Veikatkaa kauanko kestää, että Piho huomaa olevansa väärässä porukassa.
A) alle kuukausi
B) heti vaalien jälkeen
C) Piho jää IPUun
Veikkaus Pihosta
3
142
Vastaukset
Veikkaus on vääränsuuntainen.
Ei tähänastikaan ole ollut kyse siitä, että minä huomaisin olevani väärässä puolueessa, koska olen aina ollut uskollisesti eri puolueissa siihen asti kun on tullut kenkää.
Kyse on ollut aina siitä, että kulloinenkin puolue on tullut siihen johtopäätökseen, että minä olen ajatuksineni väärässä puolueessa.
Minä en ole siis vaihtanut puoluetta, vaan puolue on vaihtanut minut ulos puolueesta.
Joten oikea kysymys olisi veikata, jos niin haluaa:
Kauanko kestää, että IPU huomaa Pihon olevan väärässä puolueessa ja antaa sen takia Piholle kenkää.
Eli minä itse en ole kukasta kukkaan lentelevä kevytmielinen puolueen vaihtaja, vaan olen joutunut tilanteeseen, että eri puolueet ovat hyljänneet minut, kuka mistäkin syystä, lähinnä ilmeisesti mielipiteitteni takia.
Jouko Piho- Äkkiä kävi
Oletko jo IPU:n jäsen?
Äkkiä kävi kirjoitti:
Oletko jo IPU:n jäsen?
En ole vielä IPUn jäsen. Olen hakenut jäsenyyttä. Asia ratkeaa 6.12.2010 IPUn puoluehallituksen kokouksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663