hävinnyt ainakin kolme ketjua , oliko ne niin huonoja ?
Täällä on
17
201
Vastaukset
- igor dudajev
mutta mittenkin,,, paljon,, sääli-.
- teuta
omat näytti olevan paikallaan , että ne olikin sinun .
- igor dudajev
teuta kirjoitti:
omat näytti olevan paikallaan , että ne olikin sinun .
harasoo, LLL,,,
- teuta
igor dudajev kirjoitti:
harasoo, LLL,,,
asiaa esillä tarpeeksi kun ne vain saa olla tapeteilla.
- Jeesus on tie
teuta kirjoitti:
asiaa esillä tarpeeksi kun ne vain saa olla tapeteilla.
Tämä on minun mielipiteeni.
Jo yksikin sana Jumalan suusta, voi herättää kuolleen eloon. Yhdestäkin itävästä jyvästä kasvaa hyvässä maassa tähkäpää.
Paljotkaan sanat eivät tässä auta, jos Jumalan siemen ei idä, niin ei siitä viljaakaan tule, ei vaikka kapallisen kylväisi itämättömiä siemeniä. Joitakin ihania tähkäpäitä on kasvanut tämän viiden vuoden aikana.
Mutta jos minulta kysyttäisiin, niin sanoisin että kylvömiehen urakat ovat kusseet aivan liian monta kertaa.
Kunpa Jumala armossaan järjestäsi jonkun foorumin jossa ainoastaan Jumalan sanaa janoavat ja kunnioittavat ihmiset pääsisivät ääneen. Aivan hirvittää tämä sontatunkio johon tällä palstalla Jumalan sanaa kylvetään. - teuta
Jeesus on tie kirjoitti:
Tämä on minun mielipiteeni.
Jo yksikin sana Jumalan suusta, voi herättää kuolleen eloon. Yhdestäkin itävästä jyvästä kasvaa hyvässä maassa tähkäpää.
Paljotkaan sanat eivät tässä auta, jos Jumalan siemen ei idä, niin ei siitä viljaakaan tule, ei vaikka kapallisen kylväisi itämättömiä siemeniä. Joitakin ihania tähkäpäitä on kasvanut tämän viiden vuoden aikana.
Mutta jos minulta kysyttäisiin, niin sanoisin että kylvömiehen urakat ovat kusseet aivan liian monta kertaa.
Kunpa Jumala armossaan järjestäsi jonkun foorumin jossa ainoastaan Jumalan sanaa janoavat ja kunnioittavat ihmiset pääsisivät ääneen. Aivan hirvittää tämä sontatunkio johon tällä palstalla Jumalan sanaa kylvetään.Koetappa itse puristaa , edes joskus viestisi sanaan ( yhteen sanaan)
En paremmin sano .. en vaikka osaisin. - :-))))
teuta kirjoitti:
Koetappa itse puristaa , edes joskus viestisi sanaan ( yhteen sanaan)
En paremmin sano .. en vaikka osaisin.Hyviä viestejä on aivan liian vähän.
Itse pyrin laatimaan hyvä viestejä.
Huonoihin viesteihin vastaan totta kai hunosti.
Sitähän sivullamme ilvehtijät pyytävätkin viesteillään, - siis kunnolla turpaan että lätty lätisee. :-)
Ja sitä he totisesti saavat mitä tilaavat, täällä on hyvä palvelu, kaikille tarpeen mukaan.
- Jeesus on tie
Päästäisiin ehkä parhaassa tapauksessa uuteen alkuun.
Parasta olisi että joka ilta tyhjennettäisin roskakori ja aamulla alettaisiin alusta.
Joka huomen on Herran armo uusi.
Niin kuin muutoinkin elämässä, ei ole mitään mieltä tässäkään systeemissä jossa vanhoja viestejä kaivellaan uudelleen ja uudelleen esiin, vain siksi että päästäsiin hyvään tappelun alkuun joka aamu!! :-))))
Pois vaan kaikki mikä pahentaa. Tämä on minun mielipiteeni.
Näinhän se toimi koulussakin ennenvanhaan, järjestäjä pyyhki välitunnilla liitutaulun kostutetulla sienellä puhtaaksi. Opettaja pääsi taas seuraavalla oppitunnilla kirjoittelemaan uusia viestejään oppilaille.
Jumalakin pyyhkii pyhällä verellään pois kaikki synnit, jokaisen elämämme sekunnin aikana. Puhdasta tulee!!! Jeesuksen veren voimasta me olemme pyhät puhtaat ja vanhurskaat tälläkin hetkellä. Hallelujaa kiitos Jeesus.- savon ukko
Olen huomannut, että muutamat ovat siltä osin parantaneet tapaansa, että helvetin tuomiot toisin ajattelevia kohtaan ovat vähentyneet. Kaipaisin vielä parannnusta sellaisille viestittäjille, että he puhuisivat enemmän Jumalamme hyvyydestä ja armosta, kuin hänen tuomioistaan.
Jeesuksen lunastus kultti on päälimmäisenä, jolloin on siitä saa sen käsityksen, että tee vaan syntiä ja tuomitse lähimmäisesi, niin Jeesus pyyhkii sinun liitutaulukltasi syntisi aina pois joka ilta. Tähän joka iltaiseen pyyhkimiseen taulua aivan puhtaaksi, en usko.
Kun tällaiseen joka iltaiseen pyyhkimistemppuun uskoo, niin luullaan olevan valta yli Jumalan oikeuden ja armon. Liitutaululle jää aina pyyhkimisjäljet. Ja kun sitä sitten usein hangataan muuttuu taulu vieläkin likaisemmaksi, jolloin siihen lopuksi ei voi enää syntilistaa kirjoittaa, niin että ei ne voisi kaikki siitä pyyhkiä.
Taulu tulee lopuksi niin käyttökelvottomaksi, että se joutuu kaatopaikalle muiden roskien sekaan. - teuta
Kaikki sanat vaikka vain vähätkin , ovat ovat Herran sanoja , paitsi sen häirikön sanat , ne pitäisi aina
Illalla nollata , juuri joka päivä.
Sanoisin että jos tänne on vaivauduttu todella kirjoittamaan , yhden päivän takia en viitsisi.
Sinä pyhä ja puhdas , et varmasti ajattele , kuinka siihen suhtautuu kaikki muut ?
Minä ymmärrän sen niin että sinulla on tarkoitus nitistää muita? - teuta
savon ukko kirjoitti:
Olen huomannut, että muutamat ovat siltä osin parantaneet tapaansa, että helvetin tuomiot toisin ajattelevia kohtaan ovat vähentyneet. Kaipaisin vielä parannnusta sellaisille viestittäjille, että he puhuisivat enemmän Jumalamme hyvyydestä ja armosta, kuin hänen tuomioistaan.
Jeesuksen lunastus kultti on päälimmäisenä, jolloin on siitä saa sen käsityksen, että tee vaan syntiä ja tuomitse lähimmäisesi, niin Jeesus pyyhkii sinun liitutaulukltasi syntisi aina pois joka ilta. Tähän joka iltaiseen pyyhkimiseen taulua aivan puhtaaksi, en usko.
Kun tällaiseen joka iltaiseen pyyhkimistemppuun uskoo, niin luullaan olevan valta yli Jumalan oikeuden ja armon. Liitutaululle jää aina pyyhkimisjäljet. Ja kun sitä sitten usein hangataan muuttuu taulu vieläkin likaisemmaksi, jolloin siihen lopuksi ei voi enää syntilistaa kirjoittaa, niin että ei ne voisi kaikki siitä pyyhkiä.
Taulu tulee lopuksi niin käyttökelvottomaksi, että se joutuu kaatopaikalle muiden roskien sekaan.Muuten samaa mieltä mutta ,, kun tuo hyvyydestä ja armosta puhuminen pelkästään tekee aivan samaa
eli pyyhkii jälet tauluun ,ja jos sitä tarpeeksi usein pyyhitään ...
Jumalan armosta kyllä pitää voida puhua , mutta ei loputtomasti , jotain tulostakin pitäisi näkyä .
Jeesuksen lunastus kuitti , Verinen risti velkakirjan päällä , on sen lunastus kuitin nimi. siihen uskon.
Kyllä tällä netillä saa hyvääkin aikaiseksi , sekin on mielestä kiinni. - savon ukko
teuta kirjoitti:
Kaikki sanat vaikka vain vähätkin , ovat ovat Herran sanoja , paitsi sen häirikön sanat , ne pitäisi aina
Illalla nollata , juuri joka päivä.
Sanoisin että jos tänne on vaivauduttu todella kirjoittamaan , yhden päivän takia en viitsisi.
Sinä pyhä ja puhdas , et varmasti ajattele , kuinka siihen suhtautuu kaikki muut ?
Minä ymmärrän sen niin että sinulla on tarkoitus nitistää muita?Ei kai se Jeesuksen verikään pese loputtomasti. Vai?
Jos nitistämisestä on kysymus, niin minuahan täällä on yritetty nitistää helvetinkin pelottelulla, mutta minä nollaan ne myös. Te kaksi kaiffaria jaksattekin sitten kirjoitella kaiken päivää monta viestiä perräjälkeen, vastaten täten omiin kirjoituksiinne.
Kyllä sitä Jumalalta armoa, suojellusta ja anteeksipyyntöä joka ilta haetaan, vaikka te pidätte sitä pilkkananne. - teuta
savon ukko kirjoitti:
Ei kai se Jeesuksen verikään pese loputtomasti. Vai?
Jos nitistämisestä on kysymus, niin minuahan täällä on yritetty nitistää helvetinkin pelottelulla, mutta minä nollaan ne myös. Te kaksi kaiffaria jaksattekin sitten kirjoitella kaiken päivää monta viestiä perräjälkeen, vastaten täten omiin kirjoituksiinne.
Kyllä sitä Jumalalta armoa, suojellusta ja anteeksipyyntöä joka ilta haetaan, vaikka te pidätte sitä pilkkananne.jos katsoit tarkemmin , niin laitoin sen Örvelölle hän on nykyinen täys päin häirikkö .
En nyt voi kehua , mutta minulle olet ei häirikkö.
Tulee nyt yksi ihan äskettäin poistamani mieleen, nimittäin se jossa ruodittiin yhden kirjoittajan, nimittäin Teutan persoonaa ja vikoja.
Haluatko Teuta sen takaisin?- teuta
Mutta eilen ,hävisi 3 vihrää ketjua , turha siitä on suivaantua , jos et tiennyt lasken joka pivä
useampaan kertaan ne ketjut jotka on areenalla. teuta kirjoitti:
Mutta eilen ,hävisi 3 vihrää ketjua , turha siitä on suivaantua , jos et tiennyt lasken joka pivä
useampaan kertaan ne ketjut jotka on areenalla.Voi hyvä isä armaha... Kuule hanki itsellesi elämä.
Lasket keskusteluareenan ketjut? Onko sinulla noin mahdottomasti tekemisen puutetta? Kysypä emännältäsi josko olisi puiden pilkkomista tai luudan tekoa tai jotain.- savon ukko
Eslest kirjoitti:
Voi hyvä isä armaha... Kuule hanki itsellesi elämä.
Lasket keskusteluareenan ketjut? Onko sinulla noin mahdottomasti tekemisen puutetta? Kysypä emännältäsi josko olisi puiden pilkkomista tai luudan tekoa tai jotain.käy vitsikkääksi, Heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810407Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174361Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323646Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1073054Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4362176Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142160Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01381Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771220Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145