Pitääkö olla syömättä/juomatta?

Mulla on labraan meno,kilpirauhasten vajaatoiminnan mittaukseen?Pitääkö olla syömättä/ juomatta ennen labraanmenoa?

4

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyrrooh

aamulla mittaukseen. Ei kahvia eikä tupakkaa. Vähän vettä tms voi juoda. Jos joudut tyroksiinilääkitykselle, niin myöhempien mittausten vertailun helpottamiseksi menet syömättä, muuten ei sillä ole väliä. Jos nimittäin olet sitten myöhemmin lääkityksellä, niin pitää mennä ennen lääkkeen ottoa aamulla labraan. Koska tyroksiinilääke otetaan tyhjään mahaan, niin voit ottaa sen heti mittauksen jälkeen ja jonkinlaisen odotuksen (15-30 min) jälkeen syödä aamiaisen. Näin ollen ennen lääkityksen aloitusta ja lääkityksenaikaiset mittaukset ovat vertailukelpoiset.

• niinerkki

Oon miettinyt että miten paljon vaikuttaa tulokseen se että kuinka kauan on ollut hereillä. Eroaako tulos paljonkin jos on ollut pystyssä monta tuntia ja vielä esim reippaasti kävellyt sinne labraan, kuin että jos on juuri herännyt ja lähtenyt samantien labraan ja jos mahdollista niin jollain kulkuneuvolla tai rauhallisesti kävellen jne.
        Ei kai se nyt pelkästä kellonajasta voi olla kiinni mikä se tulos on?

• pohdintoja
        niinerkki kirjoitti:

Oon miettinyt että miten paljon vaikuttaa tulokseen se että kuinka kauan on ollut hereillä. Eroaako tulos paljonkin jos on ollut pystyssä monta tuntia ja vielä esim reippaasti kävellyt sinne labraan, kuin että jos on juuri herännyt ja lähtenyt samantien labraan ja jos mahdollista niin jollain kulkuneuvolla tai rauhallisesti kävellen jne.
        Ei kai se nyt pelkästä kellonajasta voi olla kiinni mikä se tulos on?

Samantyyppisiä asioita kysyin lääkäriltä, kun kävin kuulemassa viimeisimmän labran tulokset. Mutta ei osannut ainakaan minun lääkärini antaa kysymyksiini vastausta.

• niinerkki
        pohdintoja kirjoitti:

Samantyyppisiä asioita kysyin lääkäriltä, kun kävin kuulemassa viimeisimmän labran tulokset. Mutta ei osannut ainakaan minun lääkärini antaa kysymyksiini vastausta.

Onkohan kukaan tehny mitään tutkimusta. Jollekin opiskelijalle olis aihe tossa. :D
        Vaikuttaakohan se miten paljon jos on uneton yö ja sitten menee labraan. Kerran kävi niin ja oli tsh suht korkea mut en tiiä olisko ollu muutenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4091
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      136
      1792
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1464
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1443
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1144
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      701
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      97
      677
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    Aihe