En voi juuri ollenkaan selata Facebookia, kun Elisan tietoturva ilmoittaa:
"Web-liikenteen tarkistus havaitsi viruksen: JS.Obfuscated.Gen. Kohteen sisältö on puhdistettu automaattisesti."
Ja sivu jää jumittamaan paikoillaan, tapahtuu melkein kokoajan.
Tietoturva ilmoittaa viruksesta Facebookissa?
5
666
Vastaukset
- untokuurna
Joku on päässyt istuttamaan haittaohjelman sinnekin. Onneksi tietoturvaohjelma pysäytti koodin suorituksen.
- nomoretoys
Sellaasta se on elämä wintowssin kanssa.
Sinun koneessasihan se örkki on, se vain haluaisi päästä riehumaan FB:hen.
Koneen täysi skannaus sillä Tietoturvalla ja vaikka MBAM:llä, niin eiköhän poistu. Koneen käyttöjärjestelmän uudelleenasennus sitten, jos ei.- fvtr3t
Facebookissa nyt viiruksia roppakaupalla noi 12000kpl tietojen mukaan.Voin saada kaverilta viestin mukana tai tutun lähettämästä linkistä.Samoin moneen pelisovellukseen on isklenyt viirus eli jos pelaa tarttuu oma kone,jos ei viirusturva huolehdi.
- Burlakov
Ratkaisu turvalliseen Facebook-käyttöön virusten varalta - siirtyminen käyttämään Linuxia!
Missä Windows, siellä ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669