Heips! :) Jos tarvitset koirallesi ulkoiluttajaa, tässä on siihen oikea henkilö! :) voin myös auttaa koiran hoidossa jos olet menossa matkoille tai muuta vastaavaa. Olen kohta 18-vuotias nainen ja opiskelen tällä hetkellä. Olen iloinen, reipas ja rehellinen. Koirien hoidosta on kokemusta tuttujen koiria tulee useasti hoidettua ja itsellänikin oli sakasnpaimen koira mutta se kuoli hiljattain ja vielä ei tunnu oikealta hankkia uutta koiraa, mutta tekemmisissä haluaisin niiden kanssa kuitenkin olla :) Koiran/koirien tulisi olla Oulun alueella jotta ulkoiluttaminen/ hoitaminen onnistuu. En peri tästä mitään maksua vaan pikemmiinki teen tätä harrastus mielessä ja sen takia että tykkään olla tekemisissä koirien kanssa, mutta jos välttämättä haluaa jonkin palkkion antaa niin en siitä kieltäydy. Jos tarvitset apua nii pistä meiliä tulemaan niin voin antaa numeron ja sovitaan sitten tarkemmin asioista! :) [email protected]
Koiran ulkoiuttaja/ hoitaja oulussa
2
632
Vastaukset
- seppa13
Hei.Tarvitsisin luotettavaa hoitajaa rane koiralleni nyt pääsisäisen ajaksi.Rane on rodultaan amerikanbulldog ja on vielä nuori n,11kk.rane tarvii ainakin kerran päivässä kunnon lenkin tai ulkoilun jotta saisi energiansa purettua,Rane on kiltti luonteeltaan ja ihmis ja eläin ystävällinen.Rane tarvitsisi hoitopaikan torstaista maanantaihin .Maksaisin hoidosta hyvän palkkion ja ruuat tulisi ranen mukana. Terveisin Jarmo Myllylä
p. 045 2000913
anteeksi näin viime hetken yhteydenotto mutta sovittu hoitaja sairastui eikä jaksa hoitaa ranea nyt- dnyyy
Hei! Huomasin tuon sun viestin vasta äskön. Kun vanhaa s.postia katselin niin sinne oli tullut ilmoitus tästä. Tosiaan laitoin jo viine vuoden puolella tän ilmotuksen ja siksi sen katseleminen vähän jäänyt. Mutta jos jatkossa tarvit Ranelle hoitajaa niin laita tuohon uuteen s-postiin viestiä. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627