Onko N35

enää mitään toivoa?!

Alkaa jo vähän tuntua siltä että 35 v lapsellisen naishenkilön juna on lähtenyt eikä uutta enää tule :-S Siis tarkoitan että kaikki vähänkin normaalit miehet ovat varattuja. Tai sitten pelkäävät / eivät pysty hyväksymään mut koska mulla on lapsia. Jäljelle ovat jääneet juopot, työttömät, mammanpojat jne "epäilyttävät" tyypit :(((

Prkl, nythän mun pitäis elää elämäni parasta aikaa.....

14

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loisto asenne

"Jäljelle ovat jääneet juopot, työttömät, mammanpojat jne "epäilyttävät" tyypit :((("

Ei syynä on se että sinä olet vitun idiootti ja lapsistasi taitaa tulla samanlaisia.

• auja5u

Asiahan ei minulle kuulu, mutta mitä vikaa työttömissä?

• .............

No, kun niillä ei ole fyrkkaa niin paljoa, että siivellä eläminen tulisi kyseeseen.

• Epäilyttävä M35

Näin se on. Vapaana on vaan meitä epäilyttäviä tyyppejä.

• kkjhgh

vapaat ovat epäilyttäviä. Normaalit on varattuja. Siltä pohjaltahan on hyvä lähteä baariin etsimään seuraa...

• mies muualta
        kkjhgh kirjoitti:

vapaat ovat epäilyttäviä. Normaalit on varattuja. Siltä pohjaltahan on hyvä lähteä baariin etsimään seuraa...

Ei kaikille kelpaa yh-äiti, kun se vieraan miehen lapsi tulee siinä mukana

• 96870
        mies muualta kirjoitti:

päädy eroon? Olet siis itsekin "eronnut", koska sinulla on lapsia jonkun miehen kanssa hankittu.
        Joten senkun odotat että ne niin täydelliset varatut eroaa , ja sittenhän sat ne entiset varatut itsellesi.

• 4657898
        mies muualta kirjoitti:

Ei niin, koska yh-äiti on "epäilyttävä"

• Julietta*
        4657898 kirjoitti:

Ei niin, koska yh-äiti on "epäilyttävä"

Mä ymmärrän aivan hyvin. Oon vähän nuorempi lapseton sinkkunainen. Tuntuu että juna on mennyt ohitse. Tuskin saan koskaan edes lapsia koska monet ikäiseni ovat varattuja. Haluaisin omia lapsia joten eronneet miehet eivät oikein käy kun heistä suurin osa ei halua lapsia ja mielestäni he ovat epäilyttäviä, tulee mieleen heti jotkut vaimon hakkaajat/pettäjämiehet.

• joku mies vaan
        Julietta* kirjoitti:

Mä ymmärrän aivan hyvin. Oon vähän nuorempi lapseton sinkkunainen. Tuntuu että juna on mennyt ohitse. Tuskin saan koskaan edes lapsia koska monet ikäiseni ovat varattuja. Haluaisin omia lapsia joten eronneet miehet eivät oikein käy kun heistä suurin osa ei halua lapsia ja mielestäni he ovat epäilyttäviä, tulee mieleen heti jotkut vaimon hakkaajat/pettäjämiehet.

Kovasti on epäilyksiä näköjään. Etukäteen epäillään koko ihmisryhmääkin
        oli sitten eronnut, yksinhuoltaja tai jäljelle jäänyt vapaa.
        Positiivisempi asenne saattaisi auttaa löytämään jonkun mukavan kumppanin.
        Avoimin mielin vaan kumppania etsimään :)
        Tältä palstalta löytyy vapaita naisia ja miehiä mutta he ovat yksinäisiä.
        Taitaa se yksinäisyyskin aiheuttaa epäilyksiä.

• Boson Higgs
        Julietta* kirjoitti:

Täällä on eräs 30-vuotias sinkkumies, joka olisi myös joskus tahtonut perustaa oman perheen. Jostain syystä mikään ei mennyt suunnitelmien mukaan... Olen työssäkäyvä, terve ja melkein sisäsiisti. :) Mä en vaan ole koskaan kiinnostunut mistään hurjasta ja jännästä elämästä, vaan tykkään viettää vapaapäivänikin selvänä ja viettää mukavia koti-iltoja. Niinpä tällaista on sitten pidetty aina nynnynä, johon ei kannata tutustua.

• Että ihan itse erosit ja näin rikoit perheen? Minäkin tiedän pari ylilihavaa akkaa jotka eivät saa itselleen miestä, mutta itsepä erosivat. Saattanee olla että myös psyykkinen sairautensa toimii esteenä miehen saannissa.. No itsepä ovat osansa valinneet, kuten ehkä sinäkin..

• nyt...

olen sinua 7 vuotta vanhempi mies ja edelleen sinkku,
      ei vain ole löytynyt sitä sopivaa kultaa tai elämänkumppania.
      Viihdynhän minä tietysti yksinkin, mutta olisihan se kiva löytää joku mukava
      naisystävä.
      Mistä päin muuten olet?
      Itse olen pääkapungista.

• oijhoehåoewhwefåh

Kyllä se suhde yh-äidin kanssa on alusta alkaen erilaista kuin lapsettoman naisen kanssa. Eläminen yh-naisen kanssa on sitä rutiinia, seksi tapahtuu kun laps on nukkumassa, tietysti sitä voi harrastaa muulloikin. Täytyy tunnustaa että halusin itselleni naisen jolla ei olisi lapsia vielä, mutta niin siinä vaan kävi että yh-äidin kanssa olen nyt onnellisessa suhteessa. Kun kaikki kuitenkin toimii upeasti niin lapsikaan ei ole mikään ongelma, vaan todella ihana asia. Kunhan ei lapsen isä tuppaannu liikaa elämäämme.

Mut jos nainen on 26 v ja hänellä on kaksi lasta, molemmat eri miehen kanssa, kuka lähtisi siihen kolmanneksi??? Ja nainen haluaa että miehet on lastensa kanssa mahdollisimman paljon tekemisissä ja käyvät siis kämpällä viikottain. Siinä tuntee itsensä aika ulkopuoliseksi. Ja sit vielä nainen sanoo että hän ei halua enää lapsia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6391
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5838
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      134
      5075
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3319
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      71
      3093
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64