Ensimmäisenä asuntoa ostettaessa on

huomiotava

että remontoidussa kohteessa varsinkin märkätilatöitä ovat olleet tekemässä vain ja ainoastaan sertifioidut tekijät.
Sertifikaatit löytyvät http://www.vttexpertservices.fi/certifications/

Sertifioidut valvojat löytyvät myöskin em. osoitteesta.

Sertifioitu tekijä on aina myöskin tietoinen,että hänen tulee pyytämättäkin esittää sertifikaattinsa, kuin myöskin henkilöllisyystodistuksensa ja hän tietää myöskin vastuustaan näissä tekemisissään ja heillä on myöskin velvollisuus täyttää kohteista työkohdepöytäkirja, jonka jokainen voi myöskin vaatia nähtäväkseen.

Märkätiloja on viimevuosina turattu pilalle täysin ammattitaidottomien tunareiden toimesta ja heidän aikaansaannokset ilmenevät vasta useidenkin vuosien jälkeen,niin märkätiloissa, kuin niiden viereisissä tiloissakin.
Nuo väärintehdyt kohteet aiheuttavat asukkaille pahimmissa tapauksissa elinikäiset ongelmat, kuten pysyvän astman ym. allergioiden muodossa.

Kuten valveutuneet ihmiset varmaankin hyvin tietävät, että valitettavan paljon on ihmisiä, varsinkin pieniä lapsia, jotka ovat pysyvästi allergisoituneet väärintehtyjen märkätilojen aiheuttamista kosteus ja homeongelmista.

Kannattaa myöskin ottaa sellainen seikka huomioon, että sitten asuntoaan myydessään valveutunut ostaja voi jättää kaupan tekemättä, jos remontista ei ole esittää virallisia asiakirjoja.

Jos em. asiakirjoja ei löydy, kannattaa sellaista asuntokauppaa harkita todella tarkkaan.

3

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs suuri

ihmetyksen aihe.

Jostain syystä yleisesti uskotaan että vain sertifikaateilla ja asiakirjoilla rakennetaan hyvin.
      Ei välttämättä rakenneta.
      Yhtä vähän kuin pelkällä ajokortilla ajetaan autoa.

Syntyy, ja on jo syntynyt ammattikuntia jotkä käyttävät tätä herkkäuskoisuutta
      hyväkseen ja joilla on vaikka millaiset sertificaatit mutta työn jälki on sutta ja sekundaa.

Esimerkiksi CE-sertificaattien väärennys on maailmalla jo lähes kansanhuvi.

• Kysyttävää ?

CE = China Export

• rak.ins.

Taidat olla sertifikaattien myöntämisestä palkkaa saava ja se touhu on pelkkää rahastusta. Oon itse todennut "sertifioidun märkätila-asentajan" tehneen vesieristyksen väärin ja huolimattomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8758
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4958
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4442
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      70
      3962
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3266
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      51
      3224
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3046
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2746
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2531
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2495
    Aihe