mistä suosittelette ostamaan merikarttoja pk-seudulla?
mistä kartta?
6
1361
Vastaukset
- riku
Troilmarin
- Magna Charta
Troil Marin Oy (Wavulinintie 4, Lauttasaari) on varmastikin kelpo asiantuntijaliike – nimenomaan merikarttoihin ja alan muuhun rekvisiittaan erikoistunut. Kotimaisten karttojen ohella taitaa tuosta liikkeestä saada karttoja mistä päin maailmaa tahansa – kunhan maksukykyä riittää!
Karttakeskus Oy:n Karttapisteistä saattaa moni saada tarvitsemansa merikartat lähempääkin kuin Lauttasaaresta:
Karttakeskus Aleksi, Unioninkatu 32, Helsinki
sekä
Sähkötie 1, Vantaa
Venetarvikeliikkeet myyvät karttoja myös. Itse olen ostanut karttasarjan viimeksi Maritimista, sikäli kuin muistan. - gsdgsadgas
Magna Charta kirjoitti:
Troil Marin Oy (Wavulinintie 4, Lauttasaari) on varmastikin kelpo asiantuntijaliike – nimenomaan merikarttoihin ja alan muuhun rekvisiittaan erikoistunut. Kotimaisten karttojen ohella taitaa tuosta liikkeestä saada karttoja mistä päin maailmaa tahansa – kunhan maksukykyä riittää!
Karttakeskus Oy:n Karttapisteistä saattaa moni saada tarvitsemansa merikartat lähempääkin kuin Lauttasaaresta:
Karttakeskus Aleksi, Unioninkatu 32, Helsinki
sekä
Sähkötie 1, Vantaa
Venetarvikeliikkeet myyvät karttoja myös. Itse olen ostanut karttasarjan viimeksi Maritimista, sikäli kuin muistan.On muuttanut sähkötieltä jonnekin länsi-vantaalle pari vuotta sitten.
- Magna Charta
gsdgsadgas kirjoitti:
On muuttanut sähkötieltä jonnekin länsi-vantaalle pari vuotta sitten.
Olin kaivanut osoitetietoni nettisivulta, joka osoittautuikin vanhentuneeksi. Fuusiokin on ehditty tehdä.
Genimapin tuorestettua osoitetietoa:
Genimap, Vantaa (pääkonttori)
Asiakasprojektit, MapInfo-ohjelmistot, tilauskarttatyöt yrityksille, Internet- ja mobiiliratkaisut Huom! ei kartanmyyntiä
Genimap Oy
Myyrmäentie 2 B (PL 106)
01601 Vantaa
Puhelin: 0201 340 40
Faksi: 0201 340 449
Internetkauppa
www.genimap.fi/kuluttajatuotteet
www.Karttapiste.fi
Internetkauppa -asiakaspalvelu, puh. 0201 340 460
[email protected]
Asiakaspalvelu
Painettujen karttojen, karttakirjojen ja CD-ROM -tuotteiden myynti ja markkinointi
Puhelin: 0201 340 40 tai (09) 61 681/Karttatuotteet
Asiakaspalvelu, yritykset ja jälleenmyyjät
Painettujen karttojen, karttakirjojen ja CD-ROM-tuotteiden myynti
Puhelin:(019) 576 261
CD-tuotteiden tukipalvelu
GT Reittikartta Suomi, AT Reittikartta, CD-Merikartat
Puh. (03) 610 1763
[email protected]
Genimap® Navigator ja Genimap.com OnLine -tukipalvelu
Genimap® Navigator, Genimap® Navigator LT Plus, Genimap® Nautical Navigator
Puh. (03) 610 1763
[email protected]
Karttakeskus, Helsinki
Karttojen vähittäismyynti
Genimap Oy, Karttakeskus
Vuorikatu 14
00100 Helsinki
Puhelin: 0201 340 580, faksi 0201 340 589
Avoinna ma-pe 10-17.
Aleksanterinkatu 26-28, 00170 Helsinki
Puhelin 09 612 3456
Avoinna: ma-pe 10–18, la 10–16
- JJ69
Itse kaipaisin ainakin karttasarjoja C ja D, muutaman vuoden vanhoja saisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628