Nainen vanhempi kuin mies

mitä mieltä?

Siitä kun nainen on miestä vanhempi. Pelkästään seksin kannalta. Itse olen ollut itseäni 13v vanhemman naisen kanssa sängyssä ja kyllä tykkäsin siitä.

4

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkdhg

vanhempi nainen on parempi. Mitä muuta kolmekymppinen sinkku mies voi toivoa kuin vanhempaa hyvin säilynyttä naista joka antaa tehdä mitä haluaa ja itsekkin tietää mitä haluaa. 4 v nyt ollut 24 vuotta vanhemman naisen kanssa seksisuhteessa eikä kaduta yhtään. Parasta seksiä ikinä sillóin kun itse haluan, sama pätee kyllä toisinkin päin. Peput, lelut, yms. on kokeiltu.

• keskustelu aloittaja

Itsekin varttia vaille 30v sinkku. Kun kerran on kokeillut niin aina haluaa. Vanhempi parempi suorastaan aarre mutta suht harvinaista herkkua. Monet ei vaan ymmärrä kun ei heillä ole kokemusta.

• keskustelu aloittaja kirjoitti:

Itsekin varttia vaille 30v sinkku. Kun kerran on kokeillut niin aina haluaa. Vanhempi parempi suorastaan aarre mutta suht harvinaista herkkua. Monet ei vaan ymmärrä kun ei heillä ole kokemusta.

vastaisin,että kyllä se toimii! Itsellä on 5 v. nuorempi panokaveri,ja tyytyväisiä on oltu,kumpikin. Nuorempi mies jaksaa vielä panna aina kun sille tuntuu ja on innokas kokeilemaan kaikenlaista. Itse osaan pyytää/vaatia seksissä jo sitä,mikä takaa myös minulle nautinnon kun ei ole enää nuoruuden kainoutta taakkana. Toki haluan myös miehen nauttivan. Ja kyllä se on nauttinutkin... Tänäänkin olis halunnut,mutta työt estää harrastusta. Tässä iässä ei enää viitsi turhia odotella,olen alkanut jo eteisessä joskus omin käsin heti riisumaan miestä,kun on ovesta sisään tullut. Ja näytti nauttivan siitäkin,kun huomasi että olen odottanut ja haluan seksiä kovasti.

• qethetht

Tää riippuu tietysti siitäkin minkä ikäisiä ko. ihmiset ovat. Itse olen nelikymppinen mies ja harrastanut seksiä parikymppisten, kolmenkympin molemmilta puolilta olevien ja nelikymppisten kanssa ja kyl ne vanhimmat ovat olleet parhaita seksikumppaneita. Suosittelen 20-30v miehille just jotain 35-45 -vuotiaita naisia :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      7
      4825
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      44
      4704
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      181
      3856
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      43
      3617
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      113
      3574
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      65
      3072
    7. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      112
      2031
    8. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1090
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      897
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      812
    Aihe