Viron eurot

Jasski

Ens vuoden alusta viroon tulee eurot. Tietääkö joku viron euron kurssin ja saako niitä vaihtaa laivassa ettei tarvi mennä raatihuoneen torille niihin hikisiin vaihto kojuihin.

9

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipsa pippuri

      pvovota. vaihtokurssi on tietysti yksi.

      • Jasski

        Kiitti vastauksesta, mutta mikä yksi? Eli montako virolaista euroa saa vaikka 10:nellä suomen eurolla? Meneeköhän provikkaa kun vaihtaa?


      • paavali123
        Jasski kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta, mutta mikä yksi? Eli montako virolaista euroa saa vaikka 10:nellä suomen eurolla? Meneeköhän provikkaa kun vaihtaa?

        tampio mun kanssa,saat 5 viron euroa satasella...


      • mun arvaus
        Jasski kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta, mutta mikä yksi? Eli montako virolaista euroa saa vaikka 10:nellä suomen eurolla? Meneeköhän provikkaa kun vaihtaa?

        Paljonko on Viron euro - saman verran kuin Ranskan euro!!!!!


      • mä tarjoon enemmän
        paavali123 kirjoitti:

        tampio mun kanssa,saat 5 viron euroa satasella...

        Mä annan heti kuus, paljoko haluat Viron euroja??


      • -----
        mun arvaus kirjoitti:

        Paljonko on Viron euro - saman verran kuin Ranskan euro!!!!!

        Ranskan Euroja voit vaihtaa Viron Euroihin päikseen.

        Kysyjä ei kyllä ilmoittanut minkä maan Euroja on vaihtamassa mut Itä-Timorin Euroillakin on sama kurssi.


      • ei ollutkaan euro
        ----- kirjoitti:

        Ranskan Euroja voit vaihtaa Viron Euroihin päikseen.

        Kysyjä ei kyllä ilmoittanut minkä maan Euroja on vaihtamassa mut Itä-Timorin Euroillakin on sama kurssi.

        mutta jos olis Euro, niin samalla kurssilla vaihdettais kuin Ranskan Eurot.


    • virovoro

      yksi viron euro on 0,66 normaalia euroa.

    • harasoo

      Viron euron kurssi oli 15.6466 jotain kruunuja.
      Voit mennä Viroon kauppaan ja laivalla myös kruunut käy pari viikoa vielä.
      Myöhemminkin voit vahettaa kroonit euroiksi tai dollareiksi tai miksi ikinä tahdot
      aika kauan Viron pankeissa.
      Eli ei huolta.
      Voinet kysyä vaikka omasta lähipankistasi mitäs ne tekee.
      Nämä hötkyilijät hötkyilkööt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe