Toinen 1,9 litran diesel-scenic menossa. Edellinen malli oli hyvin lämmin. Nykyinen ei tahdo pitää moottorin lämpöjä 15 asteen pakkasessa. Heti kun tulee moottoritieltä sivummalle, alkaa lämmöt laskea. Onko mitään konstia estää ilman pääsy moottoritilaan?
Moottori jäähtyy liikaa
6
655
Vastaukset
- ayazbhnh
Laita VIIMASUOJA syylärin eteen... jos on jo, tai ei ala lämmetä, vaihda termostaatti, vika voi olla siinä.
- vaihda,
ensin se termostaatti jos ei ole tieto milloin viimeksi vaihdettu.
vaihda, kirjoitti:
ensin se termostaatti jos ei ole tieto milloin viimeksi vaihdettu.
ja kaikki pahviset viritelmät ilma-aukkojen eteen on syvältä. Termostaaattia en nykyautoihin ole vaihtanut vuosiin eikä huollossa ole kukaan ehdottanut.
Ford ja nyt jo bemarikin näyttää laittavan tehtaalla automaattisesti säätyvän syylärin suojan( automaattinen grilli tai jotain sinne päin) Ihmeen kauan sellaisen keksiminen on kestänyt.
Renaultilla ei siis ole mitään valmista ratkaisua.- Rollercurtain
Hemmo2 kirjoitti:
ja kaikki pahviset viritelmät ilma-aukkojen eteen on syvältä. Termostaaattia en nykyautoihin ole vaihtanut vuosiin eikä huollossa ole kukaan ehdottanut.
Ford ja nyt jo bemarikin näyttää laittavan tehtaalla automaattisesti säätyvän syylärin suojan( automaattinen grilli tai jotain sinne päin) Ihmeen kauan sellaisen keksiminen on kestänyt.
Renaultilla ei siis ole mitään valmista ratkaisua.viimasuoja liki joka autossa eli sellainen rullaverho mikä laskettiin ja nostettiin ohjaamosta käsin ja oli
varsin kätevä ja yksinkertainen keksintö ja termostaatti vaihdettiin kesäksi ja talveksi nykyisin ajetaan
samalla termarilla ympäri vuoden tai niin pitkään kun toimii ja sitten ihmetellään kun on kylmää kyytiä. Rollercurtain kirjoitti:
viimasuoja liki joka autossa eli sellainen rullaverho mikä laskettiin ja nostettiin ohjaamosta käsin ja oli
varsin kätevä ja yksinkertainen keksintö ja termostaatti vaihdettiin kesäksi ja talveksi nykyisin ajetaan
samalla termarilla ympäri vuoden tai niin pitkään kun toimii ja sitten ihmetellään kun on kylmää kyytiä.liimaamaan 1,5 m pätkän kontaktimuovia suuremman ilmanottoaukon suojaksi. Ei se kovin siisti ratkaisu ole, mutta muutakaan en keksinyt. Nyt moottori saavuttaa jo normaalin käyntilämpötilan, mutta edelleen aika hitaasti.
Asentamisessa eniten ongelmia tuotti aikaisempaa huomattavasti ohuempi paperi, joka irtosi vain pieninä suikaleina muovista. Tuote oli kotimainen.- elite 408
Rollercurtain kirjoitti:
viimasuoja liki joka autossa eli sellainen rullaverho mikä laskettiin ja nostettiin ohjaamosta käsin ja oli
varsin kätevä ja yksinkertainen keksintö ja termostaatti vaihdettiin kesäksi ja talveksi nykyisin ajetaan
samalla termarilla ympäri vuoden tai niin pitkään kun toimii ja sitten ihmetellään kun on kylmää kyytiä.HIstorian havinaa. Moskvits Scandinavia -60, jossa oli jäähdyttimen edessä metallinen sälekaihdin, mitä säädettiin kojelaudan alla olevasta T-kahvasta.
Olisi näköjään nykyäänkin tarvetta ainakin kaikissa volkkareissa ja muutamassa rellussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226