Onko kokemusta Arvi lifesta? Minkälaista todellista hyötyä voisi olla odotettavissa, jos yktyisenä palkansaajana suostuisin heidän konsultointitarjoukseensa?
Arvi life
7
2182
Vastaukset
- Tiedän
Hei,
Tarkoituksena heillä tarjota sinulle eläkevakuutusta, eli mistään muusta ei ole kyse kuin saada sinua tekemään eläkevakuutus, Arvi LIfe käyttää näissä puhelinkeskusteluissaan ilmeisesti jotain väärää taktiikka kun ei tunnu ihmsiet tajuavan että on vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta kysymys.- Asiakas
Itse menin Arviin ja jo puhelimessa sanoin, ettei eläkesäästäminen kiinnosta. Neuvonantaja ei maininnut sanaakaan eläkesäästämisestä, vaan käytiin
läpi erilaisia rahastoja ja sijoitusmuotoja. Sain hyvää informaatiota ja tein jopa Sammon sijoitus ratkaisun, joka on tuottanut mukavasti. - Myyryläinen
Asiakas kirjoitti:
Itse menin Arviin ja jo puhelimessa sanoin, ettei eläkesäästäminen kiinnosta. Neuvonantaja ei maininnut sanaakaan eläkesäästämisestä, vaan käytiin
läpi erilaisia rahastoja ja sijoitusmuotoja. Sain hyvää informaatiota ja tein jopa Sammon sijoitus ratkaisun, joka on tuottanut mukavasti.paljonko maksat extraa siitä että olet tehnyt sopimuksen Arvin kautta etkä suoraan Sammossa?
- jobbari
Asiakas kirjoitti:
läpi erilaisia rahastoja ja sijoitusmuotoja. Sain hyvää informaatiota ja tein jopa Sammon sijoitus ratkaisun, joka on tuottanut mukavasti.Aika onnetonta jos teidän Arvi-Lifen myyjien täytyy kirjoitella tällaisia kommentteja tänne foorumeille.
Olette onnettomia eläkevakuutusmyyjiä, ei mitään muuta. - asdfghgh
olen samaa mieltä.Sijoitusneuvojiksi itseään tituleeraavat ovat tuossa puljussa eläkevakuutus myyjiä,joilla ei ole OIKEAA sijoitusneuvojan ammattitaitoa asioiden suhteen,opettelevat ulkoa eläkevakuutuksen myynnin ja siinä se koulutus.Menkää suoraan pankkiin,jos haluatte sijoitusneuvontaan,siellä työntekijöillä on edes kunnon koulutus.
- Huijaustako?
Kauppaavat eläkevakuutuksia kelvottomilla ehdoilla. Eivät kerro että kyseessä on pakkosäästösopimus. Tämä löytyy esitteestä eivät kerro itse. Kannattaa mennä pankkiin "huijattavaksi", sieltä saa sentään heti esitteen ja laskelman vakuutuksen kertymisestä ja kuluista. Siellä huijaus on sentään kohtuullista. Ei tule yllätyksiä!
- meni
Sitä en tiedä,mutta minun rahani vapaakirjalle eli rahat jää yhtiölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa774192Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212351Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4492016Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651891Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931224- 1091215
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2371141Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33977En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37864Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174830