Hei Kaikki Ms tautia sairastavien puolisot!
Toimiiko pääkaupunkiseudulla vastasairastuneiden 30-50v mäsäläisten ja heidän omaisten ryhmää esim. yhdistyksen toimesta? Jos ei toimi, kiinnostaisiko että sellainen perustettaisiin, vaikka paikallisia sellaisia.
Eli 30-50v jotka vastikään sairastuneet tai saaneet diagnoosin ja heidän puolisot? Onko meitä monta...? Sanokaa hep hep ja jos kiinnostaa? Voisi olla jaksamisen vuoksi hyvä jakaa muiden kanssa kokemuksia jotka samassa tilanteessa, kun ei sairautta voi ymmärtää ulkopuoliset.
Pääkaupunkiseudulla asuvan MS tautia sairastavan perheenjäsen!
MS-Rouva
1
395
Vastaukset
- infoa
Kurkkaapa sivut: http://www.ms-helsinki.fi/hums.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669