Arvi life

def

Onko kokemusta Arvi lifesta? Minkälaista todellista hyötyä voisi olla odotettavissa, jos yktyisenä palkansaajana suostuisin heidän konsultointitarjoukseensa?

7

2261

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän

Hei,

Tarkoituksena heillä tarjota sinulle eläkevakuutusta, eli mistään muusta ei ole kyse kuin saada sinua tekemään eläkevakuutus, Arvi LIfe käyttää näissä puhelinkeskusteluissaan ilmeisesti jotain väärää taktiikka kun ei tunnu ihmsiet tajuavan että on vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta kysymys.

• Asiakas

Itse menin Arviin ja jo puhelimessa sanoin, ettei eläkesäästäminen kiinnosta. Neuvonantaja ei maininnut sanaakaan eläkesäästämisestä, vaan käytiin
        läpi erilaisia rahastoja ja sijoitusmuotoja. Sain hyvää informaatiota ja tein jopa Sammon sijoitus ratkaisun, joka on tuottanut mukavasti.

• Myyryläinen
        Asiakas kirjoitti:

Itse menin Arviin ja jo puhelimessa sanoin, ettei eläkesäästäminen kiinnosta. Neuvonantaja ei maininnut sanaakaan eläkesäästämisestä, vaan käytiin
        läpi erilaisia rahastoja ja sijoitusmuotoja. Sain hyvää informaatiota ja tein jopa Sammon sijoitus ratkaisun, joka on tuottanut mukavasti.

paljonko maksat extraa siitä että olet tehnyt sopimuksen Arvin kautta etkä suoraan Sammossa?

• jobbari
        Asiakas kirjoitti:

Aika onnetonta jos teidän Arvi-Lifen myyjien täytyy kirjoitella tällaisia kommentteja tänne foorumeille.

Olette onnettomia eläkevakuutusmyyjiä, ei mitään muuta.

• asdfghgh

olen samaa mieltä.Sijoitusneuvojiksi itseään tituleeraavat ovat tuossa puljussa eläkevakuutus myyjiä,joilla ei ole OIKEAA sijoitusneuvojan ammattitaitoa asioiden suhteen,opettelevat ulkoa eläkevakuutuksen myynnin ja siinä se koulutus.Menkää suoraan pankkiin,jos haluatte sijoitusneuvontaan,siellä työntekijöillä on edes kunnon koulutus.

• Huijaustako?

Kauppaavat eläkevakuutuksia kelvottomilla ehdoilla. Eivät kerro että kyseessä on pakkosäästösopimus. Tämä löytyy esitteestä eivät kerro itse. Kannattaa mennä pankkiin "huijattavaksi", sieltä saa sentään heti esitteen ja laskelman vakuutuksen kertymisestä ja kuluista. Siellä huijaus on sentään kohtuullista. Ei tule yllätyksiä!

• meni

Sitä en tiedä,mutta minun rahani vapaakirjalle eli rahat jää yhtiölle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1137
    2. 69
      1098
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      63
      886
    4. 94
      840
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      47
      726
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      714
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      71
      631
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      618
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      23
      604
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40