Ajattelin tuossa poistaa mesen kokonaan koneelta.
Tuli kuitenkin mieleen, että mitenköhän näiden yhteystietojen kanssa käy? Itsellä kyllä yhteystiedot tallella hotmailissa, mutta miten tämä poisto mahdollisesti (?) näkyy kun kaverit avaa mesen? Poistuuko profiilini (tms.) heiltä mesen poistettuani näkyvistä, vai eivätkö vaan pysty laittamaan viestiä?
Poisto ilmeisesti tuon asennustyökalun kautta, lähteekö tämän kautta varmasti kaikki koneelle kertynyt turhuus samalla pois?
Kiitos avusta.
Messengerin poisto (yhteystiedot?)
4
241
Vastaukset
Yhteystiedot ovat Microsoftin palvelimella. Profiili häviää N kuukauden kuluttua kun sitä ei käytä.
- knskns
Sori, tarkoitatko siis sähköpostiosoitetta? (/-profiilia? mulla siis hotmail, jossa nämä yhteystiedot myös on)
Ajattelin siis sitä, että miten mesen poistoni näkyy niillä kavereilla, jos yrittävät etsiä vielä mesestä? Näynkö vielä yhteystietona siellä heidän avatessa mesen, mutta eivät vaan voi aloittaa keskustelua?
Eli periaatteessa, miten se, että poistan mesen koneeltani, näkyy vastapuolella jos etsivät minua mesestä tai yrittävät aloittaa keskustelua? - ............
knskns kirjoitti:
Sori, tarkoitatko siis sähköpostiosoitetta? (/-profiilia? mulla siis hotmail, jossa nämä yhteystiedot myös on)
Ajattelin siis sitä, että miten mesen poistoni näkyy niillä kavereilla, jos yrittävät etsiä vielä mesestä? Näynkö vielä yhteystietona siellä heidän avatessa mesen, mutta eivät vaan voi aloittaa keskustelua?
Eli periaatteessa, miten se, että poistan mesen koneeltani, näkyy vastapuolella jos etsivät minua mesestä tai yrittävät aloittaa keskustelua?Ei sen ohjelman poisto koneelta näy kavereillesi millään lailla ellet erikseen poista sitä mese-tiliäsi Microsoftin palvelimilta. Jos poistat ohjelman koneelta kaverisi toteavat vain jossainvaiheessa että sinua ei ole aikoihin näkynyt mesessä...
- knskns
............ kirjoitti:
Ei sen ohjelman poisto koneelta näy kavereillesi millään lailla ellet erikseen poista sitä mese-tiliäsi Microsoftin palvelimilta. Jos poistat ohjelman koneelta kaverisi toteavat vain jossainvaiheessa että sinua ei ole aikoihin näkynyt mesessä...
Hyvä juttu, tämä selvensi asiaa.
Kiitokset vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282823Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652633Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151704Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1021417
- 1051399
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005