Oon ihan perus 15 vuotias tyttö, mut mulla on hymykuopat, joita en voi sietää yhtään :( Aivan kaameet tytöllä, pojalla just meneekin mut tytöllä, hyi että !! Saisko niitä jotenki pois :D Kun näytän varmaan joltain 5 vuotiaalta kun on hymykuopat. Ja aina kommentteja " vooi, sulla on hymykuopat, hymyiles vähän " Ja mulla on vie molemmissa poskis, onneks ei kauheen syvät mut erottuu silti aivan liikaa kun hymyilen. Pienenä ne oliki söpöt mut sitkun oon vanhempi nii eipä enää :( Mitä mieltä te ootte, onko ne aivan kamalat tytöllä? Helppiä kaipaisin, koska enään en viitti/kehtaa hymyillä yhtäpaljon koska mietin et mitä muut ajattelee jostain kuopista.
mitä ootte mieltä hymykuopista tytöllä?
10
2516
Vastaukset
- ghghgghhgghghghghghg
Jotku hymykuopat on söpöjä jotku ei.
- zxcvbnm124
ittelki on ja oon tyttö... älä välitä ne on söpöt
- kukuykghgnmbhjh
Oon poika ja näytän kans ihan idiootilta kun hymyilen, ihme virnistys. Jotkut tytöt on sanonu että "söpö hymy" mutta en tiedä sitten kun omaan silmään näyttää hölmölle...
- man88__
Pelkkä ajatus kun tytöllä hymykuopat saa minut kiihottumaan. Ne ois ihanat.
Ootko muuten minkäikänen, onko kuvaa netissä? - nw
Olen kateeliinen ihmisille kenelleä on hymykuopat, damn kun sellaisia en voi saada.
Nim. tyttö 17v. - kanttarelli >:)
mun mielest hymykuopat on tosi ihanat :3 niitä ei oo kaikilla, pitää olla ylpee niist :D ite haluisin hymykuopat.... ne kun on niin persoonalliset ja söpöt :D
- hymykuoppa tyttö
Niin siis man88_ tekstissäni kyllä lukee ikäni, eli olin siis 15, juu kuvia on mutta täällä en kerro että missä.
Muut varmaan näkeene söpöinä mut mä en kyllä nää niissä mitään positiivista. No ehkä mun vaan pitää yrittää tottuu omaan hymyyn, eihän sille voi mitään kun sellasseet oon saanu :( Jos voisin niin antaisin ne ilomielin jollekkin joka on aina halunnut hymykuopat.
Ja kaikkein ärsyttävintä on kun joku uusi tai ihan kaveri huomaa et mulla on hymykuopat, nii siitä vasta puheen aihe alkaa. Yritän siinä olla silleen et ei ne ny kummalliset oo. Ja yleensä moni haluaa et sit siinä hymyilen :S Eikai ne nyt niin hienot ja ihmeelliset oo et kaikkien sukulaisten ja kavereitten on pakko nähä ne aina.
Kiitos kivoista kommenteista :) - fgtyijoåplöä
hymykuoppa tyttö kirjoitti:
Niin siis man88_ tekstissäni kyllä lukee ikäni, eli olin siis 15, juu kuvia on mutta täällä en kerro että missä.
Muut varmaan näkeene söpöinä mut mä en kyllä nää niissä mitään positiivista. No ehkä mun vaan pitää yrittää tottuu omaan hymyyn, eihän sille voi mitään kun sellasseet oon saanu :( Jos voisin niin antaisin ne ilomielin jollekkin joka on aina halunnut hymykuopat.
Ja kaikkein ärsyttävintä on kun joku uusi tai ihan kaveri huomaa et mulla on hymykuopat, nii siitä vasta puheen aihe alkaa. Yritän siinä olla silleen et ei ne ny kummalliset oo. Ja yleensä moni haluaa et sit siinä hymyilen :S Eikai ne nyt niin hienot ja ihmeelliset oo et kaikkien sukulaisten ja kavereitten on pakko nähä ne aina.
Kiitos kivoista kommenteista :)Älä nyt tosta murehdi. Hymysi on varmasti aivan mahtava. Oon kerran seurustellu sellasseen tytön kaa jolla oli hymykuopat, ja hymykuopat teki siitä tytöstä vie sulosemman. Oo ylpee niistä, eikä monella hymykuoppia ole. Ja ehkä kaikki haluu nähä ne kun ne on niin söpöt.
- 234t5y6789084reqwefr
"te haluisin hymykuopat.... ne kun on niin persoonalliset ja söpöt :D "
joka ihmisen kasvot on aika persoonalliset?
- biiiiiiiii
hymykuopat on sairaan suloset :------------) oli ne kenellä tahansa. Muuuurrrr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408