Voisiko joku kertoa selkeät ohjeet ruukkukallan hoitoon? Yritin etsiä netistä, mutta ohjeet olivat hyvin vähäisiä ja erosivat toisistaan. Mulla on siis kukkiva ruukkukalla ja en oikein tiedä miten hoitaisin sitä. Huomasin, että alimmat lehdet ovat alkanet kellertää, olenko antanut liikaa vai liian vähän vettä????
ruukkukallan hoito-ohje??
.-.-.-.-.-.-.-.
2
3341
Vastaukset
- Kallankukka 2
Ruukkukalla on helppohoitoinen kasvi. Se viihtyy parhaiten valoisassa ja aurinkoisessa paikassa huoneenlämmössä tai hieman viileämmässä. Kallaa tulee kastella säännöllisesti eikä multapaakku saa kuivahtaa välillä. Ylimääräinen vesi tulee kaataa pois alusvadilta. Lannoitus 1x viikossa kastelun yhteydessä. Kesäksi kallan voi istuttaa ulos puutarhaan tai terassille ruukkuun valoisaan, aurinkoiseen paikkaan.
- Anonyymi
Kiitos! Tätä etsin (kallan voi istuttaa ulos). Leila :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298