Tälläinen myynnissä 32971,29e, Päästöt (CO2) 114 , EU-kulutus yhdistetty (l/100km) 4.4.
Saakohan tähän vetokoukkua ?
Skoda Superb Combi 1,6 TDI Ambition GreenLine
15
3872
Vastaukset
- Hullu ku pullo
Suap siihen. Skoda huollosta kysy.
Vetokyky jarrullista taisi olla n. 1400kg... (?)
Ittellä 2,0 TDI ja koukku on.- M
Kyllä saa mutta pitää olla maahantuojan asentama, että takuu säilyy.
Helmikuussa tulee 1.6 TDI malleja koeajoon.
Itse kovasti kiinnostunut tuosta mallista. - Passattia
M kirjoitti:
Kyllä saa mutta pitää olla maahantuojan asentama, että takuu säilyy.
Helmikuussa tulee 1.6 TDI malleja koeajoon.
Itse kovasti kiinnostunut tuosta mallista.Tuo 4.5 ltr keskikulutus on mukavaa katsottavaa.
Toivottasti koneessa on sen verran paukkuja, että pärjää liikenteessä.
Superb hyvä vaihtoehto Passat 1.6 TDI:lle mielestäni paremman näköinen.
Passattiin tosin saa Webaston ja vielä sopurahaan n.550e sisältäen lisäakun.
Skoda pudottaa vuodenvaihteessa lisälämmittimen hintaa mutta greenlineen sitä ei kai saa ? - 1.8 TSI
Passattia kirjoitti:
Tuo 4.5 ltr keskikulutus on mukavaa katsottavaa.
Toivottasti koneessa on sen verran paukkuja, että pärjää liikenteessä.
Superb hyvä vaihtoehto Passat 1.6 TDI:lle mielestäni paremman näköinen.
Passattiin tosin saa Webaston ja vielä sopurahaan n.550e sisältäen lisäakun.
Skoda pudottaa vuodenvaihteessa lisälämmittimen hintaa mutta greenlineen sitä ei kai saa ?Mistä on moinen tieto peräisin, että Webaston hinta tippuu ensi vuonna? Koskeeko myös Octaviaa?
- A4...
1.8 TSI kirjoitti:
Mistä on moinen tieto peräisin, että Webaston hinta tippuu ensi vuonna? Koskeeko myös Octaviaa?
Uusi Superb hinnasto 2011, webasto kauko-ohjaimella 969-1179e.
Ocusta en tiedä. - 16+7
A4... kirjoitti:
Uusi Superb hinnasto 2011, webasto kauko-ohjaimella 969-1179e.
Ocusta en tiedä.Onko joku koeajanut jo ko. auton ? Taitaa ensimmäiset jo olla täällä pian.
Varsin kiinnostava paketti eli kokemuksia kaivataan.
Passatilla ajoin jo ja kyllä sillä moottorilla pärjää ihan ok. - sama se
16+7 kirjoitti:
Onko joku koeajanut jo ko. auton ? Taitaa ensimmäiset jo olla täällä pian.
Varsin kiinnostava paketti eli kokemuksia kaivataan.
Passatilla ajoin jo ja kyllä sillä moottorilla pärjää ihan ok.Ei ole moottori. Vaan tyypit TDI ja TSI. Lisäksi tulee muita variaatioita TFSI (Audi) jne. Moottorikoot ovat luku omansa. Vag konsernin moottoreita kun ei voi verrata näihin vapareihin, sillä jo 1.2 TSI vastaa kiihtyvyys ja vääntöarvoiltaan "vanhaa" 2.0 ltr vaparia, 1.4 TSI menee jo monissa kohdin ohi. 1.8 ja 2.0 TSI patoja on jo vaikea verrata vapareihin, kun ne ovat jo V8 huipputehoja antaviin verrattavissa, ei aina heppamäärissä, mutta reaalitodellisuudessa kiihtyvyydessä ja huipuissa. Superbhan on iso ja raskas auto, mutta esim. 0-100 kmh. 1.4 alle kympin, johon ei pysty edes 2 litraiset vaparit (monikaan). 1.8 liikahtaa jo 8.5 sekkaan ja 2.0 litrainen n. seittemään. Joten???
- voin suositella
16+7 kirjoitti:
Onko joku koeajanut jo ko. auton ? Taitaa ensimmäiset jo olla täällä pian.
Varsin kiinnostava paketti eli kokemuksia kaivataan.
Passatilla ajoin jo ja kyllä sillä moottorilla pärjää ihan ok.Octaviassa on tuo uusin 1.6 tdi green tec ja sillä ainakin pärjää oikein hyvin pitemmätkin työmatkat.
- Passat1.6Tdi
voin suositella kirjoitti:
Octaviassa on tuo uusin 1.6 tdi green tec ja sillä ainakin pärjää oikein hyvin pitemmätkin työmatkat.
Saakohan lisälämmitintä tuohon pikkukoneiseen Superb greenlineen ?
Hinnastosta ei ainakaan löydy. - 5.7
sama se kirjoitti:
Ei ole moottori. Vaan tyypit TDI ja TSI. Lisäksi tulee muita variaatioita TFSI (Audi) jne. Moottorikoot ovat luku omansa. Vag konsernin moottoreita kun ei voi verrata näihin vapareihin, sillä jo 1.2 TSI vastaa kiihtyvyys ja vääntöarvoiltaan "vanhaa" 2.0 ltr vaparia, 1.4 TSI menee jo monissa kohdin ohi. 1.8 ja 2.0 TSI patoja on jo vaikea verrata vapareihin, kun ne ovat jo V8 huipputehoja antaviin verrattavissa, ei aina heppamäärissä, mutta reaalitodellisuudessa kiihtyvyydessä ja huipuissa. Superbhan on iso ja raskas auto, mutta esim. 0-100 kmh. 1.4 alle kympin, johon ei pysty edes 2 litraiset vaparit (monikaan). 1.8 liikahtaa jo 8.5 sekkaan ja 2.0 litrainen n. seittemään. Joten???
Vai v8 verrattavissa, onko skodistit tosiaan noin tyhmiä?
- Memal11
Passat1.6Tdi kirjoitti:
Saakohan lisälämmitintä tuohon pikkukoneiseen Superb greenlineen ?
Hinnastosta ei ainakaan löydy.Tarjottiin jälkiasennettuna hintaan n. 1800 eli ei ole vakio lisävarusteena saatavissa.
Tilauksen tein tammikuun lopussa ja jäi webasto ottamatta. No lämmin talli kotona ja työpaikalla, joten tarve olis satunnainen. Defalla mennään. - Painetaan kaasua
sama se kirjoitti:
Ei ole moottori. Vaan tyypit TDI ja TSI. Lisäksi tulee muita variaatioita TFSI (Audi) jne. Moottorikoot ovat luku omansa. Vag konsernin moottoreita kun ei voi verrata näihin vapareihin, sillä jo 1.2 TSI vastaa kiihtyvyys ja vääntöarvoiltaan "vanhaa" 2.0 ltr vaparia, 1.4 TSI menee jo monissa kohdin ohi. 1.8 ja 2.0 TSI patoja on jo vaikea verrata vapareihin, kun ne ovat jo V8 huipputehoja antaviin verrattavissa, ei aina heppamäärissä, mutta reaalitodellisuudessa kiihtyvyydessä ja huipuissa. Superbhan on iso ja raskas auto, mutta esim. 0-100 kmh. 1.4 alle kympin, johon ei pysty edes 2 litraiset vaparit (monikaan). 1.8 liikahtaa jo 8.5 sekkaan ja 2.0 litrainen n. seittemään. Joten???
Tarkoitit varmaan, että ei voi verrata entisiin Volkswagen-konsernin vapareihin, kun esim. 2-litraisesta bensakoneesta puristettiin huimat 115 hv? Ajan säännöllisesti 1,4 TSI Octavialla (90 kw, 200 nm) ja toisen merkkisellä 2-litraisella vaparilla (108 kw, 184 nm). Eli tehoa on vaparissa 20% ja vääntöä -8% Skodaan verrattuna ja autossa on massaa noin 150 kg enemmän. Totta on, että esim. taajamapyörityksessä Octavin vääntö tuntuu pienillä kierroksilla, mutta maantiellä vaikka ohitustilanteessa kilowateillakin on käyttöä ja Skoda tuntuu puutuvan kun kierrokset nousevat yli 4000. Naurettava väittää, että 1,2 TSI:n 77 kw ja 175 nm vastaisivat 2-litraista vapaastihengittävää.
- ni
Painetaan kaasua kirjoitti:
Tarkoitit varmaan, että ei voi verrata entisiin Volkswagen-konsernin vapareihin, kun esim. 2-litraisesta bensakoneesta puristettiin huimat 115 hv? Ajan säännöllisesti 1,4 TSI Octavialla (90 kw, 200 nm) ja toisen merkkisellä 2-litraisella vaparilla (108 kw, 184 nm). Eli tehoa on vaparissa 20% ja vääntöä -8% Skodaan verrattuna ja autossa on massaa noin 150 kg enemmän. Totta on, että esim. taajamapyörityksessä Octavin vääntö tuntuu pienillä kierroksilla, mutta maantiellä vaikka ohitustilanteessa kilowateillakin on käyttöä ja Skoda tuntuu puutuvan kun kierrokset nousevat yli 4000. Naurettava väittää, että 1,2 TSI:n 77 kw ja 175 nm vastaisivat 2-litraista vapaastihengittävää.
Ei se oikeastaan ole naurettavaa, koska 1.4 TSI pesee noi 2 litraiset 0-100 kiihtyvyydessä ja väännöt 200 nm kun vapareissa se on tuon alle. 1.2 Tsi on siinä rajalla.
- Vain faktaa
Ei saa koska OTA arvo ylittyy. Kysytty katsastusasemalta!
- 8+17=?
Kävin ajamassa farkkua ja uskomattoman vähällä se menee. Maantiellä saa helposti 4ltr/100km lukemia. Taitaa kans mennä tilaukseen.
Webastoa en ota mutta kuskin sähköpenkin, lämmitettävät takapenkit, koukku oli 1000e. 1800 kuulostaa aika hurjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628