Lars Johansson on astrologeista ylivoimaisesti paras.

Elämä on laiffii

Lars Johansson on julkaissut "Astrologian maailman" ja jos sen lukee ymmärtää että kirjoittaja on alansa mestari.
Olin työttömänä koko vuoden alun 2010. Marraskuun 44 viikko, Seiskassa, johon Johansson kirjoittaa viikon horoskoopin, ilmoitettiin että pääsen Afroditen puutarhaan. Hä ! Eihän minulla ole edes varteenotettavia naisehdokkaita. Mutta, Niin hullulta ja utopialta kuin kuulostaakin, 2 kk aikaisemmin työllisyyskurssilla tapaamani tyttö halusi tulla moikkaamaan. Mitään yheydenottoa ei ollut sitä ennen.
Lars johanssonin ennustus toteutui !! Osasin ennustuksen vuoksi esiintyä oikein, muuten olisin vain tarjonnut kahvia. KIITOS LASRS JOHANSSON !!!!!! Palautit uskoni elämään !

9

3107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fg wg

Entäs se 1/12 ihmiskunnasta joka ei päässyt afroditen puutarhaan tuona aikana?

Eihän Lars sitä ennustustaan sinulle kirjoittanut, vaan koko merkille.

Hyvä yhteensattuma että sait kunnolla pillua, mutta ei se vielä todista Larsin kykyjä tai astrologiaa todeksi.

• On se

Mistä tiedät ettei 1/12 päässyt. Kyllä Lars kirjoitti ennustuksensa myös minulle ja muille kaloille.
        Tämä oli vain mieltä kohottava tapahtuma, joka ilmoitettiin määrätylle viikolle ja näin kävi :)mutta myös muut ennustukset ovat vuoden aikana toteutuneet.
        Seuraa horoskooppiasi Seiskasta ja vertaa muiden tekemiin, huomaat eron.
        Hyvää jatkoa !

• fg wg
        On se kirjoitti:

Mistä tiedät ettei 1/12 päässyt. Kyllä Lars kirjoitti ennustuksensa myös minulle ja muille kaloille.
        Tämä oli vain mieltä kohottava tapahtuma, joka ilmoitettiin määrätylle viikolle ja näin kävi :)mutta myös muut ennustukset ovat vuoden aikana toteutuneet.
        Seuraa horoskooppiasi Seiskasta ja vertaa muiden tekemiin, huomaat eron.
        Hyvää jatkoa !

Ehei, kysymys ei kuulu että mistä minä tiedän, vaan mistä sinä tiedät. Sinähän tässä olet väitteen ensimmäisenä esittänyt.

• yksi voi olla moni
        fg wg kirjoitti:

Ehei, kysymys ei kuulu että mistä minä tiedän, vaan mistä sinä tiedät. Sinähän tässä olet väitteen ensimmäisenä esittänyt.

Määrittele "Afroditen puutarha".

• gracepaul

Ostin seiskan lukeakseni horoskoopin.Ei ollut Johanssonin laatima.Kuinka häneen mahtaa saada yhteyden?

• gracepaul

Ostin Seiskan lukeakseni Johanssonin horoskoopin.Ei ollut hänen laatima.Kuinka Lars Johanssoniin sa yhteyden?

• jupukka

Eiköhän tuo onnistu kun otat yhteyden ihan vaan telepaattisesti. Sano Larssille terveisiä.

• mystinen ryhtiliike

Minulle paras astrologi on se joka julkaisee _selkeän_ astrologian oppikirjan.

• Mars / Merkurius **

Hyvä mystinen ryhtiliike - Toivomisia kirjoja on roppakaupalla. Astrologiaa ei opi yhdellä kirjalla. Aloita yhdestä kirjasta. Hanki toinen. Hanki kolmas, neljäs ja niin edelleen. Tule sitten kertomaan, kuinka hyvin olet oppinut kaipaamasi asiaa.
      Jos tahdot, voit katsoa ensin transiitit, onko opiskellulle otollinen aika. Voit aloittaa myös myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7498
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6331
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5214
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4535
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4236
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4111
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4005
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3908
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      57
      3045
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48