Löytyykö Salosta hyvä hieroja joka osaa poistaa hermopinteestä johtuvan kivun?
Hermopinne
8
579
Vastaukset
- allu hoo
Löytyy, helposti kun vaaan vähän viitsii itse vaivautua.
- 22
kunm tulet luokseni niin rukkoilen niin paranet.se siitä.Amen
- pois, epäilen
Minulla oli hermopinne ja lopulta leikattiin tai siis vapautettiin kun ei parantunut. Saako sitä edes mennä hieromaan?
- Kädet kovilla
Itsellä sama vaiva pysynyt kurissa jo vuosia kun olen ahkerasti venytellyt käsiä eri tavoin.
- mitään'
Kädet kovilla kirjoitti:
Itsellä sama vaiva pysynyt kurissa jo vuosia kun olen ahkerasti venytellyt käsiä eri tavoin.
varsinaista hoitoa, että sait kivun pois. Kortisonipiikkiä en mieluusti ota. Särkylääkkeet ei tehoa.
Miksei tuollaista vaivaa voi hieromalla koettaa nujertaa? - mitään
mitään' kirjoitti:
varsinaista hoitoa, että sait kivun pois. Kortisonipiikkiä en mieluusti ota. Särkylääkkeet ei tehoa.
Miksei tuollaista vaivaa voi hieromalla koettaa nujertaa?hoitoa, kun se voi parantua itsestään tai sitten ei, sanoi lääkäri. Hermo on puristuksissa, ei sitä voi hieroa pois. Pyydä lähete hermorata tutkimukseen omalta jääkäriltäsi. Ei se leikkaus kamala ole, mulla oli kädessä.
- tiedoista!
mitään kirjoitti:
hoitoa, kun se voi parantua itsestään tai sitten ei, sanoi lääkäri. Hermo on puristuksissa, ei sitä voi hieroa pois. Pyydä lähete hermorata tutkimukseen omalta jääkäriltäsi. Ei se leikkaus kamala ole, mulla oli kädessä.
En toki pelkää leikkausta, mutta jos muuten paranee niin vielä parempi.
hermoratatutkimus voisi olla muutenkin minulle tarpeellinen koska välillä puutuu kädet. Sormia ja varpaita pistelee.
tehdäänkö hermoratatutkimuksia Salossa? - vaan!
tiedoista! kirjoitti:
En toki pelkää leikkausta, mutta jos muuten paranee niin vielä parempi.
hermoratatutkimus voisi olla muutenkin minulle tarpeellinen koska välillä puutuu kädet. Sormia ja varpaita pistelee.
tehdäänkö hermoratatutkimuksia Salossa?Tutkimus tehdään Salossa. Ei muuta kun lähetettä lääkäristä heti huomenna hakemaan. Hyvää joulun odotusta ja vointeja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222848Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101962Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.541821Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971723Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.751493Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta131224Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198