Olen usein miettinyt – kuinka paljon evankeliumi olisi levinnyt, jos Jeesus olisi antanut lähetyskäskyn ainaostaan lestadiolaisille, niiden hieman alle sadan opetuslapsen asemasta.
Tekikö Jeesus tässä virheen, ettei antanut käskyä ainoille oikeille Jumalan Valtakunnan jäsenille.
Nyt se on eräiden arvioiden mukaan levinnyt 2/3 osaa maailmasta ja sen on levittävä kaikkialle, jokaiselle, ennekuin itse Herra tulee takaisin.
Kes.
Tekikö Jeesus mielestänne pahan virheen lähetyskäskyssä.
3
113
Vastaukset
- jussi kempeleestä
jussi. sinulle se käsky olisi pitänyt antaa. Olisi maailma sen jälkeen hyvä paikka elää kun täällä oisi vain jussi uskovaisia joiden oppi-isänä on itse s.....a
- 788+89
Kun seuraan TV 7:ää niin olen iloinnut, että niin monet pienetkin hengelliset järjestöt ovat saaneet radio- ja televisioevankelioimisen kautta valtavasti aikaiseksi lähetystyön suhteen, että tulee mieleen, että se on varmasti yksi hyvä keino saavuttaa ihmisiä.
- 72v Vl.
oliskohan meistä ollut siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115067Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493312Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382248- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211464Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067