Esittelin viime viikolla ystävilleni uuden poikaystäväni, joka on myös ensimmäinen poikaystävä mikä minulla on ikinä ollut. Taisimme ehkä hieman liikaa roikkua toisissamme, sillä kaverit ovat kyselleet jälkeenpäin "oletteko te aina noin kiinni toisissanne" tyyppisiä kysymyksiä. Nyt en jotenkin pääse yli siitä, ja mietin koko ajan, että käyttäydyimmekö nolosti. Emme kuitenkaan kertaakaan edes suudelleet, vain kädestä pitämistä yms. Olen kuitenkin jo 22 vuotias, joten ehkä ei pitäisi enää näyttää tunteitaan muiden läsnäollessa...vai?
Poikaystävän ensiesittely nolottaa
lapsellinen12
1
888
Vastaukset
- 10+11
kavereillesi millään tavalla. Jos kaverisi ovat sinkkuja, ehkä he olivat jopa kateellisia. Hittoako heille kuuluu, jos tykkäät ja näytät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161