Olkaapa tarkkana jos viette autonne em pajaan huollettavaksi henkilöautopuolelle.
Työnjohtaja näyttää veloittavan tekemättömästä työstä ja tarvikkeista.
Odotellessani oman auton valmistumista seurasin muitten asiakkaiden laskutusta kuuloetäisyydeltä.Työnjohtaja ilmoitti kaikille laskuansa maksaneille"Ja sitten oli pari parkkia palanut takapäästä" hinta 10-20 euroa töineen.
Tuli minun vuoroni maksaa lasku,ja kas kummaa sama juttu"pari parkkia palanut takapäästä".
Katselin kun huoltomies ajoi tullessani autoni huoltohalliin.Kaikki takavalot paloivat niin kuin pitääkin.
Raskoneen pitäisi varmaankin vaihtaa huoltohallin ovet,koska ovien sulkeuduttua autoista palavat vähintäänkin takaparkit.Voihan tietysti syynä olla sutki työnjohtajakin,mikä kuitenkin on hyvin epätodennäköistä.
En kuitenkaan tule asioimaan Raskone Oulussa tämän takia,enkä suosittele muillekaan.
Raskone Oulussa vilpillistä laskutusta
7
1314
Vastaukset
- Möhköilijä
mutta en taida enää sinne viedä.
- jopas...
Huollatin tuolla oman Sportagen ja nuo "parit parkit" laskutettiin minultakin - olisikohan väitteessäsi siis perää! Itse en ollut huomannut mitään, ja aika vasta olin kyllä valot tsekannut. Hmm... Pitää olla tarkkana ensi kerralla. Joka tapauksessa huoltohinnassa säästää tuolla kyllä kovasti verrattuna Delta-auton hintoihin.
- Henkilöauto
Suosittelen lämpimästi, viimeinen talo Oulussa missä on ammattimmaista porukkaa.
- HuiHai40
Nämä palstat ovat myös hyödyllisiä, tässä se nähdään! Ottamatta kantaa siihen, onko vedätystä tapahtunut on syytä olla tarkkana huoltotöiden teettämisenkin kanssa. Toisaalta on hyvä luottaa ammatti-ihmisiin, jos he ovat sen arvoisia.
Tästä parkkikeissistä kokemuksia tänne vaan lisää (puskaradio laulamaan). Jos epäkohtia on, on ne syytä korjata.
Huom! Toisaalta täällä ei voi mitenkään sortata, mikä kommentti on vain provoa ja mikä totista totta - oma suodatin siis myös käyttöön.
Itse huollatin juuri vuosihuollossa i40:n Munkkivuoren Teboililla Hgissä. Arviohinta 320€ laski sekin, huoltohinta oli 260€ - ei siis moitteita. - soonata.
Oletteko koskaan miettineet, mitä öljyä autoihin todellisuudessa laitetaan. Sitä huippukallista Mobilia, vai jotain halpisöljyä.
- Epäilevä Sanna
Ahaa , mää oon taas menossa sinne vanhan Fordini kanssa , pittää kattoo tarkkaan mitä laskussa lukee . Mulla on kyllä ollut katsastusmiesten antama lista tehtävistä töistä , mutta aina saa nais ihmisenä pelätä miesten vedätystä .
- varatuomaristo
Näin helppoa on heittää nimettömänä raskaita väitteitä kenties siitä pahimmasta kilpailijasta. Missä todennettavat faktat? Esim kopio laskusta? Itse olen ollut auton huoltoalalla töissä ja ei tuollainen kusetus menisi missään firmassa läpi koska laskuja käsittelee moni henkilö. Ihan hölmöä edes väittää että kukaan talossa ei huomaisi että jokaisella asiakkaalla on parkit palaneet. Kai ymmärrätte että tällainen toiminta on rangaistavaa. Jokaisen tänne kirjoittaneen IP-osoite jää talteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346