mulla on ongelma mun koneen kanssa.. se on niin HIDAS että menee aivot.. ja uskon että sielä on joku virus kun se yht äkkiä meni tälläseks.. mikään ohjelma ei löydä sitä vaikka oon ajanu monta kertaa sen läpi.. suojana on f-secure.. onkohan olemassa joku sellanen ohjelma mikä löytäis kaikki haitta ja vakoilu ohjelmat yms.. mikä olis siis ihan huippu tehokas.. ad aware on samoin spybot, easy cleaner, malwarebytes.. en osaa ottaa sitä tehtävänhallinta lokia tähän mukaan että olisko sielä joku..
APUA..
aloittelija--
4
389
Vastaukset
- fH48D
Kopioi omat tiedostot talteen ja asenna Windows uudestaan.
- karmattu3
Poista F-Secure käytöstä ja kokeile siten hidastuuko vielä.
- Huollat ?
Levy pakattu, roskatiedostot poistettu, rekisteriä siivottu ?? Kaikki nuo voivat pöpön lisäksi hidastaa konetta.
- ____________________
Voi myös olla, että jokin osa koneessasi on mennyt rikki. Jos ongelmat ovat vieläkin uudelleenasennuksen jälkeen, koneesi on rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751