ANTIFUNGAALISET SILMÄTIPAT

9

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jaksa enempää tutkia. Väsyttää.

    • Olipa taas uroteko saada poistatettua tästä vaivalla väsätty viesti.

      Vai ei kolloidisesta hopeasta voi puhua Suomi24:n Homesairaudet-palstalla, mutta muilla Suomi24:n palstoilla voi puhua? Juu, kun se kademade tekee tuhotyötään vain täällä ja jättää nuo muut paikat rauhaan.

      Mutta turhaan rakennan viesteilläni tällaista läävää - jo kauan on ollut pitkän linjan tähtäys parempiin kirjoittamispaikkoihin.

      • Mutta kun katsoo keskustelun tasoa täällä, eipä tarvii ihmetellä.

        Puskasta tullaan ampumaan kaiken maaiman tekaistuilla nimimerkeillä ja käytetään joka viestissä eri nimimerkkiä, ettei kukaan vaan saa mitään tolkkua mistään ja kuka milloinkin kirjoittaa.

        Ja käydään yhtenä laumana kuin jotkut raivohullut aina yhden kirjoittajan kimppuun ja kalutaan tämä hampaissa. Niitä raukkamaisia räpellyksiä ei viitsi edes lukea.


      • sanasinko kirjoitti:

        Mutta kun katsoo keskustelun tasoa täällä, eipä tarvii ihmetellä.

        Puskasta tullaan ampumaan kaiken maaiman tekaistuilla nimimerkeillä ja käytetään joka viestissä eri nimimerkkiä, ettei kukaan vaan saa mitään tolkkua mistään ja kuka milloinkin kirjoittaa.

        Ja käydään yhtenä laumana kuin jotkut raivohullut aina yhden kirjoittajan kimppuun ja kalutaan tämä hampaissa. Niitä raukkamaisia räpellyksiä ei viitsi edes lukea.

        Pystyttekö kirjoittamaan edes mitään ilman Nisuiisun haukkumista?

        Eipä näytä paljoa onnistuvan.


      • sheriffi o.t.o.

        Näin olet luvannut monta kertaa. Etkö jo usko että palstan säännöt koskevat sinuakin.


      • tätä rumppaa
        sanasinko kirjoitti:

        Pystyttekö kirjoittamaan edes mitään ilman Nisuiisun haukkumista?

        Eipä näytä paljoa onnistuvan.

        ole kukaan muu aloittanut kuin mainitsemasi henkilö.
        Jos hän alkaisi ensin keskustelemaan sivistyneesti ilman nimittelyjä, kiroiluja ja ilman palstan sääntöjen vastaisia heittoja, kuten henkilötietojen paljastuksia, niin kaikin mokomin kirjoitelkoon tänne ja tuskin silloin kukaan muukaan alkaa vastata samalla mitalla.
        Aina voi arvostella tai heittää vastavetoja johonkin teoriaan yms., sehän kuuluu vapaaseen sananvaihtoon.
        Eikö vain?


      • sheriffi o.t.o. kirjoitti:

        Näin olet luvannut monta kertaa. Etkö jo usko että palstan säännöt koskevat sinuakin.

        Hiukka hyvää apua homesairaille moinen viestien poistelu linkkien takia. Meikällä vaan kaikki on tallessa, ei siinä mitään.

        Mutta hyvä kun potkaisit vähän persuuksille, että edes joskus aukeaa se omakin palsta, josta ei kukaan tule poistelemaan mitään. Idiootti!


      • sanasinko kirjoitti:

        Hiukka hyvää apua homesairaille moinen viestien poistelu linkkien takia. Meikällä vaan kaikki on tallessa, ei siinä mitään.

        Mutta hyvä kun potkaisit vähän persuuksille, että edes joskus aukeaa se omakin palsta, josta ei kukaan tule poistelemaan mitään. Idiootti!

        Ketju tärveltiin, muttei asiaa. Tein iHerbiltä jo 10. tilauksen, kun on paljon edullisempaa ja parempaa kuin Suomessa. Pari erilaista kolloidista hopeavalmistetta tulee nyt myös. Toisella, jonka valmistusmenetelmä on patentoitu ja jossa on vaan puhdistettua vettä ja kolloidista hopeaa, voi hoitaa myös silmiä, nenää ja korvia. Toinen on homeopaattinen valmiste, jossa on myös muita vaikuttavia aineita kolloidisen hopean lisäksi.


      • sanasinko kirjoitti:

        Hiukka hyvää apua homesairaille moinen viestien poistelu linkkien takia. Meikällä vaan kaikki on tallessa, ei siinä mitään.

        Mutta hyvä kun potkaisit vähän persuuksille, että edes joskus aukeaa se omakin palsta, josta ei kukaan tule poistelemaan mitään. Idiootti!

        Mielenkiintoinen uutinen kolloidisen hopean tehosta sienipatogeenejä vastaan:

        New Study Proves Colloidal Silver Decimates Fungal Pathogens; Even Superior to Popular Anti-Fungal Drugs

        http://colloidalsilversecrets.blogspot.com/2009/02/new-study-proves-colloidal-silver.html


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe