Lars Johansson on astrologeista ylivoimaisesti paras.

Elämä on laiffii

Lars Johansson on julkaissut "Astrologian maailman" ja jos sen lukee ymmärtää että kirjoittaja on alansa mestari.
Olin työttömänä koko vuoden alun 2010. Marraskuun 44 viikko, Seiskassa, johon Johansson kirjoittaa viikon horoskoopin, ilmoitettiin että pääsen Afroditen puutarhaan. Hä ! Eihän minulla ole edes varteenotettavia naisehdokkaita. Mutta, Niin hullulta ja utopialta kuin kuulostaakin, 2 kk aikaisemmin työllisyyskurssilla tapaamani tyttö halusi tulla moikkaamaan. Mitään yheydenottoa ei ollut sitä ennen.
Lars johanssonin ennustus toteutui !! Osasin ennustuksen vuoksi esiintyä oikein, muuten olisin vain tarjonnut kahvia. KIITOS LASRS JOHANSSON !!!!!! Palautit uskoni elämään !

9

3494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fg wg

Entäs se 1/12 ihmiskunnasta joka ei päässyt afroditen puutarhaan tuona aikana?

Eihän Lars sitä ennustustaan sinulle kirjoittanut, vaan koko merkille.

Hyvä yhteensattuma että sait kunnolla pillua, mutta ei se vielä todista Larsin kykyjä tai astrologiaa todeksi.

• On se

Mistä tiedät ettei 1/12 päässyt. Kyllä Lars kirjoitti ennustuksensa myös minulle ja muille kaloille.
        Tämä oli vain mieltä kohottava tapahtuma, joka ilmoitettiin määrätylle viikolle ja näin kävi :)mutta myös muut ennustukset ovat vuoden aikana toteutuneet.
        Seuraa horoskooppiasi Seiskasta ja vertaa muiden tekemiin, huomaat eron.
        Hyvää jatkoa !

• fg wg
        On se kirjoitti:

Mistä tiedät ettei 1/12 päässyt. Kyllä Lars kirjoitti ennustuksensa myös minulle ja muille kaloille.
        Tämä oli vain mieltä kohottava tapahtuma, joka ilmoitettiin määrätylle viikolle ja näin kävi :)mutta myös muut ennustukset ovat vuoden aikana toteutuneet.
        Seuraa horoskooppiasi Seiskasta ja vertaa muiden tekemiin, huomaat eron.
        Hyvää jatkoa !

Ehei, kysymys ei kuulu että mistä minä tiedän, vaan mistä sinä tiedät. Sinähän tässä olet väitteen ensimmäisenä esittänyt.

• yksi voi olla moni
        fg wg kirjoitti:

Ehei, kysymys ei kuulu että mistä minä tiedän, vaan mistä sinä tiedät. Sinähän tässä olet väitteen ensimmäisenä esittänyt.

Määrittele "Afroditen puutarha".

• gracepaul

Ostin seiskan lukeakseni horoskoopin.Ei ollut Johanssonin laatima.Kuinka häneen mahtaa saada yhteyden?

• gracepaul

Ostin Seiskan lukeakseni Johanssonin horoskoopin.Ei ollut hänen laatima.Kuinka Lars Johanssoniin sa yhteyden?

• jupukka

Eiköhän tuo onnistu kun otat yhteyden ihan vaan telepaattisesti. Sano Larssille terveisiä.

• mystinen ryhtiliike

Minulle paras astrologi on se joka julkaisee _selkeän_ astrologian oppikirjan.

• Mars / Merkurius **

Hyvä mystinen ryhtiliike - Toivomisia kirjoja on roppakaupalla. Astrologiaa ei opi yhdellä kirjalla. Aloita yhdestä kirjasta. Hanki toinen. Hanki kolmas, neljäs ja niin edelleen. Tule sitten kertomaan, kuinka hyvin olet oppinut kaipaamasi asiaa.
      Jos tahdot, voit katsoa ensin transiitit, onko opiskellulle otollinen aika. Voit aloittaa myös myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1782
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      927
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      861
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      787
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe