Esittelin viime viikolla ystävilleni uuden poikaystäväni, joka on myös ensimmäinen poikaystävä mikä minulla on ikinä ollut. Taisimme ehkä hieman liikaa roikkua toisissamme, sillä kaverit ovat kyselleet jälkeenpäin "oletteko te aina noin kiinni toisissanne" tyyppisiä kysymyksiä. Nyt en jotenkin pääse yli siitä, ja mietin koko ajan, että käyttäydyimmekö nolosti. Emme kuitenkaan kertaakaan edes suudelleet, vain kädestä pitämistä yms. Olen kuitenkin jo 22 vuotias, joten ehkä ei pitäisi enää näyttää tunteitaan muiden läsnäollessa...vai?
Vastaukset 1
- 10+11
kavereillesi millään tavalla. Jos kaverisi ovat sinkkuja, ehkä he olivat jopa kateellisia. Hittoako heille kuuluu, jos tykkäät ja näytät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3251035- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650