Onko kuinka moni kokeillut tyrniöljyä mahavaivoihin, ja onko se auttanut? Entä onko markkinoilla halvempia tyrniöljymerkkejä kuin vain nuo Omega7:t? Ne kun ovat ihan älyttömän kalliita.
Tyrniöljy
4
13503
Vastaukset
- Kaisu
Meni muutamassa kuukaudessa kaikki ongelmat pois. Tietysti pitää myös hiukan katsoa mitä syö, että suolet parantuu..esim kahvi vähemmälle, samoin tupakka, alkoholi, mausteet, rasvainen roskaruoka..
Silloin kun minä söin niin ei ollut muita vaihtoehtoja kuin ne yhet kapselit. Mene luontaistuotekauppaan ja kysy vaihtoehtoja, kyllä ne neuvoo.- Maija
Hei,
kiitos vastauksestasi. Miten kauan sulla meni, että kapselit alkoivat auttaa edes vähän? Mietin tässä, että jos ostaisin sen 150 kapselin pakkauksen, niin ehtiiköhän ne vaikutukset siinä ajassa (reilu kuukausi) tulla, jos on tullakseen. On niin kallista, ettei viittisi sitten enää toista pakkausta ostaa.
Lopetitko kapselien käytön heti, kun ongelmat hävisivät? - Laura
Maija kirjoitti:
Hei,
kiitos vastauksestasi. Miten kauan sulla meni, että kapselit alkoivat auttaa edes vähän? Mietin tässä, että jos ostaisin sen 150 kapselin pakkauksen, niin ehtiiköhän ne vaikutukset siinä ajassa (reilu kuukausi) tulla, jos on tullakseen. On niin kallista, ettei viittisi sitten enää toista pakkausta ostaa.
Lopetitko kapselien käytön heti, kun ongelmat hävisivät?Mä olen nyt syönyt noita kapseleita n. 2,5 kuukautta, ja nyt alkaa vaikuttamaan (oikean ruokavalion lisänä, toki). Mä olen kyllä ajatellut syöväni niitä hamaan tulevaisuuteen (ehkä pienillä tauotuksilla silloin tällöin).
Niissä on se ihana sivuvaikutus, että ainakin mulla on iho alkanut kukoistaa, ne pitää ihon tosi hyvässä kunnossa!!! - kaisu
Maija kirjoitti:
Hei,
Lopetitko kapselien käytön heti, kun ongelmat hävisivät?osta isompi paketti. Itse söin kaksi isoa pakettia, toisen ohjeiden mukaan, toisesta otin vain yhden päivässä. Sitten olin hiukan aikaa ilman, ja ostin omegat-kapseleita, halvempia. Nyt en syö mitään noita, ja hyvin menee! joskus menee aamukahvista maha sekaisin, ja silloin jos oon juonu paljon alkoholia ja polttanu jonku askin..ei välttämättä. Mutta kannattaa harrastaa liikuntaa kans, se auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2053136Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232520Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1721294kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001135- 701132
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t121121Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171032- 691002
- 129999
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624876