Ilmoittautukaa tässä, kiitos :)
Etunimi. Jos ei ole, turhaan vietän aikaani täällä :)
A:lla alkavia miehiä?
17
270
Vastaukset
- eut5jgfj
Yks Antti löytyy
- Onko täällä
Antti ei osunut :(
- ootko ronkeli
Onko täällä kirjoitti:
Antti ei osunut :(
No nythän siulle tuli jo yks a, joten et sie turhaan siis oo täällä...eikä piä olla liian nirso tai vaatia liikaa...
- Onko täällä
ootko ronkeli kirjoitti:
No nythän siulle tuli jo yks a, joten et sie turhaan siis oo täällä...eikä piä olla liian nirso tai vaatia liikaa...
Ronkeli oon. Haluan vain sen yhden :)
- hahahuuhuu
Onko täällä kirjoitti:
Antti ei osunut :(
muita a-kirjaimella alkavia miehiä;
arto
arttu
aleksi
ari
aimo
joku muu, mikä?
-------
choose your destiny - arttu vois
hahahuuhuu kirjoitti:
muita a-kirjaimella alkavia miehiä;
arto
arttu
aleksi
ari
aimo
joku muu, mikä?
-------
choose your destinyollaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ootko ronkeli
Onko täällä kirjoitti:
Ronkeli oon. Haluan vain sen yhden :)
Siulla on ihan hyvät periaatteet..tai siis enhän mie muusta tiiä kuin tuost ..siis periaatteesta..mut nyt pitää mennä miun maalaamaan kaapin taustoja joten ei kai tähän tääl sit muuta ku et lykkyä tykköö ja sitten pötköä pessään....äläkä hevillä luovuta ku joskusha se voi onni olla myötä vastamäessäkin niin miksei myös näillä sivuilla kans
- Onko täällä
hahahuuhuu kirjoitti:
muita a-kirjaimella alkavia miehiä;
arto
arttu
aleksi
ari
aimo
joku muu, mikä?
-------
choose your destinyJa kaikki nämä yhdessä ja samassa persoonassa? Et ainakaan saa naistasi tylsistymään :)
- 17
Mulle kelpaisikin vain yksi Antti.
- rrrrjjjjjr
mut Armi olis!!!Laura..ensin vaarallinen yllätys...mun lemppari mut sitten tää
- Mie vaan!!!!!!!!!!!!
Ariiiiiiiiiiiii
- Onko täällä
Ei osunut taaskaan :(
jos jätät J- kirjaimen alusta pois, niin löytyy tosi
symppis kaveri sulle...- Onko täällä
Höh. Ei tämä mikään deitti-ilmo ole.. :)
- ^^^
Aki
- Arvo, kas vain
Onhan meitä täällä!
- huhuilee
onhan täällä yksi artokin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519