Ruma nenä sivusta

masentunutmieli

Mulla on siis tosi ruma sivuprofiili nenäni takia. Siinä on pieni kyömy ja sieraimet näkyvät ärsyttävästi sivusta. Vihaan sitä ja se pilaa sosiaaliset suhteeni. En uskalla tehdä aloitteita poikien suhteen, koska pelkään että mut torjutaan nenäni tähden. Ärsyttää että tää hallitsee niin elämääni. Ennen nukkumaanmenoa mietin vain sivuprofiiliani ja se on myös ensimmäinen asia mielessäni heti herättyäni. Inhoan sitä etten voi näyttää naiselliselta sivusta ja oon varma et mua pidetään rumana sen tähden. Tuntuu jotenkin mahdottomalta, että nainen voisi olla kaunis vaikkei nenä ole. Edestä se on siro... ohut ja sopii kasvoihini, mutta sivusta yksi järkyttävä möhkäle. Miten paljon te muut kiinnitätte huomiotanne toisen nenään? Voiko ihminen olla kaunis nenästään huolimatta? Ja millainen nenä on teidän mielestänne todellinen turn off (kuvia esimerkeistä))

28

4680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgrgrgr

      ei ulonäkö ole tärkeä asia. Pojile on usein tärkeämpää se että tietää että toinen välittää hänestä. JA sulla tuo murhe on oikein pieni jota kukaan ei ees huomioi.

      • impööörfeckt

        ei kukaan oo täydellinen. jollaki naisella on pienet silmät, jollaki ohuet huulet, jollaki paksut posket, jollaki iso leuka ja jollaki sit vaikka iso nenä. ei ihmiset vierasta sua sun nenäs takia usko pois. kaikilla on joku erityinen piirre ulkonäössään, alappa miettimään minkä näköisiä tuttusi ovat. olen varma, että löydät heistä jokaisesta jonkun negatiivisen ulkonäköön liittyvän asian. loppujen lopuks ne asiat ei oikeestaan oo negatiivisia, ne tekee ihmisestä inhimillisen ja kiinnostavan. on mullaki aika iso nenä just sivusta. lisäks mulla on olematon ylähuuli ja hivenen epäsymmetriset leukaperät mut so what?:O


    • -.-

      ...

    • ärsyttää! :D

      mul on iha normi nenä mutku kattoo esim..koulun vessast ni se valo on semmone ällö ni nenäki näyttää iha oudolta =DD

    • pojuuuuuf

      oon poika ja mul on just itelläki sellanen pieni kyömy nenä. meil on koulussa pari tyttöäkin jolla on sellanen ja ja molemmat ihan nättejä ;)
      kyllähän sen kyömyn nenässä huomaa mutta ei siitä kukaan viitti mainita sillä siihen voi olla jokin syykin esim. nenä on murtunut.
      ketään kiinnosta jos nenä vähän huono jos muute on nätti ja kiva luonne :)

    • weya

      Minä niin haluaisin kyömynenän niinkuin äidilläni! Siis sellaisen, jossa nenänsilta hieman nousee semmoiseksi kotkamaiseksi. Ne ovat minusta kauniita neniä.
      Oma nenäni on tällainen tasaisen pitkä, mutta nenänpää jatkuu ja jatkuu ja tekee sellaisen kammottavan hyppyrin loppuun. Nenänpää näyttää ihan irralliselta. Hyh.

    • sieluntoveripoiju

      Niih unoha nenäs et oo ainoo on mullaki ongelma mulla on edestäpäin liian leveä nenä :D Ja joka päivä katon peilistä ... ja mietin miten pääsisin eroon mutta tuskin jos leikkauksee menis ei varmaa enää sopiska naamaa ja kyl siihen tottuu ;) Ja mähän oon poika et kyl niitä iskuyrityksiä on riittäny vaik oon omasta mielestä ruma...

    • 15-vuotias

      Mulla on täysin sama ongelma. Mutta huomasin, että sekin katoaa ajan ja tapahtumien myötä. Hymyile, sä olet todella kaunis juuri sellaisena kun olet! :-)

    • 15vuotias

      Itselläni on mielestäni ruma kyömy nenä ja mua on kiusattu mun nenän mallista paljon! Olen 15 vuotias ja mulla on poika ystävä jonka kanssa olen ollut yhdessä puolitoista vuotta. Sanoin poikaystävälleni että haluan aikuisena leikkauttamaan nenäni ns. Normaalin näköiseksi, poikaystäväni alkoi itkemään ja sanoi että mää olen täydellinen ja muiden mielipiteillä ei ole MITÄÄN VÄLIÄ!! Se rohkaisi paljon ja nykyään nauran "possunenäisten" tyhmille kommenteille. Ja ensinnäkin äitini on israelista kotoisin niin miten mulla pitäisikään olla sellainen "suomalainen pottunenä"?en ollenkaan ymmärrä miks vielläkin mulle huudellaan jotain tyhmiä kommentteja koulussakin?? Nauran vaan päin naamaa että kuinka säälittävää huudella että mee nenäleikkauksee:D toki.. :D voi luoja... Olen ylpeä ulkonäöstäni.

    • skeifaa

      MUL ON SAMA JUTTU ! kun kattoo peiliin suoraan, ei mul oo mitää valittamist mu ulkonäös, oikeasti. mut sitte ku käännän päätäni... näytän mieheltä. oon saanu kuulla siitä monta kertaa, meinaa mun ulkonäöst ja nenäst myös. nyt oon oppinu et oon ihan jees näkönen et ei mun pitäs valittaa yhtään, ei hemmetti. kun oon miettiny et onpa ihmisil puheeaiheet loppunu ku pitää alkaa mollaa toiste naamoi -.- vittumitäpaskaa, oikeesti hankkikaa elämä, ei ulkonäöl voi mitää ja sen kaa täytyy oppii vaa elää, ellei oo riittävästi kahisevaa takataskus

    • holwassa

      Itse olen ruma joka suunnasta. Sen kanssa on opittava elämään. Olen harrastanut seksiä vaginan kanssa.

    • norsukärsämö

      mullakin sama ongelma...
      sit kun katson nenän sivuprofiilia, ja samalla painan nenän vartta sillai lyttyyn sormella, niin silloin se näyttää niin hienolta. Kasvotkin muuttuu hetkessä nätimmiksi, kun se kyöhmy mikälie ei näy. vaikee selitää, mut silti :D
      haluaisin niin leikkaukseen, mur kun se maksaa niin paljon ja toipuminen kestää... joutuu viikkoja kulkemaan naama mustelmia täynnä ja nenä laastareissa :/

      • nenäleikkausINFO

        Anestesia:
        Paikallispuudutus tai yleisanestesia

        Toipuminen:
        Olisi hyvä varata vähintään viikon loma töistä tai koulusta. Ponnistusta vaativia toimintoja tulisi välttää 2–3 viikkoa. Suoraa auringonvaloa ja nenän lyömistä mihinkään tulisi välttää vuoden ajan.

        Sivuvaikutukset:
        Väliaikainen turvotus nenän ja silmien alueella, nenä- ja päänsärky, verenvuoto.
        Arpien häviäminen: Ns. suljettua tekniikkaa käytettäessä näkyviä arpia ei jää, avoimella tekniikalla arvet ovat hyvin pieniä.

        Riskit:
        Verenvuoto, infektio, arpikudoksen muodostuminen ja poikkeava reaktio anestesia-aineelle. Mahdollista on myös pienten punaisten näppylöiden synty ja tarve lisätoimenpiteeseen niiden poistamiseksi.

        ( Lähde http://www.plastic-surgery-estonia.com )


    • ylös suosta

      itselläni oli juuri sama ongelma. Kävin leikkauttamassa kyömyn pois pari kuukautta sitten. Onneksi. Olen todella tyytyväinen ulkonäkööni nyt. Muut sanovat, ettei ulkonäköni muuttunut lainkaan, mutta itselleni tämä oli tosi iso juttu. Kannattaa tiedostaa, että teet nenästäsi itsellesi pakkomielteen, ja muut eivät kiinnitä siihen läheskään yhtä paljon huomita kuin sinä.

      Minun täytyy kyllä myöntää, että itse kiinnitän _HYVIN_ paljon huomiota ihmisten neniin - varmasti liikaakin. Tämä johtunee siitä, että oma nenäni oli minulle ongelma. Asia, jonka huomaan ihmisestä ensimmäisenä, on nenä. Kun kuljen kaupungilla, arvioin ihmisiä nenien perusteella. Sairasta, tiedän, mutta en voi asialle mitään. Suurin osa ihmisistä ei onneksi kuitenkaan edes kiinnitä huomiota pelkkiin neniin, vaan kokonaisuuteen.

      Uusi nenä ei takaa uutta elämää tai onnellisuutta. Minulle se toi paremman mielen ja tietynlasta vapautta: nyt en joka kerta peiliin katsoessani jää murehtimaan nenääni. IHANAA! Parhaiten sijoitettu viisi tonnia minkä olen ikinä käyttänyt!:)

      Suosittelen, että joko pyrit eliminoimaan ongelmasi, tai pääsemään siitä yli jollakin muulla tavalla. Kyllä nenän kanssa oppii elämään jos niin haluaa. Mutta ei ainakaan kannata jäädä murehtimaan nenää koko loppu iäkseen. Joko päätät, että haluat leikkausken ja työskentelet määrätietoisesti tavoitteesi eteen, tai koetat hyväksyä sen, mitä sinulla on. Älä jää missään tapauksessa vellomaan itsesääliin!!

      • Dannieell

        Ei kannata tollaasia murehtia...nuo on kaikki loppuen lopuks iha pieniä juttuja! Yleensä jos itse aattelee itsestää että jokin osa naamasta on ruma nii luulee heti että se on muidenkin mielest ruma ja nii...mut sanon tän et kukaa ei voi itselle mitää minkälaiseks on syntyny ja pitää vaa oppia elämää itsensä kanssa ja hyväksymää sellasena ku on nii sitte on parempi itsetunto kaikissa paikoissa! Ei kukaa oo täydelline!! Eikä kannata välittää muista! Kyllä te pärjäätte iha jokane ei oo mitää hätää:)


    • kätevä nenä

      Olin joku 12 vuotias kun huomasin mikä iso nenä minulla on. Etu profiili on hyvä mutta sivu profiili järkyttävän iso, sanoin siitä äidilleni ja hän vastas et mulla on iha hyvä nenä, mutta silti se vaivasi minua muttei enään. Rakastan mun nenää, ei se nyt kauhee iso ole. Ihmisellä pitää olla nenää, ajatelkaa sellanen kauhee pieni ja lyhyt HYHYI. Opin rakastaa mun nenää koska se on hyvin persoonallinen ja mun mielestä just nenä ei kaunista kuin erityisemmin silmät,huulet,kulmakarvat tai kasvonpiirteet, ainoo mitä se voi tehdä: vähän rumentaa jos se on tooosi iso, mut eipä oo näkyny sellaista suomalaisilla. Et ei se haittaa jos se on vähän iso:)

      • kätevä nenä #2

        Lisään edelliseen viestiin että kun olin 12 vanha, nenäni paisui minun omassa silmissäni, koska minulla oli murrosiän vaihe kun pääsi siitä yli, huomas että olen ainutlaatuinen.


    • elanyt

      Muistan, että itsekin teininä saattoi jumittua jotakin tuollaista ulkonäön pikkuseikkaa tuijottamaan. Oikeasti ihmiset katsovat sinua kokonaisuutena eivätkä jumitu tuollaiseen pikkuseikkaan.

      Onko joku joskus sanonut nenästäsi? Omasta nenästäni yksi (ilkeä) kaveri joskus sanoi, ja se sai minut usein miettimään nenääni. Tämä ilkeä kaveri vain halusi minut epävarmaksi, eivätkä ihmiset oikeasti mieti nenääni. Jos kaikki vastaantulijat sanovat nenästäsi, niin ehkä sitten on joku oikea ongelma, mutta tämä tuskin on tilanne.

      Minulla on yksi kaveri, jonka nenä on tosi kyömy ja aika iso, varmaankin isompi kuin sinulla, (en tietenkään siitä hänelle sano), ja silti kaikki pitävät häntä tosi kauniina, miehet haluavat hänen kanssaan suhteeseen ja hän on iloinen tyyppi eikä keskity nenäänsä. Go! :)

    • toni 94 _

      kuinkas pitkiä muuten nenät on noin niinkun senttimetreissä ilmoitettuina yleensä? entä montako senttiä pitää olla nenän mitattuna kärjestä siihen luuhun asti että se on pitkä? itsellä tuollane tasaisen suora nenä oon mitannut että se olis jota kuinkin 5,8 cm mitaltaan kertokaahan muutkin nenienne pituuksia

    • Just tollanen sexy nennä sul :D pojat tykkää.

    • Ja itseasiassa nenä voi myös kaunistaa jos se on sellanen sexy.
      Ja ei oo eri nenää miehillä ja naisilla :3

    • paukkupete6988jeee

      Iso nenä on aina parempi kuin pieni mongoli nenä.

    • yhyyyyyy

      Jooo.... Mun nenä näyttää possun nenältä ku on isot sieraimet!! Nolottaaa!!!!

      • Ei siinä ole mitään pahaa jos sivusta päin näkyy sieraimet.
        Ja ei isoissa sieraimissakaan oo mitään pahaa ja jos seuraavaksi sanot että nenäsi on pitkä ei mene ollenkaan alas päin menee suoraan eteenpäin ja siinä on kanan munan kokoiset sieraimet niin se on possun nenä!


      • tuossa viälä tarkemmin possun nenä:
        https://www.google.fi/search?newwindow=1&safe=off&q=pig nose&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3dn_UeuqO6SK4ATbuoHIAg&biw=1920&bih=955&sei=5tn_Ud-GG7L14QSqiYD4Bg#facrc=_&imgdii=_&imgrc=M94aigbjR1Np5M:;VB22n0HjG8e5pM;http://eatingplantsdotorg.files.wordpress.com/2011/09/pig-snout-001.jpg;http://james-mcwilliams.com/?tag=factory-farming;460;276


    • katotaan1

      Nenäviikset.

    • nenääsikin

      Kaivinkone kaivaa.

    • Lähi-IdänLääkäriSetä

      Voin tulla läimäseen sua niin sun nenä vois vaikka suoristua :) mut jos se ei onnistu niin kannattaa mennä Lähi-Itään luotettavalle plastiikkakirurgille korjauttaan nenä :))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe