Mitä lääkärit saavat?

Siitä, että he kävelevät potilaan päältä.

4

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mitä lääkärit saavat?
      Siitä, että he kävelevät potilaan päältä."

      Vastaus:
      Ainakin tosi helpolla paljon rahaa.

      • nisuiisu

        kosteusvauriosta sairastuneilta.

        Aivan varmasti n. 50% lääkärinkäynneistä johtuu tavalla tai toisella kosteusvaurion muita tulehduksia vahvistavasta vaikutuksesta.

        Tarvitaan siis 2-3 erilähteestä olevaa tulehdusta ennekuin jokin sairaus puhkeaa. Kosteusvaurio synnyttää ainakin bakteerimyrkyillä ja mureiinilla tulehduksia. Sitten tähän vielä bakteerimyrkkyjen valkosoluja tuhoava vaikutus.

        Otan tähän esimerkin omaisesti pari sairautta:

        1) II-tyypin diabetes: Tulehdukset liiallisesta glukoosista veressä, liikalihavuudesta johtuva tulehdus eli metabolinen oireyhtymä. Vielä tarvitaan jokin tai joitakin tulehduksia samanaikaisesti. Mikrobimyrkkyjen tulehdus on päällä koko ajan. Mureiinista johtuva tulehdus, silloin kun niitä joutuu keuhkohin. Aivan varmasti kosteusvauriosta johtuvat tulehdukset laukaisevat ainakin puolet 2.tyypin diabeteksistä. Näitä on kymmeniä tuhansia.

        2) Narkolepsia: Tulehdukset sikainfluenssapiikistä, jossa oli tehosteaine. Samanaikainen streptokokki-infektio. Tämä tiedetään siitä, että näillä sairastuneilla oli streptokokin vasta-aine koholla. Mikä osa sitten streptokokki-bakteerissa aiheuttaa tulehduksen? No tietysti mureiini. No voiko mureiinia joutua hengitysilman mukana keuhkoihin? No voi tietysti sellaista mureiinia, jota vapautuu kosteusvauriossa. Sairastuneita n. 35.

        Näitä kosteusvaurion synnyttämiä erilaisia sairauksia on varmaankin satoja erilaisia. No onneksi ihan kaikki sairaudet eivät johdu kosteusvauriosta. Kaksi tunnetuinta ovat homeallergia ja astma. Kosteusvaurio vain pahentaa jo olemassa olevaa homeallergiaa ja astmaa.

        Pekka Nikkola


      • nisuiisu kirjoitti:

        kosteusvauriosta sairastuneilta.

        Aivan varmasti n. 50% lääkärinkäynneistä johtuu tavalla tai toisella kosteusvaurion muita tulehduksia vahvistavasta vaikutuksesta.

        Tarvitaan siis 2-3 erilähteestä olevaa tulehdusta ennekuin jokin sairaus puhkeaa. Kosteusvaurio synnyttää ainakin bakteerimyrkyillä ja mureiinilla tulehduksia. Sitten tähän vielä bakteerimyrkkyjen valkosoluja tuhoava vaikutus.

        Otan tähän esimerkin omaisesti pari sairautta:

        1) II-tyypin diabetes: Tulehdukset liiallisesta glukoosista veressä, liikalihavuudesta johtuva tulehdus eli metabolinen oireyhtymä. Vielä tarvitaan jokin tai joitakin tulehduksia samanaikaisesti. Mikrobimyrkkyjen tulehdus on päällä koko ajan. Mureiinista johtuva tulehdus, silloin kun niitä joutuu keuhkohin. Aivan varmasti kosteusvauriosta johtuvat tulehdukset laukaisevat ainakin puolet 2.tyypin diabeteksistä. Näitä on kymmeniä tuhansia.

        2) Narkolepsia: Tulehdukset sikainfluenssapiikistä, jossa oli tehosteaine. Samanaikainen streptokokki-infektio. Tämä tiedetään siitä, että näillä sairastuneilla oli streptokokin vasta-aine koholla. Mikä osa sitten streptokokki-bakteerissa aiheuttaa tulehduksen? No tietysti mureiini. No voiko mureiinia joutua hengitysilman mukana keuhkoihin? No voi tietysti sellaista mureiinia, jota vapautuu kosteusvauriossa. Sairastuneita n. 35.

        Näitä kosteusvaurion synnyttämiä erilaisia sairauksia on varmaankin satoja erilaisia. No onneksi ihan kaikki sairaudet eivät johdu kosteusvauriosta. Kaksi tunnetuinta ovat homeallergia ja astma. Kosteusvaurio vain pahentaa jo olemassa olevaa homeallergiaa ja astmaa.

        Pekka Nikkola

        Äitini tapaus sopii ensimmäiseen esimerkkiisi, vaikka kilot ovatkin jo karisseet. - Omankin lukemani perusteella olen jo aiemmin päätellyt, että myös homealtistusta on takana.

        Jännää vaan tuo veren sokeri. Kun olin kuudetta vuotta absolutisti, 11.9.2000 glukoosiarvoni oli 4.4 ja olin tosi hoikka myös. Seuraavan kerran veriarvot tutkittiin 15.5.2008 jo homeasunnossa asuessamme, ja glukoosiarvoni oli 5.8 ja elopainoakin punaviinin takia kymmenisen kiloa enemmän.

        Nyt verensokeria ei ole tutkittu, mutta epäilen arvojen tippuneen nenänvalkaisukuurien ja laihtumisen myötä. - Eihän siitä paljon iloa ole, kun on muuten niin sairas.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe