Hei!
Olen 19-vuotias urheileva ja huumorintajunen tyttö ja tarkoitus olisi muuttaa vuodenvaihteen jälkeen Helsinkiin opiskelemaan. Koulu alkaa 11.1. ja hyvissä ajoin ennen sitä olisi hyvä päästä muuttamaan. Haen joko huonetta vuokralle asunnosta tai kämppistä, jonka kanssa katsottas yhdessä joku kiva kämppä, esim. kaksio. Kämppä sais olla jossakin Haagan alueella, lähellä Manneheimintien alkua (koulu sijaitsee siinä). Toki muukin sijainti käy lähialueelta hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Kämppikseltä toivoisin:
-olethan nainen, iällä ei niin väliä.
-opiskelija tai työssäkäyvä.
-kunnioitat toisen rauhaa, mutta olet kuitenkin sosiaalinen.
-olet luotettava.
-olet ystävällinen ja mukava, kompromisseihin kykenevä.
-et biletä keskellä viikkoa kotona.
Itse tulen toimeen lähes kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta tietenkin mahdollisimman samanhenkinen ihminen kämppiksenä olisi paras vaihtoehto. Vuokran tulen itse maksamaan opintotuilla, eli mihinkään kalliiseen asuntoon ei varaa ole. Opiskeluni kestävät 3,5 vuotta, joten jos mahdollista, olisit valmis yhteiseloon koko tälle ajalle tai mahdollisimman pitkään. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] ja jutellaan lisää!
-Ansku
Huone/Kämppis Helsingistä!
AnskuSo
1
496
Vastaukset
- AnsuSo
Ilmoitus ei ole enää voimassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146