perhonen.Näin parivuotta sitten pihalla perhosen luulin sitä koruksi. Olen etsinyt joka tietolähteestä sen kuvaa mutta en vaan löydä mistään. Siipien väli jotain 6 cm. Väriltään se oli enimmäkseen harmaa ja muistutti ketun naamaa silmineen kaikkineen, pienimmissä siivissä oli punaista. En osaa kuvailla enempää, Jos vaikka joku kertoisi mistä vielä etsisin sen kuvaa.
Mikä kaunis
vaivaa tietämättömyy
2
799
Vastaukset
- KTH.
Poppelikiitäjä
Ritariyökköset, esim Venäjänritariyökkönen- Ei vaivaa enää
Yhden kuvan, se oli apollo perhonen. Ihmettelen, miten se oli eksynyt tänne napapiirin pohjois puolelle, onko sitä ennen näin pohjoisessa havaittu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913