaa viinaa. Eli n. 6-9 bisseä (jos lasketaan se kaljoina).
Tarkoituksena olis pitää nyt kuukauden (parin) tauko.
Alkoholin haittavaikutukset
7
806
Vastaukset
- ö¨åö¨åö
Alkoholi lamaannuttaa aivosoluja ja muisti voi olla huonontunut viikonlopun jälkeen mutta ne lamaantuneet aivosolut palautuvat normaalikuntoon tuossa viikon aikana.
- aloittajaaa
Eikös alkoholi tuhoa aivosoluja?
- ghkhjkgyukykgk
aloittajaaa kirjoitti:
Eikös alkoholi tuhoa aivosoluja?
Kyllä se sitäkin tekee mutta kun mietit miten kuitenkin toivut humalasta: jos ne tuhoutus ne aivosolut niin sähän olisit periaatteessa humalatilassa lopun elämääs?
Mulla oli joskus alkuaikoina kun ekoja kertoja kävi juomassa sellanen että about viikon sen juomisen jälkeen oli sellanen jännä olo ettei tajua mistään mitään. Nyt ei oo enää niin paha eikä kestä niin pitkään. - (|)(-.-'')(m)
ghkhjkgyukykgk kirjoitti:
Kyllä se sitäkin tekee mutta kun mietit miten kuitenkin toivut humalasta: jos ne tuhoutus ne aivosolut niin sähän olisit periaatteessa humalatilassa lopun elämääs?
Mulla oli joskus alkuaikoina kun ekoja kertoja kävi juomassa sellanen että about viikon sen juomisen jälkeen oli sellanen jännä olo ettei tajua mistään mitään. Nyt ei oo enää niin paha eikä kestä niin pitkään.Tottakai alkoholi tuhoaa aivosoluja, eikä se vaikuta siihen, että olisi koko loppuelämän humalassa... Katsos kun ei aivot sitä alkoholia polta kehosta, maksa hoitaa homman. En kyllä tiedä miten tuo aivosolujen menetys vaikuttaa, oppiiko huonommin uusia asioita vai tuleeko vaan "retardimmaksi"?
- ghkhjkgyukykgk
(|)(-.-'')(m) kirjoitti:
Tottakai alkoholi tuhoaa aivosoluja, eikä se vaikuta siihen, että olisi koko loppuelämän humalassa... Katsos kun ei aivot sitä alkoholia polta kehosta, maksa hoitaa homman. En kyllä tiedä miten tuo aivosolujen menetys vaikuttaa, oppiiko huonommin uusia asioita vai tuleeko vaan "retardimmaksi"?
Huomaatko miten sanoin tuossa alussa että se tekee myös sitä? Huomasitko miten ennen minua sanottiin että se lamauttaa niitä aivosoluja ja aloittaja kysyi tästä? Jos niin niin ehkä myös tajuaisit että minä sitä lamauttamista selitin, ei se niitä kaikkia aivosoluja tapa joihin se vaikuttaa jos vaan jaksaisit lukea kunnolla.
Se alkoholi siis tappaa joitain aivosoluja mutta ei kaikkia, kuten tuossa selitin. Opettele lukemaan ennen kuin tulet pätemään. Pässi. - haittavaikutuksina
ghkhjkgyukykgk kirjoitti:
Huomaatko miten sanoin tuossa alussa että se tekee myös sitä? Huomasitko miten ennen minua sanottiin että se lamauttaa niitä aivosoluja ja aloittaja kysyi tästä? Jos niin niin ehkä myös tajuaisit että minä sitä lamauttamista selitin, ei se niitä kaikkia aivosoluja tapa joihin se vaikuttaa jos vaan jaksaisit lukea kunnolla.
Se alkoholi siis tappaa joitain aivosoluja mutta ei kaikkia, kuten tuossa selitin. Opettele lukemaan ennen kuin tulet pätemään. Pässi.löytyy mm. kullin lyhentyminen, oksentelu, teiniangstit, kuseminen housuihin, häpeäminen.
- jooooooooooooooooooo
Siis pitkäaikainen juopottelu voi aiheuttaa kun aivosoluja kuolee, että olet niin sanottu vihannes ja et pysty tekemään mitään ilman apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612244
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2151712A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351656- 841515
Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit431401Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u61367- 841331
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1421241- 1151115
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄691072