Kaapelilaajakaista

kokemuksia?

Oletteko joskus kokeilleet tai käytättekö kaapelinettiä? Miten on toiminut esim. pelatessa? Onko yhteys pätkinyt tai ollut jotain muita ongelmia?

8

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitti iivari

Olen käyttänyt ja en käytä enää. Ostin KPO:lta yhteyden. Ei pelannut. Oli jatkuvia ongelmia. Kävin Kajaanin KPO:lla. Mainitsin ongelmista ja mitäs kummaa, liikkeessä sanottiin että he vain myyvät silloista VIMAXsia. Helvetin huono pelvelu ja hinnat hanurista. samoin on käynyt Kainuun maakunnan kilpailutuksessa missä kilpailutuksen voittaja KPO lupasi yhteydet joka torppaan.
      Ei vaan sekään onnistunut ja nyt valokuitukaapeli. Siinäkin on ongelmia ja ne hinnat ovat omaa luokkaansa. Itse en asioi KPO:n kanssa koska ongelmia löytyy. Mokkulahommat pelaa missä vain ja
      kilpailu pitää huolen hinnoista.
      EN SUOSITTELE KAINUULAISTA PALVELUA VALITETTAVASTI

• liian kallis....

Lähes 30 euron hinta on liian kova kun yhteyden saa elle 10 euron. En suosittele.

• no...
        liian kallis.... kirjoitti:

Lähes 30 euron hinta on liian kova kun yhteyden saa elle 10 euron. En suosittele.

on olemassa yhteyksiä ja "yhteyksiä"... ja halvalla saa tunnetusti hyvää.

• kun...
        no... kirjoitti:

on olemassa yhteyksiä ja "yhteyksiä"... ja halvalla saa tunnetusti hyvää.

toteat että "en suosittele" niin oletan että sinulla on riittävästi omakohtaista kokemusta molemmista liittymistä eikä mitään esson paarin isojen poikien juttuja?

• mielipidettä tässä

No kun kysyt, niin kerron.
      Parin kuukauden vanha kaapeliyhteys 3 Mbps minulla on, kaksi kertaa on koneen avatessani ilmoittanut ettei yhteyttä ole ??? Häh???
      Mutta helpistä neuvottu virrankatkaisu vehkeistä on tepsinyt. Ja taas pelaa. En sitten tiedä, mihin se on tökännyt, kun pitää nollata. No ei se ei ole iso ongelma.
      Sitä ennen kokeilin saunan mokkulaa, kivahan se , jos toimisi :( Mutta pätki ihan yhtenään keskellä kaupunkia. Siitä surffailusta ei tullut yhtään mitään, sivua ei voi näytäää, halpahan se olisi ollut, mutta se käy vain hätävarana jos todella liikkuvaa tarvitsee. Mutta sehän voit kokeilla 14 vrk ja palauttaa - kuten varmaan tiedät.

Pelikäytössä en ole kokeillut, siitä en sano mitään

• 4-4442

eroa on laajakaistan ja kaapelilaajakaistan välillä?

ja mitä hintaan tulee soneran laajakaista jo yks megasena maksaa melkeen 40 egee kuussa
        maakunnissa.

• tapauksessa...
        4-4442 kirjoitti:

ja mitä hintaan tulee soneran laajakaista jo yks megasena maksaa melkeen 40 egee kuussa
        maakunnissa.

luulen että aloittaja tarkoittaa kaapelilaajakaistalla KPO:n laajakaistaliittymää joka kulkee kaapeli-TV:n kaapelia pitkin. Näitä saa tietysti vaan niihin talouksiin jossa on kaapeli-TV.

• mielipidettä tässä
        4-4442 kirjoitti:

maakunnissa.

No eroa on siinä, mitä tusosa jo ehdittiin kertoa, että kaapelilaajakaistan voi saada tosiaan kaapeli- tv-liittymiin, eli taloihin jossa semmonen on. Ja minulla on juuri se kaapeli-tv:n liittymä ja siihen tilattu kaapelilaajakaista.
        Kverilla samassa talossa on kpo:n laajakaistaliittymä puhelinlinjaa pitkin, hän maksaa vähän enemmän jo nopeus on sama. Eli kaapeli-laajakasita on vähän halvempi. Tutkipa hintoja tuosta
        http://www.kpo.fi/index.asp?pid=113&level_id=1
        Eli kyllä tuo halvempi on kuin soneran, jos tuo mainitsemasi on sen hinta.

JA VIELÄ TARKENNUS edelliseen kirjoitelmaani
        En hokasnnut tuossa äsken kirjoittaa mistä osuutta se toimimattomuus koski. kone on kaapelisssa wlan-yhteydellä kytketty, ja juuri se osa on se pariin kertaan tiltannut osa. Sekin harmi taitaa jäädä pois, jos ei se viimeinen pätkä ole langaton. Sorry sekaannus ja huono selostus.

Toivottavasti löydät tarvitsemasi. Halpaa tämä palvelu kyllä ei kellään ole... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe