Monia kertoja olette te pöljät yrittäneet kiinni saada minua (80cc suzuki pv). Vaikka rekisterikilpi ei näkyisi, tai liikeenteen seassa keulimisesta ja ylinopeudesta turha enään jatkossakaan yrittää ottaa kiinni.
Ittenne te siinä vaan nolaatte. HAHHA!
Turha ottaa kiinni
3
174
Vastaukset
- grewgrt
sinä olet siis se jamppa, joka lensi perseelleen tuossa männäviikolla. Paljonko maksoi kateremppa? Tais peilikin mennä?
Olit huvittavan näköinen siinä maassa itkiessäsi kun poliisisedät tulivat ottamaan käsivarsista kohteliaasti, mutta päättäväisesti.
Paljonko tuli sakkoa? Noh, sakot maksaa rahalla, samaten pyörän korjauksen. Sen sijaan korvaamatona oli lähes olemattoman ylpeytesi menetys. Se ei enää palaa. Et ole piireissä uskottava enää ikinä.- grewgrt
yks nolla liikaa. Tottunut itse kirjottelemaan vähän suurempia kuutiolukuja niin lipsahti...
- Olet nolottava...
Et kai sä teinihomo edes ole ikinä kuvitellut poliisin jahdanneen sua tosissaan... Poliisilla kun on muutakin tekemistä kuin kuunnella jonkun idiootti teinin itkua kuset housuissa... Sä olet nolannut taas itses...HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! P.s Jos ne kytät haluaa sut pysäyttää, niin satavarmasti jäät kiinni...sä olet vain niin säälittävä että ei kai ne sua kehtaa enempää kiusata kun koulussa sua varmasti jo kiusataan tarpeeksi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693