Mistä löytyy hyviä linkkejä tehdasvalmisteisille pick-up volvoille, niiden historiasta ja eri malleista? Varsinkin 60-luvun loppupuolen mallit kiinnostaa. Harvinaisuus, saatavuus Suomesta tai Ruotsista ja hintataso pilaamattomien yksilöiden kohdalla. Mistä noita voisi yleensä hakea? Osien saatavuus yms? Miten eroittaa nämä ns. itse tehdyt versiot alkuperäisistä ettei tule hankittua umpipakusta tehtyä versiota? Epaviritykset ei kiinnosta laisinkaan. Tyypillisimmät ongelmakohdat? Kerhoa tai vastaavaa Suomessa joka olisi keskittynyt kyseiseen malliin?
Pitkäaikaisena haaveena peruspilaamaton ja mahdollisimman alkuperäinen "kova" puulava Duett 60-luvun lopulta yhtenäisellä tuulilasilla. Ei välttämättä virheetön ylihintainen museoajoneuvo vaan patinaa saa olla luonnollisesti. Tarkoitus tai haave olisi käyttää ihan jopa jokapäiväisessä ajossa.
Aikaisemmin kiinnostuksen kohteena oli pv:t ja duett on itselläkin ollut amazonin lisäksi mutta kohtuu kuntoinen ja hintainen puulava-duett löytyessään kiinnostaisi (alkuperäinen).
Kiitoksia asiallisista vastauksista.
Volvo Duett Pick-up
3
695
Vastaukset
- vohoo
Öö siis onko noita muka tehdastekoisiakin???? Eiköhän ne oo kaikki itsetehtyjä, malli alunperin ruotsalainen epa traktori.
- Pavosen Heska
Duettia on ainakin -50 luvulla myyty myös alustana (runko keulapellit tietysti tekniikka) joihin koritehtaat tekivät erilaisia koreja. Myös avo-PV:t tehtiin koripajoilla Duettin alustalle.
Volvo tehtaan tekemiä Duett pick-upeja ei ainakaan erään Volvo kirjan mukaan tehty, kuin muutamia -50 luvulla.- Harvassa aidot
http://www.flickr.com/photos/saabrobz/4589242508/
esimerkki 60-luvun puulavasta. Itse volvotehdas ei tietääkseni valmistanut lava-volvoja loppuun asti vaan toimitti aihiot koritehtaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720