Suomen tärkein Juhlapäivä!

jussikka1

Suomi täyttää vuosia ja silloin juhlia pitää kaikkien ja olla juhlatunnelmissa omalla tavallaan kunnioittaen ja vaalien juhla mieltä Suomen itsenäisyys päivänä. Juhlat linnassa ja Presidentin vieraina kuuluu perinteisiin ja olen ylpeä Suomalaisuudestani oli juhlijoilla kauniit puvut tai sitten ei!Itsenäisyyspäivä tarkoittaa tai merkitsee minulle tärkeää juhlaa ja muistella miten Suomi sai ja on pitänyt pintansa uhkista huolimatta ja taistelu uhkia vastaan on eri mittakaavassa vielä käynnissä ,mutta kestämme markkinavoimien ja eu ym. Nato tai amerikan ja arabien välittämän uhan niin haluan pysyä ja olla Suomalainen juhlia olla puolustamassa uhkia vastaan aina!

20

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapteeni evp

      ja menen kunniavartioon tuonne oman maalaiskyläni sankaripatsaalle kolmen reserviläisupseerin kanssa.

      Se on vähitä, mitä voin tehdä kunnioittaakseni niitä miehiä, joiden ansiosta meillä liehuu salossa SINIRISTILIPPU.

      • Totta ja kunnia on nähdä se asia vielä tänäkin päivänänä ja Juhlava näky kun lumipuvut päällä on vartiosotilaat sankarimuistomerkeillä kunnia vartiossa,Juhlavaa ja mahtavn näköistä kunnia heille ja Lippu Suomen liehukoon menneen ja tulevan kunniaksi unohtamatta nykyaikaa ja tätä hetkeä!


      • karjalan res yliltn
        jussikka1 kirjoitti:

        Totta ja kunnia on nähdä se asia vielä tänäkin päivänänä ja Juhlava näky kun lumipuvut päällä on vartiosotilaat sankarimuistomerkeillä kunnia vartiossa,Juhlavaa ja mahtavn näköistä kunnia heille ja Lippu Suomen liehukoon menneen ja tulevan kunniaksi unohtamatta nykyaikaa ja tätä hetkeä!

        "Uhrin ansiosta lippu liehuu"!!!


      • Mandatum Ihantala
        jussikka1 kirjoitti:

        Totta ja kunnia on nähdä se asia vielä tänäkin päivänänä ja Juhlava näky kun lumipuvut päällä on vartiosotilaat sankarimuistomerkeillä kunnia vartiossa,Juhlavaa ja mahtavn näköistä kunnia heille ja Lippu Suomen liehukoon menneen ja tulevan kunniaksi unohtamatta nykyaikaa ja tätä hetkeä!

        Huomenna.


    • Karjalainen res ylil

      Kyllähän ko.päivä on jostain syystä vakiintunut juhlapäiväksi mutta kevään -18 tapahtumat kyllä muodostivat sen oikea itsenäisyyspäivän!!! Vapaussota olisi voinut päättyä toisin ja sitä myöten ei olisi mitään 6.12 juhlaa.. 16.5 oli se päivä jolloin Mannerheim ratsasti talonpoikaisarmeijansa edessä..

    • AntiAhne

      Kuten joku tuolla jo toisessa ketjussa mainitsikin, ei Suomen itsenäisyyttä ole niin kauan kun suuret korporaatiot ja pankit sanelevat päätökset.

      Suomi on pahoinvointivaltio joka ei voi mitään köyhtymiselleen ja velkaantumiselleen.

      Kaunako luulette että leipää riittää kun pakotetaan tekemään typeriä päätöksiä ja velkaannutaan ja rahavirrat menee ahneiden porhojen taskuun niin meillä kuin isossa maailmassa kuten Yhdysvalloissa=???

      Suomen itsenäisyyspäivä on haihattelua ja surupäivä. Suomalaisuutta arvostan, mutta sitä eivät arvosta pankit eivätkä rosvot eikä totisesti äänestetty valtiojohto.

      • Tuomo Ker---

        Jokainen ihminen on oman onnensa seppä.
        Suomessa on parhaat mahdollisuudet asua ja menestyä!
        Aina täälläkin on valittajia ja luusereita, jotka tuntuvat pettyvän siihen kaikkeen hyvään, mitä tämä maa tarjoaa.
        Mutta silloin kannattaa katsoa peiliin, tai muuttaa sinne, missä luulee asiat paremmin olevan.


    • antisankaripatsas

      Itsenäisyyspäivää ei ole mitään syytä viettää tässä maassa.

    • Haista paska

      Haista paska

      • kyllä nyt haisee

        Johon voisin jatkaa, että olette surkeita Suomalaisia


      • bottis
        kyllä nyt haisee kirjoitti:

        Johon voisin jatkaa, että olette surkeita Suomalaisia

        sodassa kaatui ja vammautui iso joukko nuoria ja vähän vanhempiakin miehiä,lottia unohtamatta! nyt kerätään sotaveteraaneille kuntoutus rahaa??hyvä niin ,mutta mitkä ovat nämä järjestöt,kun niitä tuntuu olevan useampiakin??? yksi mainittu omistaa kerrostaloja 67mil euron edestä,miten ne varat ovat kerrostaloihin päätyneet kun niiden luusisi menevän sotaveteraaneille???? vaan minun edesmennyt isäni oli sotavateraani,niinkuin vaimon mammakin,vaan eivät elinaikanaan mitään kuntoutusta saaneet?? tuntuukin ainakin tämän yhden järjestön olevan taas sitä "ihteään"kupataan rahat hyvän asian varjolla muihin taskuihin?? vai miten on mahdollista nämä omaisuudet??


      • sanos muuta

        mutta teen kaikkeni :)


      • Tollotalonpoika
        bottis kirjoitti:

        sodassa kaatui ja vammautui iso joukko nuoria ja vähän vanhempiakin miehiä,lottia unohtamatta! nyt kerätään sotaveteraaneille kuntoutus rahaa??hyvä niin ,mutta mitkä ovat nämä järjestöt,kun niitä tuntuu olevan useampiakin??? yksi mainittu omistaa kerrostaloja 67mil euron edestä,miten ne varat ovat kerrostaloihin päätyneet kun niiden luusisi menevän sotaveteraaneille???? vaan minun edesmennyt isäni oli sotavateraani,niinkuin vaimon mammakin,vaan eivät elinaikanaan mitään kuntoutusta saaneet?? tuntuukin ainakin tämän yhden järjestön olevan taas sitä "ihteään"kupataan rahat hyvän asian varjolla muihin taskuihin?? vai miten on mahdollista nämä omaisuudet??

        omaan liiviin jollain järjestökieroiluilla.
        Siksi omaisuutta ei saa missään nimessä myydä ja antaa oikeille omistajille.


      • sanos muuta kirjoitti:

        mutta teen kaikkeni :)

        Isänmaa kutsuu juhlaan kaikki ja sitä on juhlittava kotona ,kylässä, ym. missä kukin on ja aina sodan käyneet veteraanit kunnia heille ja ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN ja ELÄKÖÖN. Olen ylpeä ja vain Suomi ja piste ei vinoilua ja keljuilua vaan kunniaa ja Juhlaa Suomen kansa!


      • ja itsenäisyys
        jussikka1 kirjoitti:

        Isänmaa kutsuu juhlaan kaikki ja sitä on juhlittava kotona ,kylässä, ym. missä kukin on ja aina sodan käyneet veteraanit kunnia heille ja ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN ja ELÄKÖÖN. Olen ylpeä ja vain Suomi ja piste ei vinoilua ja keljuilua vaan kunniaa ja Juhlaa Suomen kansa!

        linkit - Kansa taisteli ja tässä 2010 Suomi itsenäisyys-linkit:

        http://www.ipu.fi/
        http://www.kotimaa24.fi/uutiset/975-kdn-vaaliteema-koti-uskonto-isanmaa


      • maanpakoon
        jussikka1 kirjoitti:

        Isänmaa kutsuu juhlaan kaikki ja sitä on juhlittava kotona ,kylässä, ym. missä kukin on ja aina sodan käyneet veteraanit kunnia heille ja ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN ja ELÄKÖÖN. Olen ylpeä ja vain Suomi ja piste ei vinoilua ja keljuilua vaan kunniaa ja Juhlaa Suomen kansa!

        joulu on juhlista jaloin ja pikkujoulusta kontaten. Vappukin menettelee mutta juhannuksena rykästään.


      • maanpakoon kirjoitti:

        joulu on juhlista jaloin ja pikkujoulusta kontaten. Vappukin menettelee mutta juhannuksena rykästään.

        Olen edelleen juhlamielellä,mutta osalle järjestettäköön "uusi kansalaisuus testi" jottei unohtuisi mitä Isänmaa tarkoittaa.Testaukseen liitetäköön veteraanin oppi joka on niskuri kansalaisille pakollinen loppukokeita myöten.Isänmaa kunniaan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe