kutsua, pyyntöä, käskyä Suomen itsenäisyyspäivän linnanjuhliin.
Eikähän ne juhlat kuuluisivat vain veteraaneille, jotka tämän itsenäisyyden
ovat järjestäneet, suurinosin! Mitähän kaikki "pellet" siellä tekevät asujansa
mainostamassa, tai uraansa edistämässä, jos siihen kykenevätkään..
Veteraaneja on enään niin vähäinen joukko, joille olisi pitänyt viimeistään 70 luvulla
ja viimeistään "suoda" kaikki tuki.. Kreikkasta mitään mainitsematta, paitsi saaria
lisää sieltä meillekin.. Jne..
En halua, enkä toivo
5
332
Vastaukset
- kolopihka
Kaikki veteraanit puolisoineen linnan juhliin. Ilman heitä linnassa ei juhlisi kukaan. Ja jos tilaa halituksen ja eduskunnan jälkeen vielä tilaa jää, sitten arvalla kansalaisten edustajat kaikista maakunnista.
- yksityisyrittäjä
Pitäisi saada pois poliitikkojen pukukokonaisuuksista,nämä elätit ovat käyttäneet kansan hyväuskoisuutta ja yhteiskunnan varoja edetäkseen urallaan,tuskin edes oman hengen tai terveyden uhallakaan.Kun veteraani laittaa mitalit rintaan niin ne on ansaittu.Poliitikkojen ansiomitalileikki pitäisi laittaa pannaan siihen asti kun viimeinenkin sotaveteraani on kannettu hautaan.En tiedä olenko jotenkin erilainen ajatuksissani kuin muut,mutta minulle politiikon rinnassa oleva "ansiomerkki" on sama asia kuin veteraanien silmille kuseminen.
yksityisyrittäjä kirjoitti:
Pitäisi saada pois poliitikkojen pukukokonaisuuksista,nämä elätit ovat käyttäneet kansan hyväuskoisuutta ja yhteiskunnan varoja edetäkseen urallaan,tuskin edes oman hengen tai terveyden uhallakaan.Kun veteraani laittaa mitalit rintaan niin ne on ansaittu.Poliitikkojen ansiomitalileikki pitäisi laittaa pannaan siihen asti kun viimeinenkin sotaveteraani on kannettu hautaan.En tiedä olenko jotenkin erilainen ajatuksissani kuin muut,mutta minulle politiikon rinnassa oleva "ansiomerkki" on sama asia kuin veteraanien silmille kuseminen.
asian ilmaisit, jos eivät veteraaneja ole, millään muunkuin
politiikan rintamalla, jos sielläkään...
- Poikanen vieläkin
Riukuttaa mutta ne Kreikan saaret tekisi hyvää veteraaneillekin jos edes osan Suomi niistä omistaisi ja kuljettaisi sinne eläkealennuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602