että remontoidussa kohteessa varsinkin märkätilatöitä ovat olleet tekemässä vain ja ainoastaan sertifioidut tekijät.
Sertifikaatit löytyvät http://www.vttexpertservices.fi/certifications/
Sertifioidut valvojat löytyvät myöskin em. osoitteesta.
Sertifioitu tekijä on aina myöskin tietoinen,että hänen tulee pyytämättäkin esittää sertifikaattinsa, kuin myöskin henkilöllisyystodistuksensa ja hän tietää myöskin vastuustaan näissä tekemisissään ja heillä on myöskin velvollisuus täyttää kohteista työkohdepöytäkirja, jonka jokainen voi myöskin vaatia nähtäväkseen.
Märkätiloja on viimevuosina turattu pilalle täysin ammattitaidottomien tunareiden toimesta ja heidän aikaansaannokset ilmenevät vasta useidenkin vuosien jälkeen,niin märkätiloissa, kuin niiden viereisissä tiloissakin.
Nuo väärintehdyt kohteet aiheuttavat asukkaille pahimmissa tapauksissa elinikäiset ongelmat, kuten pysyvän astman ym. allergioiden muodossa.
Kuten valveutuneet ihmiset varmaankin hyvin tietävät, että valitettavan paljon on ihmisiä, varsinkin pieniä lapsia, jotka ovat pysyvästi allergisoituneet väärintehtyjen märkätilojen aiheuttamista kosteus ja homeongelmista.
Kannattaa myöskin ottaa sellainen seikka huomioon, että sitten asuntoaan myydessään valveutunut ostaja voi jättää kaupan tekemättä, jos remontista ei ole esittää virallisia asiakirjoja.
Jos em. asiakirjoja ei löydy, kannattaa sellaista asuntokauppaa harkita todella tarkkaan.
Ensimmäisenä asuntoa ostettaessa on
3
1057
Vastaukset
- eräs suuri
ihmetyksen aihe.
Jostain syystä yleisesti uskotaan että vain sertifikaateilla ja asiakirjoilla rakennetaan hyvin.
Ei välttämättä rakenneta.
Yhtä vähän kuin pelkällä ajokortilla ajetaan autoa.
Syntyy, ja on jo syntynyt ammattikuntia jotkä käyttävät tätä herkkäuskoisuutta
hyväkseen ja joilla on vaikka millaiset sertificaatit mutta työn jälki on sutta ja sekundaa.
Esimerkiksi CE-sertificaattien väärennys on maailmalla jo lähes kansanhuvi.- Kysyttävää ?
CE = China Export
- rak.ins.
Taidat olla sertifikaattien myöntämisestä palkkaa saava ja se touhu on pelkkää rahastusta. Oon itse todennut "sertifioidun märkätila-asentajan" tehneen vesieristyksen väärin ja huolimattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569