Tietääkö kukaan, että kuinka paljon kaupoissa tarkistetaaan työnhakijoiden luottotietoja, eli että onko luottotiedot menettäneellä mitään mahdollisuuksia saada töitä ? Vai kannattaako työnhaku esimerkiksi kassatöihin unohtaa kokonaan.
kaupan alan työ ja luottohäiriömerkintä
5
1008
Vastaukset
- Mikki3011
...sun työnteolla on luottotietojen kans?
rikosrekisterin tarkastamisen ymmärtäisin kassatyöskentelyä varten, mutta en ihan tuota luottotietojen tarkastamista. - dede21
kaupan kassalla työskenteleviltä tarkistetaan luottotiedot ja jos on häiriö pitää olla hyvät perustelut työnantajalle miksi palkkaisi sinut.
- Myllisra
vastaan Sinulle, etten palkkaisi sinua töihin.
Kaupanalalla seurataan työntekijäisen luottotietoja tiukasti sekä säännöllisesti.- ap.
Ymmärrän toisaalta kyllä, etenkin kassatyöntekijän kohdalla, joka kuitenkin käsittelee suoraan firman rahoja. Ihmettelen kuitenkin, miten siinä hommassa voisi onnistua jotenkin saamaan rahata itselleen, ainakin isommissa kaupoissa. Kassojahan vahditaan valvontakameroin ja tietääkseni kassat lasketaan ja tilitetään päivittäin, joten tuollaisesta jäisi erittäin helposti kiinni, kun tiedot siitä, keitä kyseisellä kassalla on työskennellyt sinä päivänä olisi selvitettävissä
Mitenkähän on luottotietojen laita niiden kaupan myyjien ja työntekijöiden kohdalla, jotka eivät ole suoranaisesti kaupan rahojen kanssa tekemisissä. Voiko esimerkiksi joku ruokaosaston myyjä oikeasti saada työssään sellaisia mahdollisuuksia, että hän voisi kavaltaa tai varastaa yhtiön rahoja itselleen. - Myllisra
ap. kirjoitti:
Ymmärrän toisaalta kyllä, etenkin kassatyöntekijän kohdalla, joka kuitenkin käsittelee suoraan firman rahoja. Ihmettelen kuitenkin, miten siinä hommassa voisi onnistua jotenkin saamaan rahata itselleen, ainakin isommissa kaupoissa. Kassojahan vahditaan valvontakameroin ja tietääkseni kassat lasketaan ja tilitetään päivittäin, joten tuollaisesta jäisi erittäin helposti kiinni, kun tiedot siitä, keitä kyseisellä kassalla on työskennellyt sinä päivänä olisi selvitettävissä
Mitenkähän on luottotietojen laita niiden kaupan myyjien ja työntekijöiden kohdalla, jotka eivät ole suoranaisesti kaupan rahojen kanssa tekemisissä. Voiko esimerkiksi joku ruokaosaston myyjä oikeasti saada työssään sellaisia mahdollisuuksia, että hän voisi kavaltaa tai varastaa yhtiön rahoja itselleen.aiempaan postaukseen...
kysehän ei ole pelkästään kassarahoista, vaan koko myymälän varastosta. Eli kassasta vieminen on aikalailla mahdotonta, mutta esim. ruoan, juomien jne. vieminen ei.
Kyse on kokonaisuudesta, johon vaikuttaa moni asia. Luottotietohäiriön omaavia ihmisiä ei pidetä työnhaussa kovinkaan korkealla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348