Onko ketään "tuttuja" viikoilla 2 ja/tai 3 Mauritiuksella? Ilmoittele, niin yritämme suostutella teitä päivän kalastusreissulle. Olimme viisi vuotta sitten semmoisella ja oli todella upea päivä. Meitä oli kuusi henkilöä ja jokainen sai pari kolme tonnikalaa ja Jassu sai miekkakalan näköisen pari metriä pitkän vonkaleen. Olisi mukavaa saada mukavaa kalastusseuraa!
Vastaukset 3
- mauritiukselle menos
Moro!
Ollaan paikalla nuo viikot meitä on 5 1 lapsi 1 v 1kk. Appiukko ja meikäläinen varmaan olisiki kiinnostunut kalastusreissusta, miks ei muutkin. Voisi laittaa tuon mietintämyssyn alle.
Että olkaapa yhteyksissä tännepäin!- jatei
2-17 tammikuuta. Asumus flic flacissa. Tarkoitus käydä kalassa jossakin vaiheessa
- petner
Mukavaa, jos saatais porukka kasaan. Meitä on kaksi ja kumpikin kalastelee. Olimme viisi vuotta sitten porukalla, kuusi henkilöä, siellä kalassa. Palvelun tarjoaja oli Fishing Mauritius ja vene Tora Tora 2. Kts. Www.fishingmauritius.Co.uk. Kalastuspäivä, vene, saalis, miehistö, kaikki oli kohdallaan. Ajattelimme samaa firmaa tammikuussakin. Pitäisi vaan tilata ajoissa. Hinta näyttää olevan 630 euroa/vene. Varaan veneen, kunhan päästään yksimielisyyteen ajankohdasta. Ottakaa yhteys [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496