Ei pakkorokotuslaille

PK

Hallitus esittää muutettavaksi tartuntatautilakia.

Laki muuttuisi niin, että valtioneuvosto päättäisi pakollisen rokotuksen toimeenpanon ajankohdasta ja siitä, mitä väestönosaa, ryhmää tai ikäluokkaa rokottamisvelvollisuus koskee, minkä ajan päätös on voimassa sekä mitä rokotuksessa on muutoin noudatettava.

Laki antaa liikaa valtaa valtioneuvostolle ja lakia voitaisiin käyttää vääriin tarkoituksiin.

Laki on tarkoitettu tulemaan voimaan 1. tammikuuta 2011.

Vastustamme lakiehdotuksen pykälää 12.

"12 §

Kunnan on järjestettävä yleisiä pakollisia rokotuksia sellaisen tartuntataudin leviämisen estämiseksi, joka voi saada aikaan huomattavaa vahinkoa väestön tai sen osan terveydelle, taikka muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä. Valtioneuvosto päättää pakollisen rokotuksen toimeenpanon ajankohdasta ja siitä, mitä väestönosaa, ryhmää tai ikäluokkaa rokottamisvelvollisuus koskee, minkä ajan päätös on voimassa sekä mitä rokotuksessa on muutoin noudatettava. Ennen päätöksen tekemistä asiasta on hankittava Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen lausunto, jollei Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ole tehnyt asiaa koskevaa esitystä.

12 a §

Puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa toimeenpannaan pakolliset rokotukset kullekin ikäluokalle tartuntatautien leviämisen estämiseksi tai muusta terveydenhoidollisesti tärkeästä syystä. Sosiaali- ja terveysministeriö päättää pakollisen rokotusohjelman sisällöstä puolustusvoimissa ja rajavartiolaitoksessa hankittuaan asiasta Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen lausunnon."

Lähde

http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/2010/20100243

Lista nimistä lähetetään sen esittäneelle nykyiselle (29.10.2010) hallitukselle ja esityksen allekirjoittaneille.

Allekirjoita adressi osoitteessa

http://www.adressit.com/ei_pakkorokotuslaille

41

536

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhfdfdhfd

ja polvillaan rukoilu vaan kiihottaa hallitusta, eduskuntaa, THL:ää, STM:ää ja Suomen kuuttatuhatta vapaakirvesmiestä...eiku muuraria..öh..mihin jäinkään?..niin että siis jos nyt lähdetään silmät pelosta sameina samoamaan mamoilun ja kauhistuksen tietä niin se vaan yllyttää niitä hyppimään lisää meidän niskan päällä.

Ne huomaa että tsiisäs, kansahan ottaa meidän pakkomiellerokotusfantasioiden käytäntöönpanouhkailun tosissaan ja pelkää meitä ja oikeastaan kunnioittaa ja palvookin kohta.
      Ei kannatttas olla tietäkseenkään tuommoisista, elämässä kun on oikeitakin ongelmia

• nimi on adressissa

öö, mitä oikein tarkoita, oli miten oli, niin minä kävin allekirjoittamassa adressin.

Nyt voi vaikuttaa.

• Minua ei pakoteta
        nimi on adressissa kirjoitti:

öö, mitä oikein tarkoita, oli miten oli, niin minä kävin allekirjoittamassa adressin.

Nyt voi vaikuttaa.

Samoin allekirjoitin, minua ei pakoteta ei missään tilanteessa.

• 20
        Minua ei pakoteta kirjoitti:

Samoin allekirjoitin, minua ei pakoteta ei missään tilanteessa.

Lakihan rajoittaa ja pakottaa sinua koko ajan. Vai väitätkö saavasi tehdä ihan mitä itse lystäät.

• Munkin silmä
        20 kirjoitti:

Lakihan rajoittaa ja pakottaa sinua koko ajan. Vai väitätkö saavasi tehdä ihan mitä itse lystäät.

Ei laki mitään takaa, ainakaan köyhille.
        Laki muka takaa, että jokaiselle taataan mini perustoimeentulo.
        Miten sitten ihmisiä jätetään täysin vaille mitään tuloja.
        Verottajalla on tiedot jokaisen ihmisen tuloista, muttei kuitenkaan puututa asiaan, vaikka nähdään, että jollakin on nollatulot.
        Heti kyllä ollaan kiinnostuneista, jos on muutama euro jostain ylimääräistä tuloa, josta ei ole selvitystä.
        Jos kerran ei valtio tarjoa perustoimeentuloakaan, niin ei mitään piikkejäkään tarvi tulla tarjoamaan ja piikillä sohottamaan, koska sitähän en tule ottamaan.

• dc sdfb

no, tuollaiseen vetoomukseen ei voi koskaan tulla liikaa nimiä, hehhehehhe

• nimi laitettu

• swdfw

• Vaccine-X

J.Käteinen, Vanhanen ja Hyysälä saa säätää ihan mitä lakeja huvittaa, mutta minuthan pakkorokotetaan vain KUOLLEEN ruumiini yli! Siitä vaan saa tulla yrittämään ja hakemaan. Helpolla en lähde!

• ei voi tiätää

paikanpäälläkin antaa?

• 20

Kakaramaista uhoa.
        Jos ihmiset edesvastuuttomasti kieltäytyvät vakavan tartuntataudin hoidosta, ovat pakkotoimet tarpeen. Aivan sama asia kuin ympäristölleen vaarallinen mielisairas, joka laitetaan pakkohoitoon.

• oiyuoih
        20 kirjoitti:

Kakaramaista uhoa.
        Jos ihmiset edesvastuuttomasti kieltäytyvät vakavan tartuntataudin hoidosta, ovat pakkotoimet tarpeen. Aivan sama asia kuin ympäristölleen vaarallinen mielisairas, joka laitetaan pakkohoitoon.

Haist nyt huilu!!

Minuakaan ei pakolla rokota kukaan, mieluummin kuolen, tämä siis myös indikoi, miten olen ajatellut vastustaa näitä mahdollisia pakkorokotuksia.

• Vaccine-X
        20 kirjoitti:

Kakaramaista uhoa.

Sä sitten haluat kai kuolla mun kanssa vai?

• JYRKKÄ EI
        20 kirjoitti:

Kakaramaista uhoa.

Jaa, vai uhoa, hienoa allekirjoitukset lisääntyvät. Meillä on koskemattomuus omaan kehoomme.

• sdfgsdhsd
        JYRKKÄ EI kirjoitti:

Jaa, vai uhoa, hienoa allekirjoitukset lisääntyvät. Meillä on koskemattomuus omaan kehoomme.

adressissa olisi 25 nimeä vähemmän kuin mitä siinä nyt on...Okei mutta toivottavasti se luovutetaan sellaisenaan hallitukselle eikä sellaiset henkilöt kuin vaikka Pieni merenneito, Aleksanteri Suuri tai Poris Jeltsini herätä epäilyksiä adressintarkistuslautakunnassa ;)

• 17
        Vaccine-X kirjoitti:

Sä sitten haluat kai kuolla mun kanssa vai?

Laiton uhkausko?
        Sinut pitäisi laittaa pakkohoitoon. Puheet tappamisesta eivät kuulu henkisesti normaalin ihmisen juttuihin. Olet pahasti sairas.

• 5
        JYRKKÄ EI kirjoitti:

Koskemattomuus on rajattu.
        Esimerkiksi ympäristölleen vaarallinen mielisairas voidaan laittaa pakkohoitoon voimakeinoin. Jos rokotteesta kieltäytymisen katsotaan vaarantavan muita ihmisiä, asia on aivan sama. Absoluuttista koskemattomuutta ei ole eikä tule.

• 27
        oiyuoih kirjoitti:

Haist nyt huilu!!

Minuakaan ei pakolla rokota kukaan, mieluummin kuolen, tämä siis myös indikoi, miten olen ajatellut vastustaa näitä mahdollisia pakkorokotuksia.

Tuo "mieluummin kuolen" paljastaa sinun olevan täysi kakara tai toisena vaihtoehtona henkisesti sairas.

• Vaccine-X
        5 kirjoitti:

Esimerkiksi ympäristölleen vaarallinen mielisairas voidaan laittaa pakkohoitoon voimakeinoin. Jos rokotteesta kieltäytymisen katsotaan vaarantavan muita ihmisiä, asia on aivan sama. Absoluuttista koskemattomuutta ei ole eikä tule.

Mutta yksin me tältä planeetalta lähdetään pois. Mitään maallista mammonaa ei oteta mukanamme. Tosin jos minä ottaisin mukanani pari "noudatan vain käskyjä" kusipäätä niin katsoisin, ettei elämäni olisi ollut turhaa;=))

• panoksesi
        sdfgsdhsd kirjoitti:

adressissa olisi 25 nimeä vähemmän kuin mitä siinä nyt on...Okei mutta toivottavasti se luovutetaan sellaisenaan hallitukselle eikä sellaiset henkilöt kuin vaikka Pieni merenneito, Aleksanteri Suuri tai Poris Jeltsini herätä epäilyksiä adressintarkistuslautakunnassa ;)

Sinun panoksesi pitäisi tarkistaa mielenterveystoimistossa!
        Ei adressintarkastuslautakunnassa.

• Henkistynyt tiede
        Vaccine-X kirjoitti:

Mutta yksin me tältä planeetalta lähdetään pois. Mitään maallista mammonaa ei oteta mukanamme. Tosin jos minä ottaisin mukanani pari "noudatan vain käskyjä" kusipäätä niin katsoisin, ettei elämäni olisi ollut turhaa;=))

Pakkorokotuksia sanotaan suoritettavan hyvässä tarkoituksessa. Kuinka hyvässä, käsitykset vaihtelevat. Hyvä aikomus kun ei väistämättä tuota hyvää lopputulosta ja tulevaisuuden ennustelu muutoinkin on kovin hankalaa, jopa tieteessä.

Tieteessä usko (ainakin rokotteiden osalta) ilmenee siten, että rokotukseeen on alistuttava yhteisen hyvän nimissä, jotta toinen/toiset ihmiset lääkitsemiseni kautta voisivat saada hyvän elämän. Lääkityn katsotaan lahjoittavan toisille elämän siitäkin riippumatta, miten erilaista ajattelu- tai elämäntapaa hän pelastettaviinsa verrattuna edustaa ja kuinka hänelle itselleen loppujen lopuksi pakkopaidassa käy. Tapahtuu kemiallinen riitti-siirtymä-ihme, jonka seurauksia ei kyetä todistamaan (esim narkolepsialapset), mutta jonka silti katsotaan toimivan suhteessa muihin ihmisiin. Tosin itse rokotetun kohtaloa ei kyetä millään muotoa arvioimaan. Se jää kohtalon huomaan, mutta huonostikin käydessä itse tarkoitushan oli hyvä.

Rokotelääkitty siis uhrautuu muiden puolesta, mikä saa tieteen kaikessa materialismissaan kuulostamaan jopa henkistyneeltä.

• Vaccine-X
        Henkistynyt tiede kirjoitti:

Pakkorokotuksia sanotaan suoritettavan hyvässä tarkoituksessa. Kuinka hyvässä, käsitykset vaihtelevat. Hyvä aikomus kun ei väistämättä tuota hyvää lopputulosta ja tulevaisuuden ennustelu muutoinkin on kovin hankalaa, jopa tieteessä.

Tieteessä usko (ainakin rokotteiden osalta) ilmenee siten, että rokotukseeen on alistuttava yhteisen hyvän nimissä, jotta toinen/toiset ihmiset lääkitsemiseni kautta voisivat saada hyvän elämän. Lääkityn katsotaan lahjoittavan toisille elämän siitäkin riippumatta, miten erilaista ajattelu- tai elämäntapaa hän pelastettaviinsa verrattuna edustaa ja kuinka hänelle itselleen loppujen lopuksi pakkopaidassa käy. Tapahtuu kemiallinen riitti-siirtymä-ihme, jonka seurauksia ei kyetä todistamaan (esim narkolepsialapset), mutta jonka silti katsotaan toimivan suhteessa muihin ihmisiin. Tosin itse rokotetun kohtaloa ei kyetä millään muotoa arvioimaan. Se jää kohtalon huomaan, mutta huonostikin käydessä itse tarkoitushan oli hyvä.

Rokotelääkitty siis uhrautuu muiden puolesta, mikä saa tieteen kaikessa materialismissaan kuulostamaan jopa henkistyneeltä.

Tie helvettiin on rakennettu hyvistä tarkoituksista. Tarkoitus rokottaa meidät kaikki flussaa vastaan on varmasti hyvä...varsinkin niille isoille lääkefirmoille, jotka saavat siitä rahaa, ja joilla on yhteyksiä THL:n!

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/11/1227773/thl-puolustelee-salaista-muistiota-yleisella-kaytannolla

Ja olen aivan varma siitä, että kriisiaikana esim ensi vuonna poliisit ja terveydenoidon työntekijät toimivat myös kuten parhaaksi katsovat. Siis OMAKSI PARHAAKSI, etteivät saisi potkuja! Varmasti eduskuntakin tulee toimimaan OMAKSI PARHAAKSI siirtämällä vaaleja kesken pahimman rokotusrumban. Varmasti! Hyväähän me ihmiset vain ajattelemme, varsinkin omaamme! Minäkin toimin omaksi parhaaksi, kun uhraan oman elämäni aatteen puolesta, joka katson edistävän vapaan ihmiskunnan tulevaisuutta. Hyväähän me kaikki vain haluamme;=))

• 35
        Vaccine-X kirjoitti:

Luot siis terveydenhoitohenkilöstöstä viholliskuvaa ja katsot, että sinulla olisi oikeus jossain tilanteessa jopa tappaa heitä?
        Tulet luultavasti itse tarvitsemaan mielenterveyden ammattilaisia. Sen verran skitsoisia kirjoittelusi ovat.
        Herää nyt hyvä ihminen tunnustamaan tosiasiat. Tarvitset oikeasti ammattiapua.

• väkivalloin
        35 kirjoitti:

Luot siis terveydenhoitohenkilöstöstä viholliskuvaa ja katsot, että sinulla olisi oikeus jossain tilanteessa jopa tappaa heitä?
        Tulet luultavasti itse tarvitsemaan mielenterveyden ammattilaisia. Sen verran skitsoisia kirjoittelusi ovat.
        Herää nyt hyvä ihminen tunnustamaan tosiasiat. Tarvitset oikeasti ammattiapua.

Veljeään ja sisartaan ei saa tappaa, eikä muutoinkaan vahingoittaa. Ei rokotteellakaan! Kieltämättä on eri tapoja saattaa ihmiset pois päiviltä. Rokotteella tappaminen voidaan katsoa jopa sivistyneeksi, sillä siinähän vain tuikataan satsi kemiallisia aineita käsivarteen. Vieläpä korostetaan aiheutetun kivun vähäpätöisyyttä ja rokotteen ottajan velvollisuutta toimia yhteiskunnan hyväksi. Pakkorokotteen määrääjän tarkoitus on auttaa, ei tappaa. Jos rokote kuitenkin tappaa, niin päätöksentekijä toimi joka tapauksessa hyvässä uskossa alistaessaan kansan piikityksiin. Tietämätön ei koe olevansa tappaja, vaan auttaja, joka pakottaa veljensä ja sisarensa oman tietonsa vangiksi. Rokotteita ei koskaan mainosteta riskialttiiksi, vaan aina päinvastoin. Valheen kautta ollaan pakotettuja uusiin valheisiin, joita tuleekin sarjana, kun rokotteesta seuraa sairautta, vammoja ja kuolemia.

Terveydenhoitohenkilökunnan on herättävä ruususunista ja ryhdyttävä vastaamaan teoistaan. Väkivallalla on taipumus lisätä väkivaltaa, kun ihmiset koettavat puolustaa omaa koskemattomuuttaan ja terveyttään.

• Vaccine-X
        väkivalloin kirjoitti:

Veljeään ja sisartaan ei saa tappaa, eikä muutoinkaan vahingoittaa. Ei rokotteellakaan! Kieltämättä on eri tapoja saattaa ihmiset pois päiviltä. Rokotteella tappaminen voidaan katsoa jopa sivistyneeksi, sillä siinähän vain tuikataan satsi kemiallisia aineita käsivarteen. Vieläpä korostetaan aiheutetun kivun vähäpätöisyyttä ja rokotteen ottajan velvollisuutta toimia yhteiskunnan hyväksi. Pakkorokotteen määrääjän tarkoitus on auttaa, ei tappaa. Jos rokote kuitenkin tappaa, niin päätöksentekijä toimi joka tapauksessa hyvässä uskossa alistaessaan kansan piikityksiin. Tietämätön ei koe olevansa tappaja, vaan auttaja, joka pakottaa veljensä ja sisarensa oman tietonsa vangiksi. Rokotteita ei koskaan mainosteta riskialttiiksi, vaan aina päinvastoin. Valheen kautta ollaan pakotettuja uusiin valheisiin, joita tuleekin sarjana, kun rokotteesta seuraa sairautta, vammoja ja kuolemia.

Terveydenhoitohenkilökunnan on herättävä ruususunista ja ryhdyttävä vastaamaan teoistaan. Väkivallalla on taipumus lisätä väkivaltaa, kun ihmiset koettavat puolustaa omaa koskemattomuuttaan ja terveyttään.

Ei minulla mitään hoitajaliisaa vastaan olen. Pekka Puupää Poliisihan on se, joka taloni ovelle saapuu, kun en noudata eduskunnan yleistä rokotusmääräystä. No, heillehän tosin maksetaan siitä;=))

• pppppppppppi
        5 kirjoitti:

Mielisairaassa yhteiskunnassa voidaan mieleltään terveet luokitella sairaiksi.

• Vallan avaimet
        Vaccine-X kirjoitti:

Ei minulla mitään hoitajaliisaa vastaan olen. Pekka Puupää Poliisihan on se, joka taloni ovelle saapuu, kun en noudata eduskunnan yleistä rokotusmääräystä. No, heillehän tosin maksetaan siitä;=))

Hoitajaliisa ja poliisi molemmat noudattavat käskyjä. Toinen noutaa rokotettavan ja toinen pistää piikin. Noutoon ei vielä kuole, mutta piikkiin se on mahdollista. Kumpi on enemmän syyllinen vai onko syytä kummassakaan. Hehän noudattavat vain lakiin perustuvia käskyjä, joita heidän kuuluukin.

Joku tai jotkut pakkorokotuspäätöksen joka tapauksessa tekevät, jos sellainen käsky annetaan. Ilman sitä yksikään poliisiauto ei pihalle kurvaa eikä hoitotäti lähesty piikkeineen. Toiseen ihmiseen kajotessa syyllisyys on aina mielenkiintoinen kysymys. Kantavatko sen valkokauluspäättäjät vai alemmat toimeenpanijat. Koko prosessiin nähden maalaisjärjellä ajatellen pakon sanelijalla on vallan avaimet käsissään.

• Vaccine-X
        Vallan avaimet kirjoitti:

Hoitajaliisa ja poliisi molemmat noudattavat käskyjä. Toinen noutaa rokotettavan ja toinen pistää piikin. Noutoon ei vielä kuole, mutta piikkiin se on mahdollista. Kumpi on enemmän syyllinen vai onko syytä kummassakaan. Hehän noudattavat vain lakiin perustuvia käskyjä, joita heidän kuuluukin.

Joku tai jotkut pakkorokotuspäätöksen joka tapauksessa tekevät, jos sellainen käsky annetaan. Ilman sitä yksikään poliisiauto ei pihalle kurvaa eikä hoitotäti lähesty piikkeineen. Toiseen ihmiseen kajotessa syyllisyys on aina mielenkiintoinen kysymys. Kantavatko sen valkokauluspäättäjät vai alemmat toimeenpanijat. Koko prosessiin nähden maalaisjärjellä ajatellen pakon sanelijalla on vallan avaimet käsissään.

Suomi nyt ei ole kovin itsenäinen muutenkaan, ja Nokiasta omistavat ulkomaalaiset noin 80%
        Kun THL:n Ruutu sanoo vaikkapa Ristokolle että;"jos ei kaikkia rokotteita saada käytettyä, niin yhteisfirmamme ei enää myy meille uusia" niin eiköhän sillä saa Paula "rautakorko" Ristikkoa jo kirjoittamaan pakkomääräyksen, jonka Tarja Tavis sitten taas vahvistaa. Vähän niinkuin; "bail outtakaa pankit" tai muuten kaadamme koko talousjärjestelmän! Kun on pakko niin on vaan kertakaikkiaan PAKKO!!!

• 39
        Vaccine-X kirjoitti:

Suomi nyt ei ole kovin itsenäinen muutenkaan, ja Nokiasta omistavat ulkomaalaiset noin 80%
        Kun THL:n Ruutu sanoo vaikkapa Ristokolle että;"jos ei kaikkia rokotteita saada käytettyä, niin yhteisfirmamme ei enää myy meille uusia" niin eiköhän sillä saa Paula "rautakorko" Ristikkoa jo kirjoittamaan pakkomääräyksen, jonka Tarja Tavis sitten taas vahvistaa. Vähän niinkuin; "bail outtakaa pankit" tai muuten kaadamme koko talousjärjestelmän! Kun on pakko niin on vaan kertakaikkiaan PAKKO!!!

Kun THL:n Ruutu sanoo vaikkapa Ristokolle että;"jos ei kaikkia rokotteita saada käytettyä, niin yhteisfirmamme ei enää myy meille uusia"

Mitä kettua se firmalle kuuluu, vaikka rokotteita ei käytettäisi ainottakaan. Firma on rahansa saanut.
        Ajattelusi tökkii pahasti, mutta sehän on juomattu jo ajat sitten. Ei kukaan täysipäinen tuollaisia mielipiteitä heittele.

• ghjkpoiuy
        pppppppppppi kirjoitti:

Mielisairaassa yhteiskunnassa voidaan mieleltään terveet luokitella sairaiksi.

Ja terveessä yhteiskunnassa mielisairaat usein pitävät itseään terveinä ja terveitä sairaina.
        Ainakin tällä palstalla kirjoittelee muutama pahasti meileltään häiriintynyt. Veikkaisin sktsofreniaa. Se ainakin saa aikaan vainoharhoja.

• tervettä skitsoilua
        ghjkpoiuy kirjoitti:

Ja terveessä yhteiskunnassa mielisairaat usein pitävät itseään terveinä ja terveitä sairaina.
        Ainakin tällä palstalla kirjoittelee muutama pahasti meileltään häiriintynyt. Veikkaisin sktsofreniaa. Se ainakin saa aikaan vainoharhoja.

Narkolepsiakin vainoharhaa? Terveiden mielestä ilmeisesti.

• 21
        tervettä skitsoilua kirjoitti:

Narkolepsiakin vainoharhaa? Terveiden mielestä ilmeisesti.

Mieluummin narkolepsia kuin kuolema. Eikä yhteyttä ole vielä edes osoitettu.

• keisarilla
        21 kirjoitti:

Mieluummin terve elämä kuin narkolepsia.

Ajallinen yhteys ei riitä ja muita yhteyksiä ei kyetä osoittamaan. Näin on ehditty jo ennakoida. Uskotko tosissasi, että putki rokotevaurioille voitaisiin avata? Jos narkolepsian ja rokotteen yhteys tieteellisesti todetaan, se on kohtalokas isku. "Terveet" pohdiskelevatkin, voiko tuollaiseen suostua. Onneksi tiedettä voidaan tulkita toisin ja se on yhtä pätevä kuin se vastakkainenkin.

Kuolemako yhteydessä rokotteeseen? Älä naurata, tuollaista ei tapahdu, sen verran "tervettä" talouselämämme sentään on. Tiede saa nöyrtyä, kun bisneksistä on kysymys.

• zfazdfh
        21 kirjoitti:

äitelä kirjoitti mielipidepalstalla ilmeisesti omaan kokemukseensa perustuvan tarinan siitä millaista on hoitaa narkkislasta. Ongelmat ei olleet ihan sitä luokkaa että lapsi oli nukahtanut vaikkapa kesken puheen tai pudonnut polvillensa nauraessaan vitsille. Ne oli hieman pahempia. Jokin aivotuho kai siinä täytyy olla narkkiksen lisäksi kyseessä monilla sellaisialla lapsilla joiden puolesta hän ikään kuin kirjoitteli

• Allekirjoittanut jo

Siis voiko olla totta, että tämmöstä lakia ollaan viemässä läpi...ei hemmetti! Tosiaan hyvinvointivaltio...

• hyvinvointia.

Kun kaikelle kansalle on hankittu ja annettu kaikki piikit, niin sittenhän se hyvinvointi vasta alkaa!
        Niin sika-, lintu,- kuin tulevatkin influenssat, samoin kaikki muutkin taudit ovat sen jälkeen "menneen talven lumia", ja kuin paha muisto vain.
        Myös rahallistakin hyötyä tilauksista luvassa?

Sitten se hyvinvointi vasta alkaa!

• En rokottaudu!!!

.. on lääketehtaan osakas, olis kiva tietää? Nyt jäi rokotuksia käyttämättä, joten seuraavan "pandemian" uhatessa eivät rokotteet enää käykkään kaupaksi niin hyvin kuin nyt... ja osakkaiden voitot pienenevät. Kas kun tästä lakiehdotuksesta ei ole ollut mitään informaatiota ennen. Onko lehdistö ja muu media nukkunut ruususenuntaan?

• Hauki hyytelö

Ihan turhaa koko rokottaminen, ainakaan niille, joilla on mahdollisuus päättää omasta elämästä.
      Nuo pakkorokotuksia ajavat kuvittelevat pienessä päänupissaan, että kaikki ihmiset elävät suuressa ihmislaumassa ja hakeutuvat sinne, missä on mahdollisimman suuri määrä ihmisiä koolla ja varsinkin sinne, missä on näitä tartunnan saaneita, kuten terveyskeskuksiin, joissa on jo tartunnan saaneita.
      Sinne menivät nämä rokotehysteeriset ihmiset ja sieltä saivat tartunnan kaupanpäälle, jo sairastuneilta, jos eivät olleet vielä saaneet tartuntaa sitä ennen.

Osa ihmistä voi päättää omasta elämästään, jos ei ole sidottu työelämään tai kortistoon.
      Ei silloin tarvi olla ihmisten kanssa kontaktissa, eikä tarvi missään ruuhkissa liikkua.
      Voi asua etäällä kaikista ihmistä, koska ei ole pakko olla tekemisissä kenenkään kanssa.
      Vielä kun huolehtii hyvästä käsihygieniasta, niin selviää ilman mitään rokotuksia.
      Näille rokotus pakkoa ajaville eivät tällaisen ihmisen asiat muulloin kiinnosta pätkääkään, vaikka nälkään näksi, niin heitä ei sellainen asia kiinnosta pätkän vertaa, vaan ainoastaan rokote.

• niin sitä pitää

• Allekirjoitin

• Anonyymi00041

Vastustetaan Tartuntatautilakia viikolla 45, 2.11-8.11.2026 ettei se astu voimaan Syyskuussa 2027, Pakkorokotukset tai 1 vuosi linnaa

ei muuta kuin soittelemaan kansanedustajille ja sanomaan EI TYRANNIALLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      158
      2646
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      56
      1149
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      937
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      56
      853
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      83
      777
    6. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      769
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      750
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      171
      690
    9. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      656
    10. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      654
    11. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      647
    12. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    13. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      643
    14. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      588
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      54
      568
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      123
      545
    17. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      538
    18. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      529
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      517
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55