Vaakamies

ei ota selvää

Erittäin vaikeaselkoinen kaveri tämä vaakamiekkonen..Välilllä on aivan ihastuksissaan ja ottaa yhteyttä tämän tästä..Sitten yhtäkkiä ei mitään..Menee aika,ettei kuulu mitään. Tulevaisuudesta ei olla puhuttu. Ei oikein osaa kertoa tunteistaan. Vaikea on välillä ymmärtää häntä. Kuitenkin katseet ja eleet kertovat vahvojen tunteiden puolesta. Erittäin herkkä ja ehkä ujo mies.Kuulostaako tutulta? Millaisia kokemuksia teillä on vaakamiehistä suhteen alussa?.Pitäisikö olla vain kärsivällinen vai siirtyä eteenpäin..Tätä on nyt kestänyt jo parisen kuukautta..

17

4445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakamies

      Kuulostaa aivan kuin kertoisit minusta. Suomalainen mies ei puhu helposti tunteistaan (ainakaan selvinpäin) ja siihen kun yhdistetään vielä vaakamainen jahkailu niin soppa on valmis. Hyvin suurella todennäköisyydellä joudut vähän potkimaan häntä ja tekemään aloitteen itse. Itse huomaan kyllä pienimmänkin vinkin ja värähdyksen kun kyse on muista henkilöistä tai asioista ja teen kaikkeni asian hyväksi. Mutta kun kyse on itsestäni...en vaan millään voi uskoa että joku oikeasti voisi olla kiinnostunut, varsinkaan jos tapaukseen liittyy kilpailijoita. Vaikka olisinkin varma, jään vielä jahkailemaan mitä jos.....ja haluanko pitää suhteen vain ystävyytenä. Ehkä se johtuu siitä kun on kerran saanut pahasti siipeensä, vajonnut koomaan ja kuollut sisältä, eikä halua enää kokea samaa uudestaan. Tunnen itseni, tiedän mikä mättää ja mitä PITÄISI tehdä. Jos ja kun ja miksi en tee mitään, sitä minä taas en tiedä.
      Kärsivällisyyttä ja tsemppiä sulle. Toivottavasti tästä oli edes jollekin apua.

      • 100% vaaka

        Heh, olen naispuolinen vaaka ja aivan samanlainen! Huomaan jos ympäristössäni on jotain vireillä eri ihmisten kesken, mutta jos itse olen ihastunut johonkuhun (kuten yleensä aina olen...), en voisi kuvitellakaan, että se henkilö olisi minusta kiinnostunut. Etenkin, jos kilpailijoita on kuvioissa. Lisäksi odotan aina, että vastapuoli tekisi aloitteen (mitä ei yleensä tapahdu). Koska vaikka olenkin erittäin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva, olen rakkausasioissa toivoton tunari ja mielettömän ujo! En tiedä, ovatko ne merkille tyypillisä ominaisuuksia vai omista elämänkokemuksistani johtuvia.


      • alkuperäinen

        Olipa rohkaisevaa lukea viestejänne..Täytyy yrittää jaksaa. En ehkä ole pönkittänyt tarpeeksi. Tiedän, että kyseessä on kyllä tosi ujo mies näissä rakkauden asioissa. Nyt on kyllä tapahtunut selvää lähentymistä. Kiitos!


      • lokakuu
        100% vaaka kirjoitti:

        Heh, olen naispuolinen vaaka ja aivan samanlainen! Huomaan jos ympäristössäni on jotain vireillä eri ihmisten kesken, mutta jos itse olen ihastunut johonkuhun (kuten yleensä aina olen...), en voisi kuvitellakaan, että se henkilö olisi minusta kiinnostunut. Etenkin, jos kilpailijoita on kuvioissa. Lisäksi odotan aina, että vastapuoli tekisi aloitteen (mitä ei yleensä tapahdu). Koska vaikka olenkin erittäin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva, olen rakkausasioissa toivoton tunari ja mielettömän ujo! En tiedä, ovatko ne merkille tyypillisä ominaisuuksia vai omista elämänkokemuksistani johtuvia.

        sama juttu, kuin itsestään lukis :) vaikka tyttö oonkin


      • ärsyttävää

        On idioottia kuittailla omaa saamattomuuttaan "kaikkien suomalaisten miesten" puhumattomuudella. Minun kanssani jok'ikinen mies sai suunsa auki paitsi vaaka, jolle piti sanoa, että pyydäs nyt nörtti ulos. Pyysi juuri ja juuri kun oli niin ihastunut, mutta sitten minä en enää jaksanut.

        Suomalainen mies on jees, vaa'oista en ole niinkään varma...


      • vaaka77

        Mulle on käynyt aivan samanlailla ja olen samanlainen..... =)


      • veskari*****
        100% vaaka kirjoitti:

        Heh, olen naispuolinen vaaka ja aivan samanlainen! Huomaan jos ympäristössäni on jotain vireillä eri ihmisten kesken, mutta jos itse olen ihastunut johonkuhun (kuten yleensä aina olen...), en voisi kuvitellakaan, että se henkilö olisi minusta kiinnostunut. Etenkin, jos kilpailijoita on kuvioissa. Lisäksi odotan aina, että vastapuoli tekisi aloitteen (mitä ei yleensä tapahdu). Koska vaikka olenkin erittäin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva, olen rakkausasioissa toivoton tunari ja mielettömän ujo! En tiedä, ovatko ne merkille tyypillisä ominaisuuksia vai omista elämänkokemuksistani johtuvia.

        joo mene just noin että ei mitään alotetta..nojoo..niin oon tässä tutustunut yhteen vaaka meiheen ja siitä ei kyllä saa selvää että onko kiinostunut vai eikö oo ja sillain...eikä tee alotusta missään missä olen tekemississä en tiiä johtuukohan musta.....ehkä vähän näissä seurustelu asioissa ujo no ei sen puoleen niin minäkin ja olen vesimies en tiiä kuuluko mun merkkiin olla ujo???niin molemmat on vähän et kumpikaan ei tee alotetta eikä mitään tapahdu ja sit kaverit vie sen multa ku ne on sit vähän ei niin ujompia sanotaan ko..vähänkö huono homma en saa varmaan koskaan ketää!!!!paska mäihä...ei kai tässä muutakun et vaaka meihet tehkää alotteita no helppo sanoo mun ..no joo..


    • -jaana-

      Anna mennä ystävä hyvä vaan eteenpäin... vaa´at kaikki on sellaista tyyppiä että he eivät osaa tehdä päätöksiä ja tuskin kykenevät siihen juuri ollenkaan, joten sinun täytyy olla rohkaisemassa tätä vaakamiestä päätöksiin. OSOITA OLEVASI LUOTETTAVA JA JUURI SITÄ MITÄ HÄN TARVITSEE! =)
      KYLLÄ SE SIITÄ SITTEN VÄHITELLEN!!!

      • Leijonatar-74

        JOOO!! Meikäläisen kihlattu on justiinsa semmoinen jonka kanssa aloitteen sai tehdä itse. Sitten myöhemmässä vaiheessa kuuli, että hän oli flirttaillut monen muunkin kanssa. -Noh..itse työjohtajana hänen pyynnöstä autoinkin asiaa erään toisen kanssa ja se ei onnistunut ollenkaan. Istutin hänen pyynnöstä heidät samaan aikaan lounaille jne mutta kun hän otti likan kanssa asiat puheeksi niin likalla oli muut mielessä. Sitten hän valitti, että hän kun haluaisi niin tyttöystävää ja rupesi flirttailemaan minun kanssa ja kehumaan kauneuttani. Minulla oli eräs toinen mielessä, koska seurusteltiin vielä (entisen kanssa), mutta se notkui siihen malliin, että rupesin lopulta flirttailemaan takaisin. Kun sitten hän tarjosi meidät vanhat työkaverit luoksensa yövuoron jälkeen juhlimaan viimeistä työpäiväänsä niin ajatteliin ottaa härkää sarvista kiinni, koska hän oli kuitenkin vaikuttanut hyvämieliseltä jne. Otin aloitteen siis. Sitten mietin kuitenkin päivää jälkeenpäin, että olenko tehnyt oikein ja en halunnutkaan enää olla hänen kanssaan. Hän sitten seurasi minua ja soitteli yhtenään ja kolmen-neljän kuukauden jälkeen olin varmistunut asiasta. Sain kuitenkin selville, että hän oli flirttaillut monen muunkin kanssa töissä aikaisemmin ja ehkä se oli hieman osasyynä myös. Olen koittanut puhua hänen kanssa niistä tapauksista, mutta hän ei halua ottaa asiaa puheenaiheeksi eikä halua edes muistaa. Eli lopputuloksena on se, että päättelin, että hän siis ilmeisesti tarvi juuri minun kaltaista ihmistä, joka osaa ottaa aloitteen asioista!!


      • Laura
        Leijonatar-74 kirjoitti:

        JOOO!! Meikäläisen kihlattu on justiinsa semmoinen jonka kanssa aloitteen sai tehdä itse. Sitten myöhemmässä vaiheessa kuuli, että hän oli flirttaillut monen muunkin kanssa. -Noh..itse työjohtajana hänen pyynnöstä autoinkin asiaa erään toisen kanssa ja se ei onnistunut ollenkaan. Istutin hänen pyynnöstä heidät samaan aikaan lounaille jne mutta kun hän otti likan kanssa asiat puheeksi niin likalla oli muut mielessä. Sitten hän valitti, että hän kun haluaisi niin tyttöystävää ja rupesi flirttailemaan minun kanssa ja kehumaan kauneuttani. Minulla oli eräs toinen mielessä, koska seurusteltiin vielä (entisen kanssa), mutta se notkui siihen malliin, että rupesin lopulta flirttailemaan takaisin. Kun sitten hän tarjosi meidät vanhat työkaverit luoksensa yövuoron jälkeen juhlimaan viimeistä työpäiväänsä niin ajatteliin ottaa härkää sarvista kiinni, koska hän oli kuitenkin vaikuttanut hyvämieliseltä jne. Otin aloitteen siis. Sitten mietin kuitenkin päivää jälkeenpäin, että olenko tehnyt oikein ja en halunnutkaan enää olla hänen kanssaan. Hän sitten seurasi minua ja soitteli yhtenään ja kolmen-neljän kuukauden jälkeen olin varmistunut asiasta. Sain kuitenkin selville, että hän oli flirttaillut monen muunkin kanssa töissä aikaisemmin ja ehkä se oli hieman osasyynä myös. Olen koittanut puhua hänen kanssa niistä tapauksista, mutta hän ei halua ottaa asiaa puheenaiheeksi eikä halua edes muistaa. Eli lopputuloksena on se, että päättelin, että hän siis ilmeisesti tarvi juuri minun kaltaista ihmistä, joka osaa ottaa aloitteen asioista!!

        Joopa...Ei oikein osunut yksikään siihen vaakamieheen joka itselläni on...Jos nyt näin voi asian ilmaista.
        Rehvakas, kuuluvaääninen, "aaah-minä, huomaattehan kaikki naiset"-tyyppi..
        Sisältä äärettömän herkkänahkainen,
        vaikka kovaa esittääkin. Ainainen flirtti!
        Täyttä kultaa kun sillepäälle sattuu...Valitettavan harvoin. -Ja erittäin seksuaalinen...Siinä ehkä pääpiirteittäin kultani....
        (Tiedän mistä puhun, yhdessä 6-vuotta...)


    • vaaka m

      anna sen rauhassa edetä kun hän tuntee sinut paremmin niin hän avautuu.. Olin itse samallainen, mutta tämä ihminen avautui vähäsen ja uskalsin itsekkin avautua. Tee alote se helpottaa asiaa.. T: Kokemus

    • Oinasnaikkonen

      Mulla vaakamies kiikarissa.Alussa äärettömän romanttinen ja huomaavainen.Ei kuitenkaan ikinä puhuttuu suoraan tunteistaan,mutta näki että pitää minusta.
      Nyt kun uskalsin sanoa pitääväni hänestä,niin ei ole vastannut mitään takaisin.

      Mistä tämä voi johtua?Onko edes kiinnostunut minusta?Vaikuttanut ainakin hyvin kiinnostuneelta.

      Onko Vaakamiehet todella niin ujoja?Miksi? Haluatteko olla 100% varmoja,että toinen osapuoli varmasti pitää teistä?

    • rakastunut nainen

      Mullakin vaakamiehen kanssa ollu jo viimiset 3 vuotta säätöä, enkä ole vieläkään perillä mitä hän haluaa vai haluaako mitään. Todella ujo ja kokematon rakkausasioissa, ei ole koskaan seurustellut. Välillä on kylmä ja välinpitämätön, toisinaan taas pitää päivittäin yhteyttä jne. Harvemmin puhuu tunteistaan, sillonki ku puhuu minun pitää itse kysymällä kysyä ennen ku sen vastauksen saa kakistettua ulos. Jos katseet ja kosketus vois kertoa tuntuu että tunteita olis mutta teot vaan välillä puhuu puolestaan.. välillä on niinku oisin ilmaa. en ymmärrä miten olen näin kauan tätä jaksanut, enkä kyllä tiedä jaksanko enää kauaa ku ei toisesta ota mitään selvää... onko nuo vaakamiehet tosiaan nuin saamattomia vai onko tuo vaan jotain hänen peliä, leikkii vain minun tunteilla? olen korviani myöten rakastunut tähän tapaukseen..

      • Toinen rakastunut na

        Itsellä parivuotinen kokemus nuoresta vaakamiekkosesta jolla ei ole ollut seurustelusuhdetta ennen minua lainkaan. Samanlaista vuoristorataa meilläkin, välillä leperrellään niin tunteista että itteenikin alkaa jo oksettaa ja välillä ollaan välinpitämättömällä linjalla. Ihme kissahiirileikkiä ollut koko aika.Jahkailijoita ne taitaa kaikki vaa'at olla eikä muuta.En usko että leikkii tunteillasi vaan johtuu ihan miehen omasta ailahtelusta tuo käytös. Luultavasti haluaa sitä omaa aikaa itselleen silloin kun ei ole sinuun yhteyksissä.Kysy asioista suoraan, että haluaako teidän juttunne jatkuvan tuolla tasolla lopun elämän vai olisiko kenties mahdollista syventää juttua tai sitten jatkaa eri teitä. Vastauksen kun saat niin se luultavasti muuttuu vähän ajan päästä :D Mutta tsemppiä kuitenkin ja päivittelehän tänne välillä tilannettanne.


      • rakastunut nainen
        Toinen rakastunut na kirjoitti:

        Itsellä parivuotinen kokemus nuoresta vaakamiekkosesta jolla ei ole ollut seurustelusuhdetta ennen minua lainkaan. Samanlaista vuoristorataa meilläkin, välillä leperrellään niin tunteista että itteenikin alkaa jo oksettaa ja välillä ollaan välinpitämättömällä linjalla. Ihme kissahiirileikkiä ollut koko aika.Jahkailijoita ne taitaa kaikki vaa'at olla eikä muuta.En usko että leikkii tunteillasi vaan johtuu ihan miehen omasta ailahtelusta tuo käytös. Luultavasti haluaa sitä omaa aikaa itselleen silloin kun ei ole sinuun yhteyksissä.Kysy asioista suoraan, että haluaako teidän juttunne jatkuvan tuolla tasolla lopun elämän vai olisiko kenties mahdollista syventää juttua tai sitten jatkaa eri teitä. Vastauksen kun saat niin se luultavasti muuttuu vähän ajan päästä :D Mutta tsemppiä kuitenkin ja päivittelehän tänne välillä tilannettanne.

        Todellakin kissahiirileikkiä. Onko vaakamiehet jotenki dominoivia ihmisiä? tämä tapaus ainaki on vähän semmonen pomottaja ja asiat pitäs mennä just niinku hän haluaa, jos ei mene ottaa nokkiinsa ja alkaa pitämään mykkäkoulua. Ei kuitenkaan ole mitenkään pitkävihainen. Itse olen härkä, enkä todellakaan anna kenenkään pomottaa. Onhan hän sanonut tykkäävänsä vain ku olen niin jääräpäinen ihminen :D ei vaan mene tajuntaan tuommonen jahkailu mutta semmosia ne vaan taitaa olla.. en ennen ole vaakamiestä tapaillu. Aikamoinen pakkaus, intohimoa,kylmyyttä,riitoja,mykkäkoulua ja suuria tunteita. Ainaki uskoisin niin. Ärsyttävää ku itelle niin tärkeää puhua tunteista ja olla varma asioista ja toinen on tuommonen sulkeutunu. Eilen viimeksi kyselin tunteista, oikein hellävaraisesti yritin.. kyllä se pitää lypsämällä lypsää ulos että jotain saa irti. Ei se koskaan sano suoraa vastausta, aina oottaa että minun pitäs ite päätellä hänen tunteensa, miksi ihmeessä? hänen kaverit on sanonee että kyllä niitä tunteita on mutta en tiiä.. miksi silti pitää käyttäytyä välillä ku olisin jotain ilmaa. Liekkö pelkää jotain ku ei uskalla antaa itsestään kaikkea. Miten tuon kans nyt toimis? pitäskö vaan olla kovana ja sanoa että se on joko tai.. ei tätä jahkailua jaksa enää ja niinkuin tuossa kirjotit seki mielipide varmasti muuttuu sen tuhannen kerran :D


    • ihastunut :)

      voi hyvää päivää :) täällä kans eräs joka on sydämensä vaaka miehelle menettänyt ja tiedän kyllä että hänellä on tunteita myös minua kohtaan mutta kun on niin ujo ja kiertelee ja kaartelee ja jos vaakamies sanoo ehkä niin onko se sillon ei...otappa selvää :D ite kaksosena ja suorasanaisena tuo jahkailu on hermostuttavaa..mutta mikä on kaikkista varmin konsti selvittää onko sitä kiinnostusta varmasti vai ei? koska pelkään että pelotan miehen pois...

      • varmista kysymällä

        Minäkin ihastuksissani luulin, että vaakamies on ujo. Katin kontit, ei vaan ollut kiinnostunut!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe