Nettitikun joutuu asentamaan

lisa.

aina uudelleen kun sammuttaa tietokoneen. Mikä asetuksissa on pielessä? Saunalahti liittymänä ja mokkula Huawei.

9

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtaa se tikku toiseen USB porttiin ja asenna siihen..

• ap.

olen asentanut toiseen porttiin mutta sama vika, aina joutuu asentamaan uudelleen.

• mikä tapa oikea?
        ap. kirjoitti:

olen asentanut toiseen porttiin mutta sama vika, aina joutuu asentamaan uudelleen.

asentamisella? Kun minä sammutan tietokoneen, katkaisen sitä ennen yhteyden. Tikku menee täysin pimeäksi. Kun sitten avaan koneen (täysin auki) kaksoisnapautan mobiililaajakaistan kuvaketta. Vähän aikaa miettii ja sitten tulee PIN-koodin kysely (en ole poistanut). Sitten alkaakin scanning ja vähän ajan kuluttua tulee, että muodosta yhteys. Yleensä laitankin koneen vain lepotilaan, jolloin kuitenkin katkaisen yhteyden. Avatessani tästä lepotilasta avaan mobiililaajakaistan ja siinä on heti se muodosta yhteys. En tiedä mikä on oikea käytäntö tikun kanssa, mutta joka tapauksessa katkaisen aina yhteyden myös laittaessani koneen lepotilaan. Mutta sellaista asentamista kuin ihan ensimmäisellä kerralla, tikku ei ole tahtonut!

• ap
        mikä tapa oikea? kirjoitti:

asentamisella? Kun minä sammutan tietokoneen, katkaisen sitä ennen yhteyden. Tikku menee täysin pimeäksi. Kun sitten avaan koneen (täysin auki) kaksoisnapautan mobiililaajakaistan kuvaketta. Vähän aikaa miettii ja sitten tulee PIN-koodin kysely (en ole poistanut). Sitten alkaakin scanning ja vähän ajan kuluttua tulee, että muodosta yhteys. Yleensä laitankin koneen vain lepotilaan, jolloin kuitenkin katkaisen yhteyden. Avatessani tästä lepotilasta avaan mobiililaajakaistan ja siinä on heti se muodosta yhteys. En tiedä mikä on oikea käytäntö tikun kanssa, mutta joka tapauksessa katkaisen aina yhteyden myös laittaessani koneen lepotilaan. Mutta sellaista asentamista kuin ihan ensimmäisellä kerralla, tikku ei ole tahtonut!

Siis näin: Kun sammutan tietokoneen, joudun joka kerta poistamaan tiedostosta Huawei- ja mobiililajakaistaohjelmat ja asentamaan ne uudelleen. Muutoin tikku ei käynnisty!!!

• Johtuu mistä johtuu
        ap kirjoitti:

Siis näin: Kun sammutan tietokoneen, joudun joka kerta poistamaan tiedostosta Huawei- ja mobiililajakaistaohjelmat ja asentamaan ne uudelleen. Muutoin tikku ei käynnisty!!!

Mulla on xp kanssa joskus sellanen ongelma että täytyy bootata tikku pienen perästä siitä kun xp on saanut käynnistettyy ittensä kokonaan, eikä saa nettiyhteyttä. Jostain syystä tikulta ei lähde koneelle tietoa ennenkun sen boottaa. Mulla on nokian cs-15 tikku.

• tyhmä..
        Johtuu mistä johtuu kirjoitti:

Mulla on xp kanssa joskus sellanen ongelma että täytyy bootata tikku pienen perästä siitä kun xp on saanut käynnistettyy ittensä kokonaan, eikä saa nettiyhteyttä. Jostain syystä tikulta ei lähde koneelle tietoa ennenkun sen boottaa. Mulla on nokian cs-15 tikku.

miten bootataan?

• Johtuu mistä johtuu
        tyhmä.. kirjoitti:

miten bootataan?

Ota mokkula irti hetkeksi ja sitten törkkäät sen takasin samaan paikkaan ja odottelet hiukan aikaa, että sinun mokkulaohjelmistosi löytää sen. Sitten yrität uudestaan yhteyttä sieltä mobiilipartnerista tai mikä mokkulaohjelmisto sulla onkaan asennettuna. Lue mokkulan käyttöohjeet ja laita asetukset mieleiseksesi, jos olet ne hukannut tai koira syönyt, niin netistä kyllä löytyy saunalahdeltakin varmaan:)

• lisa.
        Johtuu mistä johtuu kirjoitti:

Ota mokkula irti hetkeksi ja sitten törkkäät sen takasin samaan paikkaan ja odottelet hiukan aikaa, että sinun mokkulaohjelmistosi löytää sen. Sitten yrität uudestaan yhteyttä sieltä mobiilipartnerista tai mikä mokkulaohjelmisto sulla onkaan asennettuna. Lue mokkulan käyttöohjeet ja laita asetukset mieleiseksesi, jos olet ne hukannut tai koira syönyt, niin netistä kyllä löytyy saunalahdeltakin varmaan:)

no niin, vinkiksi niille joilla myös samoja ongelmia. Keksin tällaisen. Klikkaa mobiililaaja-kaistan pikakuvaketta hiiren oikealla. Valitse siitä - yhteensopivuusongelmien vianmääritys ja valitse - kokeile suositeltuja asetuksia - vastaa kyllä. Tämän jälkeen käynnistä mokkula ja kas toimii!!

• njörtti
        ap kirjoitti:

Kuulostaa siltä että tikulla oleva emuloitu CD asema ajaa autorunin ja yhteysohjelman asennus käynnistyy. Tämän voi vain sulkea ja ehkä paras tapa olisi laittaa ettei autorunia ajeta ollenkaan tuolta asemalta niin installeri ei sitten enää käynnisty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe