Minulla on Compaq. Windows Vista... Mitä muita tietoja ilmottaisin? :D
Mikä piirtopöytä siis sopisi tähän koneeseen? Olen aloittelija mutta älkää viitsikö suositella hirveesti mtn aloittelijoille sopivia, koska uskon että opin nopeasti (jos sellaisia edes olisi..)
- - Hintahaarukka 1-100e
Ja olis kiva jos tietäis voiko sen käydä ostaa jostain paikanpäältä vai voiko sellaisen tilata vain netistä/kauan kestää tilauksessa?
Mikä piirtopöytä??!
4
673
Vastaukset 4
- 1111111111112111111
ja mulla on gimp 2. että sen pitää sopia sen kanssa :))
- Xovda
No Wacomin Bamboo-piirtopöydät ainakin osuvat tuohon hintahaarukkaan. En ole testannut Bamboota itse mutta tiedän parikin kaveria joilla sellainen on ollut jo useamman vuoden. (Itse olen Intuoksen käyttäjä, mutta ne ovat kalliimpia kuin nämä.)
http://www.pixmania.com/fi/fi/r/wacom-bamboo
Esimerkiksi tuolta niitä saa, mutta muistanpa bonganneeni niitä myös Verkkokauppa.comista ihan kaupoistakin. - *.deb
49 euroa paikallisesta kirjakaupasta .. :)
Katso myös video
Wizard Pen and Drawing Table in Ubuntu 10.04
http://www.youtube.com/watch?v=kt6pbr7SbXw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644