Uskomatonta?

Eipä ihmetytä....?

Ennen tämä palsta oli 1-200 viestiä edellä seuraavaan ikäryhmään, nyt tämä häviää jo samanverran! Siitä saitte kun ajoitte ihmiset naamakirjoihin ja muille alustoille.
Jopa 60v on kotoisempaa kuin täällä, ymmärrätte kai mistä se johtuu? Kukaan ei jaksa samojen aloituksia päivästä toiseen lukeä, ottakaa nyt edes hetken tauko, te palstan jeesustelijat!

40

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei määrä vaan laatu

että palstan raivokohtauksia saava nettiaddikti on taas häiriköivän massakirjoittelunsa lopettanut hetkeksi ja ne rasittavat tyhjänpäiväiset aloitukset, viestit sun muut ovat poissa. Hyvä näin. Todella hyvä. Hänen vuokseen palstalta kaikonneet palailevat kyllä takaisin.

• huomenta suomi,,,,

He ovat nyt 60 riesana, eri asia kauanko, siellä on hieman toisenlainen meininki. Tosin sieltäkin katoaa hyviä kirjoittelijoita kun eivät jaksa, ehkä heille sopiva palsta?
        Pers´kärpänen vei lauman mukanaan, vain odotan koska räjähtää. Vaihteluahan sekin, kun ei mikään kelpaa ja aloituksia on tehty jo vuonna yksi ja kaksi! Vilkaiskaa joutessanne niin tiedätte mistä kirjoitan.
        niin joo ja hyvää sunnuntaita teille heräilijät!

• Heikunkeikku

Huomenta vaan, pimiää on.
      60 palstalla on varmaankin sen takia enemmän porukkaa aamusta lähtien,
      kun moni ei ole enää työelämässä kiinni. On enemmän aikaa kirjoitella.

Nyt on joulu jo lähes kynnyksellä, joka on varmaan suurin syy, ettei tällä palstalla ehdi olla.
      Useimmat ovat töissä arkipäivisin ja niitä kotihommia saattaa kasaantuilla ja joulu tuo siihen lisäksi ylimääräisiä juttuja.

Eihän 40 palstallakaan ole muurahaiskekomaista vilskettä. Onkohan siellä päivitelty sitä, että on liian vähän aloituksia? En tiedä, kun en ole ollut. Tosin Jos vaihtaisin palstaa, niin menisin mieluummin 40 palstalle, kuin 60 palstalle. Oon lähempänä tuota neljääkytä plus vuotta.

Minusta on ihan hyväkin, kun on vähän hiljasempaa plaatua täällä olo.
      Se on vähä säkä-säkää, että osuuko mieleiset tyypit samaan aikaan palstalle.
      Iltaisin saatan joskus aatella, että joo ja jep, nyt tulen palstalle, mutta en ole sitten tullut,
      kun jotkut aloitukset ovat suorastaan pursunneet itsekästä toisten aliarvioimista. Siinä mielessä aliarvioimista, että sysätään minkälaisia aloituksia vaan. Jotka eivät ole edes tarkoitettu sellaisiksi, että niissä nyt rupateltais.

• pualeksi pohajalaane

Viittasit 40;n palstalaisiin, heistä suurin osa kirjoittelee muualle kun on häpee jos suoli24 kirjoittelee, ;)
        Kyllä nyt vain moni siirtyi tietyn mies kirjoittelijan mukana jopa riesaksi asti seuraavan, kai niitä joku jo häätämässäkin oli, kun ei saa uinua omssa hiljaisuudessaan.

Kolme kuukautta kirjoittelin subin yhteisössä, ihmettelin sitä vihaa kun ei suosikkia moitittiin, niin naiset kuin miehetkin ja ihan loogisesti on oltava sanmanikäisiä tenavia kuin BB talossa olijat?

Ja arvaat varmaan minkä ryöpyn saa päällensä hän joka tuosta huomautti! Mitä loppumpaan mentiin sitä karmeimmin jo hyökittiin kirjoittelijoitakin kohtaan, oli kaksi suosikkia ja se meni pahasti alle lipan. :/

Jauhavat edelleen oliko tuotanto järjestänyt voittajan ...ja ...lukasemassa kävin en enää viiti edes kirjautua, yksi kolmesta suosikistani voitti, mutten nähnyt tarpeelliseksi mennä hehkutteleen, voitti kun voitti.

Sä olet jaksanut tää ihanana positiivisenä ihmisenä kirjoitella vuodesta toiseen, nostan kyllä tätihattuani ja löysään nutturaani, nyt olisi helppo sanoa et olethan sä koulujakin käynyt :)) no oon määkin, toiselaasia vaan, mutta lämminhekisyyttä ei yliopistos/korkeakoulus opiskella, sitä joko on tai ei, Sinulla sitä on!
        Kirijoootteli yx vanha jonka nicin lopetin ku ei sopinu pirtahan !:D

• Eipä ehdi useinkaan palstalle, ei. Kiirettä on ja tuntuu ettei millään ehdi niihin mitä haluaisi. Ihan välttämättömimmät hommat vie jo kokonaan ne muutamat kallisarvoiset tunnit illasta. Sellaista se on työläisillä. Tietysti jos jaksais valvoa myöhään, niin roikkuis täällä mielellään tai katsoisi hyviä ohjelmia telkkarista. Mutta kun aamulla on aikainen herätys, kuudelta, niin yhdeksältä on hipsittävä nukkumaan. kiirettä pitelee.

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

Eipä ehdi useinkaan palstalle, ei. Kiirettä on ja tuntuu ettei millään ehdi niihin mitä haluaisi. Ihan välttämättömimmät hommat vie jo kokonaan ne muutamat kallisarvoiset tunnit illasta. Sellaista se on työläisillä. Tietysti jos jaksais valvoa myöhään, niin roikkuis täällä mielellään tai katsoisi hyviä ohjelmia telkkarista. Mutta kun aamulla on aikainen herätys, kuudelta, niin yhdeksältä on hipsittävä nukkumaan. kiirettä pitelee.

Joo, juuri näin. Ihan sama juttu meikäläisellä, en ehdi palstalle, vaikka monasti etukäteen ajattelen, että voishan sitä istahtaa illalla palstalle kirjottelemaan.
        Aamupäivisin ehtisin hetken kölliä palstalla, mutta täällä ei pahemmin silloin ole ihmisiä. Iltapäivällä meen töihin ja siinäpäs se sitten onkin.
        Puhelimessa on kans kiva jutella ystävien kans ja iltaisin tulee semmostakin tehtyä:)
        Niin ja ne suloiset lapsenlapset, ah. Töistä päin ajaa hurahutan usein hetkeksi niitä katsomaan.
        Ei voi vastustaa, ei voi vastustaa kiusausta mennä.:)

Nyt oon kerännyt "voimia", että saisin itsestäni irti ruveta joulusiivoilemaan. Palstalle tulo oli nyt semmonen tahallinen teko. En voi siivota, kun olen palstalla. Tarttis ottaa niskasta kiinni ittiä. Kohta-kohta-kohta.

• Heikunkeikku
        pualeksi pohajalaane kirjoitti:

Viittasit 40;n palstalaisiin, heistä suurin osa kirjoittelee muualle kun on häpee jos suoli24 kirjoittelee, ;)
        Kyllä nyt vain moni siirtyi tietyn mies kirjoittelijan mukana jopa riesaksi asti seuraavan, kai niitä joku jo häätämässäkin oli, kun ei saa uinua omssa hiljaisuudessaan.

Kolme kuukautta kirjoittelin subin yhteisössä, ihmettelin sitä vihaa kun ei suosikkia moitittiin, niin naiset kuin miehetkin ja ihan loogisesti on oltava sanmanikäisiä tenavia kuin BB talossa olijat?

Ja arvaat varmaan minkä ryöpyn saa päällensä hän joka tuosta huomautti! Mitä loppumpaan mentiin sitä karmeimmin jo hyökittiin kirjoittelijoitakin kohtaan, oli kaksi suosikkia ja se meni pahasti alle lipan. :/

Jauhavat edelleen oliko tuotanto järjestänyt voittajan ...ja ...lukasemassa kävin en enää viiti edes kirjautua, yksi kolmesta suosikistani voitti, mutten nähnyt tarpeelliseksi mennä hehkutteleen, voitti kun voitti.

Sä olet jaksanut tää ihanana positiivisenä ihmisenä kirjoitella vuodesta toiseen, nostan kyllä tätihattuani ja löysään nutturaani, nyt olisi helppo sanoa et olethan sä koulujakin käynyt :)) no oon määkin, toiselaasia vaan, mutta lämminhekisyyttä ei yliopistos/korkeakoulus opiskella, sitä joko on tai ei, Sinulla sitä on!
        Kirijoootteli yx vanha jonka nicin lopetin ku ei sopinu pirtahan !:D

Ai, moon niin oikias. Heh.

Kiitos vaan tätihatun nostamisesta, mutta oikeestaan ei tarttis, koska en läheskään aina kirjoita täällä positiivisia asioita. Joskus kimpaannun kovastikin. Pyrin kuitenkin toppuuttelemaan sormiani, etten ihan-ihan kaikkea kimpaantumisia kirjoita. Doobermanni-ilmettä med huulimättäitten syrjään vetäytymiset, hampaitten näkyvyydet ja matala murina ei onneksi täältä näytön takaa näy.:)

• Heikunkeikku kirjoitti:

Joo, juuri näin. Ihan sama juttu meikäläisellä, en ehdi palstalle, vaikka monasti etukäteen ajattelen, että voishan sitä istahtaa illalla palstalle kirjottelemaan.
        Aamupäivisin ehtisin hetken kölliä palstalla, mutta täällä ei pahemmin silloin ole ihmisiä. Iltapäivällä meen töihin ja siinäpäs se sitten onkin.
        Puhelimessa on kans kiva jutella ystävien kans ja iltaisin tulee semmostakin tehtyä:)
        Niin ja ne suloiset lapsenlapset, ah. Töistä päin ajaa hurahutan usein hetkeksi niitä katsomaan.
        Ei voi vastustaa, ei voi vastustaa kiusausta mennä.:)

Nyt oon kerännyt "voimia", että saisin itsestäni irti ruveta joulusiivoilemaan. Palstalle tulo oli nyt semmonen tahallinen teko. En voi siivota, kun olen palstalla. Tarttis ottaa niskasta kiinni ittiä. Kohta-kohta-kohta.

Itsenäisyyspäivä on sitä varten, työläisten vapaapäivä. Lahjojen oston suunnittelua minulla, joitain kirjoja pitäis vielä ostaa työnantajille ja pankkitililtä näpytellä parisataa tyttärelle, muuten kaikki on lahjojen osalta kunnossa. Ai, niin, ne tärkeimmät omat lahjat itselle puuttuu vielä, heh heh...

• Heikunkeikku
        miljoona kirjoitti:

Itsenäisyyspäivä on sitä varten, työläisten vapaapäivä. Lahjojen oston suunnittelua minulla, joitain kirjoja pitäis vielä ostaa työnantajille ja pankkitililtä näpytellä parisataa tyttärelle, muuten kaikki on lahjojen osalta kunnossa. Ai, niin, ne tärkeimmät omat lahjat itselle puuttuu vielä, heh heh...

Minä meinaan ostaa itselleni joululahjaksi jonkun hieeeeaaanon asukokonaisuuden.:)
        On sitten kiva mennä ihimisten ilimoille keikistelemään:)

Muiden lahjat on mun pääkopas mietittynä, mutta en ole vielä pistänyt tikkua ristiin niiden hankkimiseksi.
        Nyt on alkanut joululoma, että eiköhän sekin homma hoidu. Luultavimmatusti meen huomenna niitä ostelemaan.

• näkijäkokija

sä omit alotuksen?
        Vastailet alottajan puolest.
        Heikunkeikku, onko aika tulla tasasel, puskista?

• Heikunkeikku
        näkijäkokija kirjoitti:

sä omit alotuksen?
        Vastailet alottajan puolest.
        Heikunkeikku, onko aika tulla tasasel, puskista?

Anteeksi aloittajalle. Ei ollut tarkoitus.
        Vastailin minulle tulleisiin kommentteihin.
        On totta, että tässä ketjussa on hävyttömän paljon minun nimierkkejä esillä.
        Jätän aloittajalle Tilaa.
        Mukavaa sunnuntaita vaan sinulle ja kaikille.

• markeena*
        Heikunkeikku kirjoitti:

Minä meinaan ostaa itselleni joululahjaksi jonkun hieeeeaaanon asukokonaisuuden.:)
        On sitten kiva mennä ihimisten ilimoille keikistelemään:)

Muiden lahjat on mun pääkopas mietittynä, mutta en ole vielä pistänyt tikkua ristiin niiden hankkimiseksi.
        Nyt on alkanut joululoma, että eiköhän sekin homma hoidu. Luultavimmatusti meen huomenna niitä ostelemaan.

Tulee halvaksi huominen ostelu, kun kaupat on kiinni. :-))))

• Heikunkeikku kirjoitti:

Anteeksi aloittajalle. Ei ollut tarkoitus.
        Vastailin minulle tulleisiin kommentteihin.
        On totta, että tässä ketjussa on hävyttömän paljon minun nimierkkejä esillä.
        Jätän aloittajalle Tilaa.
        Mukavaa sunnuntaita vaan sinulle ja kaikille.

Älä nyt taas hermostu.
        Sinä olet mukava kirjoittaja.
        Kirjoitat muutakin kuin yhden tai kaksi sanaa.

En ole palstaa pahemmin moittinut, kun en minä ainakaan voi vaatia, ettämuut olisivat samaa mieltä kun minä, ja jos ei kerran viihdy, niin sitä voi panna koneen kiinni.
        Nyt kun alkuun on päästy, niin sen verran tässä kirjoitan, että se kummastuttaa. Että jos joku aloituksen tekee, niin hyvin harva uskaltaa tai pystyy vastaamaan muille kun aloittajalle.
        Nykyisellään aloitus jää aloittajan vastuulle. Kellä on aikaa ja mahdollisuutta istua tuntikausia ruudun edessä ja hikoilla jokaiselle vastaus. Hymymerkki tai pitkä rivi DDD:tä ei ole vastaus.

• 2+14

Uskomatonta on että täällä avataan selväjärkisyysketju ja kaikkein uskomattominta on että siihen vielä ilmottaudutaan.
      Pankaa nimet mieleen.

• viivatiina

kyllä sää kumminkin muistutat ;)))))

• säälimättä

jonkun kyky keskittyä kirjoittajiin.
      Ei niinkään aiheisiin.
      Onko se säälittävää
      vai avunhuuto
      Tiedä sitten

• Heikunkeikku

Riippuu vähän siitä, miltä kantilta asiaa mietiskelee.
        Itse pitäisin semmosesta systeemistä, että jokainen kirjoittaisi vain yhdellä nimimerkillä.

Minä kiinnitän nimimerkkeihin huomiota. Jokaisella on oma tyylinsä kirjoittaa ja joihinkin kirjoittajiin olen suorastaan ihastunut. Kun näen "tutun" nimimerkin, niin tiedän, että jahhhhaaaa tuopas kannattaa lukea,
        koska hän yleisesti ottaen kirjoittaa asiaa/mukavia juttuja/kivoja/jne..

Sitten myös siinä mielessä kiinnitän nimimerkkiin huomiota, että kaikki nimimerkit eivät vastaa laisinkaan kommentteihin, vaikka tekevätkin aloituksia. En tarkoita, että Aina pitäisi vastata, mutta jos se on enemmän sääntö, kuin poikkeus, että ei vastaile, niin semmosiin en viitsi mitään kommentoida.
        Ajattelen niin, että jos tekee aloituksen, niin sitten ilmoittaa muille, että "hei, tahtoisin tästä aiheesta keskustella" ja sitä rataa. Mutta jos tekee aloituksen ja häippäsee veks, niin miksi sitä aloitusta ylipäätään pitää tehdä.

Minä kirjoitan aina tällä nimimerkillä, se on hyvä niin. Koska olen tämmönen jaarittelija, niin ne jotka eivät halua näin pitkiä kirjoituksia lukea, niin voivat helposti hypätä mun tekstini yli.

• ----
        Heikunkeikku kirjoitti:

Itse pitäisin semmosesta systeemistä, että jokainen kirjoittaisi vain yhdellä nimimerkillä.

Minä kiinnitän nimimerkkeihin huomiota. Jokaisella on oma tyylinsä kirjoittaa ja joihinkin kirjoittajiin olen suorastaan ihastunut. Kun näen "tutun" nimimerkin, niin tiedän, että jahhhhaaaa tuopas kannattaa lukea,

Sitten myös siinä mielessä kiinnitän nimimerkkiin huomiota, että kaikki nimimerkit eivät vastaa laisinkaan kommentteihin, vaikka tekevätkin aloituksia. En tarkoita, että Aina pitäisi vastata, mutta jos se on enemmän sääntö, kuin poikkeus, että ei vastaile, niin semmosiin en viitsi mitään kommentoida.
        Ajattelen niin, että jos tekee aloituksen, niin sitten ilmoittaa muille, että "hei, tahtoisin tästä aiheesta keskustella" ja sitä rataa. Mutta jos tekee aloituksen ja häippäsee veks, niin miksi sitä aloitusta ylipäätään pitää tehdä.

Minä kirjoitan aina tällä nimimerkillä, se on hyvä niin. Koska olen tämmönen jaarittelija, niin ne jotka eivät halua näin pitkiä kirjoituksia lukea, niin voivat helposti hypätä mun tekstini yli.

Ei ole kauaakaan aikaa, kuin luin tekstisi, että nimimerkeistä viis, se on juttu/asia, joka sua kiinnostaa.

• meeriamanda
        ---- kirjoitti:

Ei ole kauaakaan aikaa, kuin luin tekstisi, että nimimerkeistä viis, se on juttu/asia, joka sua kiinnostaa.

mää ainaskin mieluusti vastaan vakiniceillä kirjoitteleviin, ne on tulleett tutuksi, pelkkiin sanoihin on huono ottaa kontaktia. Pitäisihän tämän olla itsestään selvä?

• nikit vaihtelee
        meeriamanda kirjoitti:

mää ainaskin mieluusti vastaan vakiniceillä kirjoitteleviin, ne on tulleett tutuksi, pelkkiin sanoihin on huono ottaa kontaktia. Pitäisihän tämän olla itsestään selvä?

Aivan niin, huomaan nikistäsi, että olet jo kauan tällä nikilläsi kirjoittanut.

• Heikunkeikku
        ---- kirjoitti:

Missähän yhteydessä tuolla tavalla sanoin?
        Saattaa olla, että semmosessa yhteydessä, jossa on valiteltu sellaisesta, että nimimerkittömille ihmisille ei vastata ja vain sellaisille, joilla on nimimerkki.
        Sanotaan näin, että kyllä minä vastaan nimimerkittömille ja luen niitä, jos nimimerkitön kirjoittaa minulle sopivaa asiaa/juttua.
        Oletan, että tämmösessä yhteydessä olen mainitsemallasi tavalla kirjoittanut.
        Ne "minun tutut" nimimerkit kirjoittavat yleensä minuun kolahtavista asioista ja näin ollen on helppo klikata tuttu nimimerkki luettavaksi.
        En vähättele nimimerkittömiä. En tiedä syytä, miksi eivät kirjoita aina samalla nimellä.
        Edellisessä kommentissani kirjoitin, että minusta olisi Parempi systeemi se, että olisi sama nimimerkki.

• meeriamanda
        nikit vaihtelee kirjoitti:

Aivan niin, huomaan nikistäsi, että olet jo kauan tällä nikilläsi kirjoittanut.

Ihanko totta, ai sä huom,asit? Kivat sulle ! Hyvää Joulunvalmisteluja D)))

• busted56
        Heikunkeikku kirjoitti:

...kirjoitat rekkaamattomalla ja vaadit muilta yhdessä nimimerkissä pysymistä.
        Kuka takaa ettet haahuile kymmenellä nimimerkillä?
        Tekopyhä

• he he he
        meeriamanda kirjoitti:

Ihanko totta, ai sä huom,asit? Kivat sulle ! Hyvää Joulunvalmisteluja D)))

herneet nenään, paljasti vakkarin

• Heikunkeikku
        busted56 kirjoitti:

...kirjoitat rekkaamattomalla ja vaadit muilta yhdessä nimimerkissä pysymistä.
        Kuka takaa ettet haahuile kymmenellä nimimerkillä?
        Tekopyhä

Kirjoitan AINA tällä samalla nimimerkillä. Tämä systeemi sopii mulle.
        Jos joku ei usko sanomistani, niin en tietenkään voi asialle mitään.
        "Kuka takaa ettet haahuile kymmenellä nimimerkillä?"
        Vastaus: MINÄ

• `csi
        Heikunkeikku kirjoitti:

Kirjoitan AINA tällä samalla nimimerkillä. Tämä systeemi sopii mulle.
        Jos joku ei usko sanomistani, niin en tietenkään voi asialle mitään.
        "Kuka takaa ettet haahuile kymmenellä nimimerkillä?"
        Vastaus: MINÄ

ei tkaa mitään.
        Nimimerkittömät puskista juutelee eniten
        Älä vaadi toisilta jotain mihin ite et ole valmis
        Ok?

• Heikunkeikku
        `csi kirjoitti:

ei tkaa mitään.
        Nimimerkittömät puskista juutelee eniten
        Älä vaadi toisilta jotain mihin ite et ole valmis
        Ok?

No onpas tämä nyt hankalaa.
        Tarttis vähä lisätä sanoja, niin saisin pidemmästi selitettyä, mitä olen tarkoittanut:)

Kirjoitin (tarkoitin), että olisi hyvä, jos ihmiset kirjoittaisivat samalla nimimerkillä.
        En kirjoittanut, että olisi hyvä jos kirjoittaisivat rekisteröidyllä nimimerkillä.
        Minä en rekisteröidy ja sillä siisti.
        Miksi niin tekisin, kun voin kirjoittaa näinkin?

En tiedä, kuinka paljon nimimerkittömät (sama henkilö) puskista juttelee.
        Mistä sen voi tietää. Enkä ala arvailemaan.
        Sen kuitenkin tiedän, miten paljon itse kirjoitan palstalla. Kirjoitan tasan niin monta kommenttia,
        kuin Heikunkeikku-nimimerkki on framille asetettu.
        En vaadi yhtään mitään. Niillä eväillä mennään, jotka on säädetty.
        Voin kuitenkin mielipiteenäni tuoda esille, että olisi Paremi/Mukavampaa/Helpompaa/Kivempaa,
        jos jokainen kirjoittaisi vain yhdellä nimimerkillä, oli se sitten rekisteröity tai rekisteröimätön.

• markeena*
        Heikunkeikku kirjoitti:

No onpas tämä nyt hankalaa.
        Tarttis vähä lisätä sanoja, niin saisin pidemmästi selitettyä, mitä olen tarkoittanut:)

Kirjoitin (tarkoitin), että olisi hyvä, jos ihmiset kirjoittaisivat samalla nimimerkillä.
        En kirjoittanut, että olisi hyvä jos kirjoittaisivat rekisteröidyllä nimimerkillä.
        Minä en rekisteröidy ja sillä siisti.
        Miksi niin tekisin, kun voin kirjoittaa näinkin?

En tiedä, kuinka paljon nimimerkittömät (sama henkilö) puskista juttelee.
        Mistä sen voi tietää. Enkä ala arvailemaan.
        Sen kuitenkin tiedän, miten paljon itse kirjoitan palstalla. Kirjoitan tasan niin monta kommenttia,
        kuin Heikunkeikku-nimimerkki on framille asetettu.
        En vaadi yhtään mitään. Niillä eväillä mennään, jotka on säädetty.
        Voin kuitenkin mielipiteenäni tuoda esille, että olisi Paremi/Mukavampaa/Helpompaa/Kivempaa,
        jos jokainen kirjoittaisi vain yhdellä nimimerkillä, oli se sitten rekisteröity tai rekisteröimätön.

Mulle merkitsee teksti, ei se, mikä nikki on kirjoittajana, mutta sellainen kirjoittaja, joka kirjoittaa näin: älä lue tekstiäni vaan ohita, niin hänen pitäisi sitten pysyä sen saman nikin takana, jotta ohituksen voisi tehdä.
        Palstalla on kaksikin tätiä, jotka hiton usein nikkiään vaihtaa.

• Teemuna
        markeena* kirjoitti:

Mulle merkitsee teksti, ei se, mikä nikki on kirjoittajana, mutta sellainen kirjoittaja, joka kirjoittaa näin: älä lue tekstiäni vaan ohita, niin hänen pitäisi sitten pysyä sen saman nikin takana, jotta ohituksen voisi tehdä.
        Palstalla on kaksikin tätiä, jotka hiton usein nikkiään vaihtaa.

Mulle taas merkitsee nimimerkki enemmän. Harvoin, jos koskaan täällä on niin painavaa asiatekstiä, että siinä olisi koko kirjoituksen pointti.

• markeena*
        Teemuna kirjoitti:

Mulle taas merkitsee nimimerkki enemmän. Harvoin, jos koskaan täällä on niin painavaa asiatekstiä, että siinä olisi koko kirjoituksen pointti.

:-))))) Nooh, mä en ala noita tekstejä arvosteleen, mutta sen olen huomannut, että paskalta välttyy, kun ei itsestään kerro mitään, ei faktaa eikä fiktiota.

• Teemuna
        markeena* kirjoitti:

:-))))) Nooh, mä en ala noita tekstejä arvosteleen, mutta sen olen huomannut, että paskalta välttyy, kun ei itsestään kerro mitään, ei faktaa eikä fiktiota.

Eihän se nyt ole sama asia, omalla nimimerkillä kirjoittaminen ja itsestään kertominen.

• Teemuna

Sitä aloitetaan rutina heti aamuyöstä. Mikähän sulla on menny pieleen tai mikä loppunu kesken.

• jatketaan vaan

aloitustehtailija ja samaan aikaan muutamia toiselle palstalle.

• hägägääg

kun syytöksiä heittelet.
        Paa nimimerkki jotta muutki tietää
        Etkö uskalla?

• tämänähty
        hägägääg kirjoitti:

kun syytöksiä heittelet.
        Paa nimimerkki jotta muutki tietää
        Etkö uskalla?

puskasta huutelijat uskalla.
        Ne heittää epäilyksiä ihmisten päälle
        Mut ei en uskalla seisoo sanojensa takana

• 416+5961
        tämänähty kirjoitti:

puskasta huutelijat uskalla.
        Ne heittää epäilyksiä ihmisten päälle
        Mut ei en uskalla seisoo sanojensa takana

muilta kirjottajilta toisten niskaan.
        Tämäkö palsta jolla viihdyttäis

• pois pois
        416+5961 kirjoitti:

muilta kirjottajilta toisten niskaan.
        Tämäkö palsta jolla viihdyttäis

ketä ajatte pois

• xxxyyy

En ainakaan ole mihinkään poistunut. Small talk ei ole heiniäni eivätkä viimeaikaiset provot ole sävähdyttäneet. Asiakeskusteluja en ole huomannut.

• :////

Ja vielä vähemän sinä niitä teet.

• xxxyyy
        ://// kirjoitti:

Ja vielä vähemän sinä niitä teet.

Saan palkkani muualta. Täältä ei ole luvassa kuin tuota mitä sinäkin tarjoat.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2502
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1672
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1562
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      347
      1165
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      63
      1071
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      864
    10. 122
      851
    Aihe