Kohta se alkaa, se loppukilpailu tanssii tähtien kanssa...kumpaa tähtioppilasta veikkaatte voittoon,
Laura Voutilaista vai Antti Tuiskua...minusta nuo kummatkin on tosi hyviä joten aika vaikee on veikata voittajaa, mutta luulen että yleisön äänillä Antti voittaa...
http://www.telkku.com/
Kohta se alkaa............
60
373
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
että Antti voittaa! =)))
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Nyt onkin aika jännä tuo loppukilpailu.... ;))
tuon vastauksen tähän. =))
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9496771/46956575 - Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Koko kilpailu meni mun mielestä ihan niinkuin veikkasinkin Antti eka ja Laura toka...
Ihanaa ettei se Laura voittanut! ;))))))))))))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ihanaa ettei se Laura voittanut! ;))))))))))))))))))))))))))
Kyllä Laurakin tanssi tosi upeesti, ja olisi tuomarin pisteillä voittanutkin...Antilla vaan on niin iso joukko faneja jotka äänestivät Antin voittoon...
- en ole katsonut
Mutta luulen, että katsojissa (= äänestäjissä ) on enemmän Antti-faneja kun Laura-faneja. Joten siksi Antti voittaa.
- Myy-Pikkuinen
näe telkkua kun olen kylässä ja tehdään raveja, hyvin on ravit mennyt. Ei mitään isoja voittoja mut moni lähtö otettu kiinni. Ainoa miinus on vaan se että fintotossa on vähn ongelmia prosenttejen kanssa. Tämä on vähänku lottoamista!! ;))))
Minusta tuossa ei ole edes mitään veikkaamista.Selvää kamaa jo jokusen jaksonkin verran,kuka voittaa.Eli Tuisku ja Ansku.Tuisku kerää jo pelkästään niitä ihqu-ääniä runsaasti pikkutytöiltä ja vähän vanhemmilta tädeiltä :DDD
Mutta upeat oli finalistit.Minun mielestä alusta loppuun paras oli Laura ja Marko.Alusta loppuun siis tasaisesti laadultaan :)Samaa mieltä Antin nuoret fanijoukot äänesti Anttia...tuomareiden pisteillähän Laura olisi voittanut...mutta hyviä oli molemmat finalistit...
Sikra kirjoitti:
Samaa mieltä Antin nuoret fanijoukot äänesti Anttia...tuomareiden pisteillähän Laura olisi voittanut...mutta hyviä oli molemmat finalistit...
Tuossa pitäisi olla kaksi voittajaa eli vaikka laskettaisiin tuomarien kokonaispisteet joka kilpailusta tai semifinaalista lähtien,ja siitä oma voittaja.Vähän niinkuin kokonaisvaltaisesti puhtaasti taidollisesti paras :D
Ja sitten olisi toinen voittaja,johon laskettaisiin joko kaikki tai vaan äänestäjien pisteet.
Jotenkin menisi reilummin.
Opeitten tanssi oli kyllä aikas mehevä.
- issu56
Ennakkosuosikkia mulla ei ollut, kun en ollut kovinkaan montaa jaksoa katsonut. Nyt olisi ollut kyllä kiva, jos olisi tullut tasapeli, sillä niin tasavertaisia oli Antti ja Laura :).
Samaamieltä, taspeli olisi ollut kyllä ihan hyvä...olivat kyllä molemmat niin upeita tanssijoita...
Nyt meni mun mieleisesti! Hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mäkin olen alusta asti veikannut Anttia voittajaksi, mutta nyt näiden viimeisten esitysten jälkeen, olisi ollut vaikeaa jos olisin joutunut päättämään kumpi voittaa...kumpikin pari oli kyllä tosi hyviä...
Sikra kirjoitti:
Mäkin olen alusta asti veikannut Anttia voittajaksi, mutta nyt näiden viimeisten esitysten jälkeen, olisi ollut vaikeaa jos olisin joutunut päättämään kumpi voittaa...kumpikin pari oli kyllä tosi hyviä...
Mulla olis ollut helppo päätös kun mä en tykkää Voutilaisesta esiintyjänä ihan riippumatta siitä laulaako se vai tanssiiko. Olisin siis ollut aika puolueellinen tuomarina.
- Pukeli 1
Haukullinen kirjoitti:
Mulla olis ollut helppo päätös kun mä en tykkää Voutilaisesta esiintyjänä ihan riippumatta siitä laulaako se vai tanssiiko. Olisin siis ollut aika puolueellinen tuomarina.
Kyllä Voutilainen on Suomen parhaimpia naislaulajia jollei peräti paras.
Antin voitto oli myös karismasta kiinni, siis osaltaan.
Ihana luonnonlapsi. Pukeli 1 kirjoitti:
Ihana luonnonlapsi.Aha, sinäkö siis määräilet kenestä laulajasta mun pitäisi pitää?
Pitääkö muistaa jatkossa kysyä kaikissa makuasioissa sinulta mitä mieltä minä saan olla niin et pahoita mieltäsi jos vahingossa kirjotan väärän mielipiteen?Haukullinen kirjoitti:
Mä en laulajana tykkää kummastakaan...mutta hienosti vetivät tanssit läpi...
- Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
Ihana luonnonlapsi.ei todellakaan ole suomen parhaimpia laulajia...lahna se on. ;))))))))))))))))))))))))))))))
Antista olen samaa mieltä! - Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
biisi josta tykkään ja se on tämä! =))
http://www.youtube.com/watch?v=Oa7tK6jaiiY - Pukeli 1
Haukullinen kirjoitti:
Aha, sinäkö siis määräilet kenestä laulajasta mun pitäisi pitää?
Pitääkö muistaa jatkossa kysyä kaikissa makuasioissa sinulta mitä mieltä minä saan olla niin et pahoita mieltäsi jos vahingossa kirjotan väärän mielipiteen?tanssii tähtien kanssa, kun siellä oli se Rosa Meriläinen, niin et voinut katsoa ohjelmaa niin kauan, kun se "akka" on siellä. Inhosit sitä syvästi.
Mistä tämä johtuu Haukullinen ?
Tökkiikö sun kone ? .....Siis netti. - Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
tanssii tähtien kanssa, kun siellä oli se Rosa Meriläinen, niin et voinut katsoa ohjelmaa niin kauan, kun se "akka" on siellä. Inhosit sitä syvästi.
Tökkiikö sun kone ? .....Siis netti.ihmiset ne vaan on ällötyksiä...ei kaikista voi tykätä, eikä edes tarvi. Pätkiiks sinulla netti?
- nauraa täysillä
Haukullinen kirjoitti:
Pitääkö muistaa jatkossa kysyä kaikissa makuasioissa sinulta mitä mieltä minä saan olla niin et pahoita mieltäsi jos vahingossa kirjotan väärän mielipiteen?ajatusmaailmaa.
Pukeli 1 kirjoitti:
tanssii tähtien kanssa, kun siellä oli se Rosa Meriläinen, niin et voinut katsoa ohjelmaa niin kauan, kun se "akka" on siellä. Inhosit sitä syvästi.
Tökkiikö sun kone ? .....Siis netti.Minä en katsonut silloin ohjelmaan niin kauan kuin se huumeiden käyttäjä oli kisassa mukana, ei kiinnosta huumetyypin touhujen seuraaminen.
Kai mulla on oikeus sentään vielä päättää mitä katson ja mitä en?
Tämä kaxnelonen hidastelee niin että viestien avaaminen on tosi tahmeeta.Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ei todellakaan ole suomen parhaimpia laulajia...lahna se on. ;))))))))))))))))))))))))))))))
Antista olen samaa mieltä!Euroviisuissa Voutilainen mokasi aikoinaan kun sen laulaessa kuului välillä tosi selvästi hengenvedot.Hengähteli kuin joku palje.
Sikra kirjoitti:
Mitähän me seuraavaksi saadaan seurattavaksi. Nyt loppui tää tanssikisa, kuorosota on vielä kesken mutta ei sitäkään kovin pitkään, kuukauden verran taitaa kestää.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Euroviisuissa Voutilainen mokasi aikoinaan kun sen laulaessa kuului välillä tosi selvästi hengenvedot.Hengähteli kuin joku palje.
monessa muussakin biisissä ja live esityksissä varsinkin.
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Haukullinen kirjoitti:
Mitähän me seuraavaksi saadaan seurattavaksi. Nyt loppui tää tanssikisa, kuorosota on vielä kesken mutta ei sitäkään kovin pitkään, kuukauden verran taitaa kestää.
sotaahan täälläkin on ja vielä sun aiheuttamaa.
- Pukeli 1
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
monessa muussakin biisissä ja live esityksissä varsinkin.
sen imagoon ( mä läähätän ja läkähdyn ) :))))))
- Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
Aika heikko imago! ;)))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
sotaahan täälläkin on ja vielä sun aiheuttamaa.
oletko kenties kokopv ootellut Haukullista ja nyt pääsit kuolaan! =)))))))))))))))))))))
- 88888888888888888888
Pukeli 1 kirjoitti:
ajatella, ei ole minun mielestä suomen paras naissolisti, itse pidän Anneli Saaristosta mutta makuja on monia.
- Pukeli 1
88888888888888888888 kirjoitti:
ajatella, ei ole minun mielestä suomen paras naissolisti, itse pidän Anneli Saaristosta mutta makuja on monia.
sillä yksi reipas kappale se Viva Espanja, muista en osaa sanoa.
Vähän enemmän kuitenkin pitäisi olla rock and rollia, siis minun mielestä. - 88888888888888888888
Pukeli 1 kirjoitti:
sillä yksi reipas kappale se Viva Espanja, muista en osaa sanoa.
Vähän enemmän kuitenkin pitäisi olla rock and rollia, siis minun mielestä. - Myy-Pikkuinen
tai aika monestakin Saariston biisistä mut tämä on hyvä! =))
http://www.youtube.com/watch?v=sAwrW2sVgKs - Pukeli 1
Matista ja Teposta en tykkää yhtään. Suljen heti radion jos alkaa se länkytys kuulumaan.
Katselin kerran mansikkapaikka nimistä ohjelmaa ja siinä olivat haastateltavina kumpikin. En ole eläissäni kuullut niin hähättävää naurua, kun toinen näistä velloksista päästeli. Oliko se nyt Matti tai Teppo, mutta se isopäisempi kuitenkin.
Vanhin velikin oli kutsuttu. Aika erikoinen olemus silläkin täytyy sanoa :)))))))))))) - ====================
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
oletko kenties kokopv ootellut Haukullista ja nyt pääsit kuolaan! =)))))))))))))))))))))
muutakaan tekemistä kun kyttäilä arvon rouvaa.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
biisi josta tykkään ja se on tämä! =))
http://www.youtube.com/watch?v=Oa7tK6jaiiYNo joo, makuasia...mä en vaan pidä Antin äänestä, toikin biisi olisi ihan hyvä jonkun muun laulamana, ja sitte kun olisi se jumpsutus pois taustalta... ;)))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
tai aika monestakin Saariston biisistä mut tämä on hyvä! =))
http://www.youtube.com/watch?v=sAwrW2sVgKs- 88888888888888888888
Pukeli 1 kirjoitti:
Matista ja Teposta en tykkää yhtään. Suljen heti radion jos alkaa se länkytys kuulumaan.
Katselin kerran mansikkapaikka nimistä ohjelmaa ja siinä olivat haastateltavina kumpikin. En ole eläissäni kuullut niin hähättävää naurua, kun toinen näistä velloksista päästeli. Oliko se nyt Matti tai Teppo, mutta se isopäisempi kuitenkin.
Vanhin velikin oli kutsuttu. Aika erikoinen olemus silläkin täytyy sanoa :))))))))))))Ruohosen veljet. Seppohan on ihan maailmankuulu tenori.
Haukullinen kirjoitti:
- 88888888888888888888
Pukeli 1 kirjoitti:
Vanhin velikin oli kutsuttu. Aika erikoinen olemus silläkin täytyy sanoa :)))))))))))) - Pukeli 1
Ruohosen veljet. Seppohan on ihan maailmankuulu tenori.
mutta erikoinen olemus, sitä tarkoitin :))))
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Arvasin että sieltä tulee kursikankikka!! ;)))))))))))
Mut tämä on myös hyvä!
http://www.youtube.com/watch?v=B0YuD1wSEs4&feature=related - 88888888888888888888
Pukeli 1 kirjoitti:
mutta erikoinen olemus, sitä tarkoitin :))))
http://www.youtube.com/watch?v=_ylUinPwxWk&feature=related
Hienosti laulaa, ei luikuttele:) Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Arvasin että sieltä tulee kursikankikka!! ;)))))))))))
Mut tämä on myös hyvä!
http://www.youtube.com/watch?v=B0YuD1wSEs4&feature=related- a.savolainen
http://www.youtube.com/watch?v=_ylUinPwxWk&feature=related
Hienosti laulaa, ei luikuttele:) - 88888888888888888888
Sikra kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=28LSS3cuZcQ&feature=related
Olen muutaman kerran päässyt tutustumaa kyseiseen taiteilijaa, hieno ihminen:) - 88888888888888888888
a.savolainen kirjoitti:
ei ole pakko olla Turkulainen:)
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
arvannut!! =)))
- 2012
Haukullinen kirjoitti:
Pitääkö muistaa jatkossa kysyä kaikissa makuasioissa sinulta mitä mieltä minä saan olla niin et pahoita mieltäsi jos vahingossa kirjotan väärän mielipiteen?No jo oli taas helvetin kummallinen tulkinta sulla!!! Ite huutelet täällä että jokasella on oikeus mielipiteeseen ja nyt Pukelin mielipide olikin sun mielestä määräys??? Oot oikeesti outo...
- AnneSa
http://www.youtube.com/watch?v=28LSS3cuZcQ&feature=related
Olen muutaman kerran päässyt tutustumaa kyseiseen taiteilijaa, hieno ihminen:)Sullon pakko olla dementia! :))) Yleensä tutustumiseen riittää yks kerta. :))))))))))))))))
- nauraa käppyrässä
2012 kirjoitti:
No jo oli taas helvetin kummallinen tulkinta sulla!!! Ite huutelet täällä että jokasella on oikeus mielipiteeseen ja nyt Pukelin mielipide olikin sun mielestä määräys??? Oot oikeesti outo...
käskytyksesti, huh, huh, Pukelikos se täällä määräilee mielipiteetkin:)
- 88888888888888888888
AnneSa kirjoitti:
Sullon pakko olla dementia! :))) Yleensä tutustumiseen riittää yks kerta. :))))))))))))))))
nyt oli kyse livessä ja hänen esiintymisestä, en mä mikää sen ystis ole!
- 2012
nauraa käppyrässä kirjoitti:
käskytyksesti, huh, huh, Pukelikos se täällä määräilee mielipiteetkin:)
No näköjään määräilee! =D Ollaankos me saatu palstalle uus kuningatar mikä päättää kaikkien mielipiteistä? Ai hurja, mitäköhän tästäkin seuraa... :))))))))))
- Kautta
Sikra kirjoitti:
Antin fanitus alkoi vasta mun kohdalla vasta nyt,se on hyvä taitéilija,näytteliä,vaatimatonkin ,en osannut varrata Lauraan,on niin erilainen.
Sikra kirjoitti:
Vähän samoilla linjoilla.Tai siis henk.kohtasesti kummankaan musiikki ei ole ole omaan makuuni erityisemmin.Tosin Voutilaisella on muutama ihan kiva biisi.
Artistina kyllä arvostan Voutilaista,ihan eturivin taiteilijoita.Tuisku lähinnä ihan söpö kolmetoistatusinaan tyyppi,ainakin toistaiseksi.
Itse arvostelen noita "kisoja" ihan puhtaasti ilman persoonamieltymyksiä ja ihqutuksia.Mutta kukin tavallaan.
Mutta hienosti tosiaan veti,ja olihan siellä muutama muukin,jotka mielestäni hyvin meni ja näytti olevan selkeää kehittymisenvaraakin vielä.- how cullinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ei todellakaan ole suomen parhaimpia laulajia...lahna se on. ;))))))))))))))))))))))))))))))
Antista olen samaa mieltä!Mikset sä anna pukelille oikeutta mielipiteeseen, pitääkö sulta kysyy lupa mielipiteeseensä!!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- huhhahheikkaa
Haukullinen kirjoitti:
Pitääkö muistaa jatkossa kysyä kaikissa makuasioissa sinulta mitä mieltä minä saan olla niin et pahoita mieltäsi jos vahingossa kirjotan väärän mielipiteen?Totta kait oman mielipiteen esittäminen on aina määräilyä!!! Etkö sä sitä tiänny????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462179- 1901655
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471309Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501025- 41826
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31780Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25756Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647