Mikä olisi se sana, jolla kuvailisit kalaa?

Eräs kala

Mikä olisi se yksi sana, jolla kuvailisit kaloja, joita tunnet?

20

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalFish

      lisäksi tunne kuin kaksi kalaa, ja yksi sana ei kyllä riitä kuvaamaan.... aika pahan pistit :D

      Mutta sana joka tulee lähelle on monipuolinen.

      • fishu sanoo#

        kalat. ja tulevat kaikkien kanssa toimeen.


      • yks kauris...
        fishu sanoo# kirjoitti:

        kalat. ja tulevat kaikkien kanssa toimeen.

        mököttäjä, epäluotettava, pelkuri, huonoitsetunto, petturi, saamatonta, ikuinen etsijä, vaikenee mieluummin kun puhuis... oma navan tuijottaja.... ja vaikka mitä... se on kaikista merkeistä paskin:)
        KIITOS:O)))


      • yksi oinas
        yks kauris... kirjoitti:

        mököttäjä, epäluotettava, pelkuri, huonoitsetunto, petturi, saamatonta, ikuinen etsijä, vaikenee mieluummin kun puhuis... oma navan tuijottaja.... ja vaikka mitä... se on kaikista merkeistä paskin:)
        KIITOS:O)))

        hyvä yks kauris, se on totta ja allekirjoitan kaikki,,, just tommosia ne kalat ovat ja varsinkin mies puolinen..........


      • Lilly...
        yksi oinas kirjoitti:

        hyvä yks kauris, se on totta ja allekirjoitan kaikki,,, just tommosia ne kalat ovat ja varsinkin mies puolinen..........

        vitu oinas ei tarvii haukkuu mitää tähtimerkkii!! Ite oon paska ku mikäki oinas!!! PS:sANO SAMOIN NSU KAMULLE kauriille!!!!!!!!


      • Eri oinas
        yksi oinas kirjoitti:

        hyvä yks kauris, se on totta ja allekirjoitan kaikki,,, just tommosia ne kalat ovat ja varsinkin mies puolinen..........

        No ei todellakaan oo kaikki kalat tollasii! Ei saa yleistää oi sinä pikkuruinen pässi! Sä et taida tuntee kauheen montaa kalaa jos kerta allekirjotat kaiken mitä yks toinen pikkunen kauris kirjottelee, ku silläkin on varmaan vain vajavaisesti kokemusta kaloista! Mä ite tunnen monta eri kalaa niin miehiä ku naisia ja musta ne on aivan erillaisii kuin mitä te väitätte. Mun velikin on kalat. Mä en ainakaan allekirjoita tuon kauriin sanoja. Se on ihan ihmisestäkin kiinni että tuleeko toimeen toisen kans ja miten sitä toista huomioi ja kohtelee.

        Kauris: Se on sun henkilökohtanen helvetti jos et osaa ymmärtää/tulkita kalaa ja kohdella häntä sellaisena kuin hän on. Itessäs on yhtä lailla paskoja piirteitä, niin kuin muissaki, eli ota peili käteen vaan.

        Yksi oinas: Sä oot törmänny tekstis mukaan vain yhteen miespuoliseen Kalaan...joten todellakaan sä et tiiä paljon kaloista.

        Yhen ravun sitaatti: Jos oot ystävällinen mulle niin mäkin oon sulle, mut jos vittuilet mulle vittuilen takas.

        Musta kalat on rakkaudellisii ja hienoja merkkejä. Kalat ottaa huomioon helpommin apua tarvitsevat ja yksinäiset, kuin taas muut tähtimerkit. Kalat on tavallaan sielunhoitajia ja haaveilijoita. Kalat rakastaa rauhaa ja rakkautta, siks ne ei haluu tapella ja kiertää sellaset mieluiten kaukaa.


    • abbie_smiths

      Kuvaavin sana olisi pleijeri.

    • JK

      EI M IKÄÄN

    • goottipojka

      empaattinen, herkkä, syvällinen.

      liian monta negatiivista lueteltavaksi. tuo yks kauris sanoikin niistä jo useimmat :p

    • KaPp

      Epävakaa

    • kalojenymparoima

      Hmm.... Mielenkiintoinen

      Kalat on varmasti yks vaikeimmista merkeistä jota kuvailla!! Kalat on usein jollakin tasolla herkkiä, itsekkäitä, sekavia, vaikeita, avoimia ja joskus niitä pleijereitä..........

    • veljeni, lankoni

      Luotettava

      • Kalat nainen

        Huh mitä tekstiä kaloista...Itse olen kala nainen ja kertaakaan en ole pettämistä aloittanut, mutta jos petetty, kala tekee sen myös. Kala on sympaattinen, hellä, ottaa toisen huomioon, erittäin hyvä ja luotettava ystävä. Haluaa itselle hellyyttää, samoin kun antaa sitä itse sekä luotettava...empaattisuutta paljon ym...


    • kokemusta on

      yksinäinen

    • kalavaimo

      Taiteilija

    • tsrjmntymjsryhmktmh

      NEGATIIVISET
      - tunteikas (helposti taipuvainen alkoholismiin ja masennukseen)

      POSITIIVISET
      - taiteellinen
      - ystävällinen
      - luotettava
      - hyväsydäminen

    • Olen itsekin kalat

      Itsekäs jopa narsistinen

    • 10+15

      tunteellinen ja vilpitön
      empaattinen ja syvällinen
      lojaali ja useimmiten rehellinen

      - joskus liiankin ymmärtäväinen ja kiltti
      - taipumus marttyyriuteen
      - uskomattoman koukuttava... ;)


      skorpionia kalat vie kuin pässiä narusta, ei vaan voi vastustaa.

    • Henrytaavi

      Kalat kuvitteelee vielä aikuisenakin omistavansa sisaruksensa ja vanhempansa. On aina sitä mieltä, että on aina oikessa. On ilkeä, itsekäs ja esittää kaikille ihanaa ja kilttiä, mutta sitten toimii juuri toisin. Esittää ystävää, muttei todellakaan ole sitä. Yrittää olla kiinnostunut muiden asioista, mutte ei todellakaan sitä ole. On pelkuri, ei ota vastuuta teoistaan. Kiukuttelee kaikille tutuille ja on kärkäs sanomaan heti. Ilkeilee toisille ja nauraa toisten tekemisille ilkeästi, vaikka asianomainen on paikalla. Todella kylmä ihminen.

      • Mut toisaalta

        nimenomaan sanoo sanottavansa suoraan, ei niinkään harrasta seläntakana puhumista kuten monet tekee. Jos se ei ole paikalla jota panetellaan, ennemmin puolustaa kun heittää löylyä lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe