Olen tehnyt Google Earthissa ns kiertomatkan, jonka haluaisin nyt tallentaa kotisivulleni muiden nähtäväksi. GE:n ohjeiden mukaan se on täysin mahdollista, mutta siellä myös sanotaan, että se ehkä edellyttää MIME-tyyppien lisäämistä palvelimelle.
Olen tallentanut kiertomatkani kmz-tiedostot kotisivupalvelimelleni joka on WELHO, mutta homma ei lähde käyntiin, joten ilmeisesti MIME-tyypit on lisättävä. Welhon asiaakaspalvelusta olen kuitenkin saanut tiedon, että heidän palvelimellensa ei voi siirtää MIME-tyyppejä, joten näin ollen kiertomatkaa ei saisi toimimaan.
Nyt kysyisin kokeneemmilta onko olemassa tapoja joilla tämän MIME-ongelman voisi kiertää tai hoitaa koko asia jollain muulla tavalla. Miten mahtaa olla muilla operaattoreilla?
Google Earth omalle kotisivulle/MIME-tyypit
kgberg
3
639
Vastaukset
- fsgfdghhgjhjk
nauhoita näytöltäsi moinen "matka" ja tallenna vaikka .flv / .mpeg tai muuhun videoformaattiin ja säästyt moiselta paskalta...
- tertuntorttuko_seoli
Hanki itsellesi Dropbox-tili vaikkapa tästä https://www.dropbox.com/referrals/NTMwMTc1MDY5?src=global
Normaalisti saat sieltä 2GB ilmaista tallenustilaa mutta tuon linkin kautta sen päälle vielä 250MB - twrt443w
Puurot ja vellit sekaisin.
Lisäät sen kmz-tiedoston linkkinä kotisivuillesi josta jokainen voi sen käydä lataamassa ja katselemassa omassa Google Earth asennuksessa. Siihen mitään mimetyyppien vaihtoa/lisäystä tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283456- 973216
- 763034
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim793011"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532911Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862688- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432235- 882012