Mikä siinä on, että ryyppyputken jälkeen iho alkaa hilseillä aivan mahdottomasti. Ja punoittamaan. Naamasta irtoo sellasia valkoisia lastuja.
Itse ryyppyputken aikana näin ei tapahdu, vaan vasta kun putken katkaisee. Menee toki 3-9 päivässä ohi, riippuen kuinka pitkä putki oli.
Onko muilla tapahtunut samaa?
Ihon hilseily putken jälkeen
14
4348
Vastaukset
- Punaturpa
on viime vuodet aina hilseillyt ja punottanut kännäämisten jälkeen. Etenkin otsa silmien yläpuolelta.
Liekö viinasta jääneet toksiset aineet elimistössä tai jonkin ravintoaineen puute?
Ei ole tarvinnut selittää kenellekään, että tuli otettua kuppia, kun näkevät naamarista jo kaukaa muutenkin.
Tuntuu vaiva vaan pahenevan, eikä auta mitkään salvat eikä voiteet.- punanenä
Entäs tuo nenän punoitus? Kuinka se alkoholi voi vaikuttaa nenänä punoitukseen, hermoratojako pitkin se virtaa juuri nenään? Luulin ennen, että se on vitsi, kun juoppoja kuvailtiin punanenäisiksi. Mutta eipä se vitsi olekaan. Juopon nenä punottaa joskus ihan kunnolla!
Kun lopettaa juomisen, palautuuko nenä normaalin väriseksi, vai jääkö punoitus pysyväksi? - petteri punakuono
punanenä kirjoitti:
Entäs tuo nenän punoitus? Kuinka se alkoholi voi vaikuttaa nenänä punoitukseen, hermoratojako pitkin se virtaa juuri nenään? Luulin ennen, että se on vitsi, kun juoppoja kuvailtiin punanenäisiksi. Mutta eipä se vitsi olekaan. Juopon nenä punottaa joskus ihan kunnolla!
Kun lopettaa juomisen, palautuuko nenä normaalin väriseksi, vai jääkö punoitus pysyväksi?Itselläni ei kyllä nenä punoita. Mutta jos, se kyllä häviää nopeasti kun putki on ohi krapulat kärsitty.
- &&
punanenä kirjoitti:
Kun lopettaa juomisen, palautuuko nenä normaalin väriseksi, vai jääkö punoitus pysyväksi?ura näkyy laajentuneena hiusverisuonistona nokassa, ja kun ne pintaverisuonet ovat ihon pinnassa hiuksen hienona verkkona, niin koko kolvi näyttää punaiselta.
Sellainen kolvi on punainen koko loppuiän arkkuun asti. - Kleevari
&& kirjoitti:
ura näkyy laajentuneena hiusverisuonistona nokassa, ja kun ne pintaverisuonet ovat ihon pinnassa hiuksen hienona verkkona, niin koko kolvi näyttää punaiselta.
Sellainen kolvi on punainen koko loppuiän arkkuun asti.Itsellä kun toi punanenä noin sairaudenkin takia, niin olen tutkaillut asiaa. Laserilla saadaan naamari kuntoon. Menetelmä sama, mitä käytetään tatuointien ja kaikenlaisten ihovirheiden korjailemiseen. Kokolailla yleistä nykyisin. Juopolla tietenkin ongelmana se, että se maksaa hyvää juopottelurahaa. Käsittääkseni tuollaisia hoitoja on mahdoton saada muuten kuin omaan piikkiin. Mutta ei kai se niin hirveästi maksa, jos siitä on apua vaikka työn saamisessa.
Ja haluan tosiaankin korostaa, että kaikki puliukon näköiset eivät todellakaan välttämättä ole mitään juoppoja. Ruusufinni on yllättävän yleinen sairaus, aivan yhtä yleinen kuin joku psoriaskin. Se vaan, että ukoilla tahtoo tuo kauneudenhoito äädä vähiin, tulee mielikuva, että se tosian on puliukko, ei juuri koskaan - akka. Naiset kun meikkaavat, niistä ei näy. Itseasiassa puuteroin minäkin neesuani, jos on sentyypppisiä tilaisuuksia, että pitää olla siistin näköinen.
- .Joulupukki
Viina kuivuttaa, se näkyy ihossakin. Lisäksi tahtoo toi hygeenia äädä liian vähälle. Hah, juopotellessa pitäisi muistaa käyttää kasvovoiteitakin. Punotus johtunee vilkastuneesta pintaverenkierrosta. Lisäksi kaikki ihosairaudet tykkää huonoa juopottelusta.
Itellä krooninen ihosairaus, ruusufinni. Sen kanssa pärjäilee kohtuullisesti normaalisti. Näin syystalvisin naamari menee ihan itestään punaiseksi ja alkaa kuplimaan finnejä. Otin just pienen rännin, nyt on komea ulkoasu. Ei tarvitse joulupukin naamaria käyttää.
Mutta onhan nyt pikkujoulu aika. - bee vitamiini
Ei ole itsellä, mutta toverillani tuurijuopolla joka kerta. Olen kuullut, että hilseily johtuisi B-vitamiinin puutoksesta. Alkoholi vissiin syö B-vitamiinivarastot, jos niitä edes on ollut.
- kesääodotellessa
Tuttua hommaahan tuo on. Röökaaminen tuntuu vielä pahentavan asiaa. Itsellä auttaa, kun pesee lärvin apteekista saatavalla hilseshampoolla. Sitten pitää muistaa rasvata kuono jollain kosteusvoiteella. Auttaa pari-kolme päivää.
Krooniseen punoitukseen ei valitettavasti tunnu auttavan mikään. Tai aurinko ehkä vähän, ja rusketus samalla peittää punoitusta.- ihmettelen joo
Mutta johtuuko tuo hilseily ihon kuivumisesta, alkoholihan on nesteenpoistaja, vai siitä, että myrkyt puskee ihosta läpi? Itselläni tuota hilseilyä tulee vain naamaan.
Tokihan ryyppyputken jälkeen ihosta huokuu melkoinen lemu jota voisi verrata kissan kusen hajuun. Ilmeisesti maksa puskee kuonaa ihonkin läpi. Mutta miksi se alkaa vasta kun putki on poikki? - keppanas
ihmettelen joo kirjoitti:
Mutta johtuuko tuo hilseily ihon kuivumisesta, alkoholihan on nesteenpoistaja, vai siitä, että myrkyt puskee ihosta läpi? Itselläni tuota hilseilyä tulee vain naamaan.
Tokihan ryyppyputken jälkeen ihosta huokuu melkoinen lemu jota voisi verrata kissan kusen hajuun. Ilmeisesti maksa puskee kuonaa ihonkin läpi. Mutta miksi se alkaa vasta kun putki on poikki?Moi
Kyllä se puskee läpi kun lopettaa putken. Minulla ainakin on todellla kova hikoilu ja aina jano. jokaisella varmaan omat oireensa. Mutta se punottaminen näkyy kyllä monesti naamasta että toi kyllä kippaa liikaa,
johtuu veren punasoluista jota jostain syystä ryyppäminen lisää. En oo lääkäri mutta näin minulle kertoi lääkäri. Johtuu Maksasta. Siellä on muistaakseni joku Lamda arvo joka reagoi nopeasti alkoholin käyttöön varsinki jos se on ollut pitkäaikaista - puudeli.
keppanas kirjoitti:
Moi
Kyllä se puskee läpi kun lopettaa putken. Minulla ainakin on todellla kova hikoilu ja aina jano. jokaisella varmaan omat oireensa. Mutta se punottaminen näkyy kyllä monesti naamasta että toi kyllä kippaa liikaa,
johtuu veren punasoluista jota jostain syystä ryyppäminen lisää. En oo lääkäri mutta näin minulle kertoi lääkäri. Johtuu Maksasta. Siellä on muistaakseni joku Lamda arvo joka reagoi nopeasti alkoholin käyttöön varsinki jos se on ollut pitkäaikaistaKyllä krapulaisen naamasta tunnistaa :D Tai ainahan sitä voi puuterilla peitellä.
- Jöögär
puudeli. kirjoitti:
Kyllä krapulaisen naamasta tunnistaa :D Tai ainahan sitä voi puuterilla peitellä.
Itsellä ruusufinni ja kalja vielä maistuu..niin naamakin näyttää siltä..lärvi ihan punainen ja nenä muistuttaa mutanttiperunaa ja tosiaan ihon läpi huokuu aina putken jälkeen kauhea haju..sellanen pistävä..ei sitä huomaa muuten kun tuo kädet kasvojen lähelle..
- Maroolofi
Jöögär kirjoitti:
Itsellä ruusufinni ja kalja vielä maistuu..niin naamakin näyttää siltä..lärvi ihan punainen ja nenä muistuttaa mutanttiperunaa ja tosiaan ihon läpi huokuu aina putken jälkeen kauhea haju..sellanen pistävä..ei sitä huomaa muuten kun tuo kädet kasvojen lähelle..
Mulla joskus tuoksuu iho formaldehyydille ja skeida tuoksuu joskus maalilta.
- Kemisti.
Maroolofi kirjoitti:
Mulla joskus tuoksuu iho formaldehyydille ja skeida tuoksuu joskus maalilta.
kuvauksesi perusteella olet ympärikännissä juonut maaliohenteita tai maalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733