Pitäiskö tän Welhon kaapelimodeemin siis olla langaton?

fdgbrbhhdfh

Hitto kun en tajua näitä ja alkaa hermo mennä! Tilasin tietääkseni langattoman kaapelimodeemiyhteyden (mikä nyt onkaan..) ja tää ei vaan toimi ellei kaikki piuhat oo kiinni koneessa. Ei paljon hyödytä kun koneena on läppäri ja olis kiva jos tätä vois käyttää eri huoneissa ilman että ottaa aina johtokasaa mukaan. Modeemi joka tuli mukana on joku Thomson TCM470. Onko Welho laittanu mulle väärän pömpelin mukaan vai olenko vaan idiootti?

15

2293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leertaste

Siihen täytyy toki määritellä se langaton verkko ennen kuin sitä voi käyttää. Opas käteen.

• ap

Tein mielestäni opaskirjan mukaisesti kaiken tarvittavan ja silti heti kun ton modeemin ja tietokoneen välisen piuhan vetää irti niin netti katkeaa :( pitää kai pyytää sitte joku fiksumpi kaveri auttamaan tän kanssa.

• leertaste
        ap kirjoitti:

Tein mielestäni opaskirjan mukaisesti kaiken tarvittavan ja silti heti kun ton modeemin ja tietokoneen välisen piuhan vetää irti niin netti katkeaa :( pitää kai pyytää sitte joku fiksumpi kaveri auttamaan tän kanssa.

Toki sen kuuluukin katketa.
        Langallisella yhteydellä määrittelet langattoman verkon (nimen, avaimen, jne). Sen jälkeen kaapeli irti ja yhdistäminen vasta luotuun langattomaan verkkoon.

• ap
        leertaste kirjoitti:

Toki sen kuuluukin katketa.
        Langallisella yhteydellä määrittelet langattoman verkon (nimen, avaimen, jne). Sen jälkeen kaapeli irti ja yhdistäminen vasta luotuun langattomaan verkkoon.

Hmm, no sain vihdoin muuttokiireiden lomassa soitettua Welholle ja kuulemma tätä liittymää ei voi saada langattomana?! Mitä hittoa oikeesti? Mutta sitte jos nostan nopeuden 40 megaan ni sitten taas voi. Ihmepelleilyä, mutta Welho taitaa olla ainut joka tarjoaa laajakaistaa ilman määräaikaisia sopimuksia ja avausmaksuja eli pakko kai se on ottaa :( vähän kusetettu olo kyllä.

• TCW750-4
        ap kirjoitti:

Hmm, no sain vihdoin muuttokiireiden lomassa soitettua Welholle ja kuulemma tätä liittymää ei voi saada langattomana?! Mitä hittoa oikeesti? Mutta sitte jos nostan nopeuden 40 megaan ni sitten taas voi. Ihmepelleilyä, mutta Welho taitaa olla ainut joka tarjoaa laajakaistaa ilman määräaikaisia sopimuksia ja avausmaksuja eli pakko kai se on ottaa :( vähän kusetettu olo kyllä.

Millasen laajakaistan tilasit? Mulla on 10 Mt:n laajakaista (=alhasin nopeus). Modeemina on Thomsonin TCW750-4, jonka avulla toimii sekä langaton verkko että neljä kiinteää yhteyttä. Hyvin on pelittänyt niin langaton kuin kiinteäkin, jota olen käyttänyt pöytäkoneessa. Langattoman asentaminen oli yllättävän helppoa, ihan opaskirjan mukaan sen tein. Läppärini käyttöjärjestelmä on Vista.

• Byewelho
        TCW750-4 kirjoitti:

Millasen laajakaistan tilasit? Mulla on 10 Mt:n laajakaista (=alhasin nopeus). Modeemina on Thomsonin TCW750-4, jonka avulla toimii sekä langaton verkko että neljä kiinteää yhteyttä. Hyvin on pelittänyt niin langaton kuin kiinteäkin, jota olen käyttänyt pöytäkoneessa. Langattoman asentaminen oli yllättävän helppoa, ihan opaskirjan mukaan sen tein. Läppärini käyttöjärjestelmä on Vista.

Vastasi herra Welho? No kellä oikeesti maksettu 10M yhteys on aina edes 1M. On toi oikeesti joskus toiminu todella hyvin. Pers.. olen jopa joskus kehunut. Nyt ei toimi todellakaan. Hitain 3G liittymä toimii paremmin.

• revisiitä
        Byewelho kirjoitti:

Vastasi herra Welho? No kellä oikeesti maksettu 10M yhteys on aina edes 1M. On toi oikeesti joskus toiminu todella hyvin. Pers.. olen jopa joskus kehunut. Nyt ei toimi todellakaan. Hitain 3G liittymä toimii paremmin.

Maksettu 40/2 antaa aina ainakin 39/1,9.

• TCW750-4
        Byewelho kirjoitti:

En todellakaan ole Mr. Welho, eikä minulla ole mitään muuta tekemistä ko. putiikin kanssa kuin se, että käytän sen palveluita. Silloin tällöin olen noita yhteysnopeuksia mitannut ja kyllä ne on vähintään siellä 8-9 M:n lukemissa pyörineet. Toivottavasti myös sinulle tarjotaan (laskua vastaan) yhtä hyvät nopeudet :)

• lapute
        ap kirjoitti:

Jokaiseen Welhon liittymään saa langattoman modeemin (itse tämän vielä varmistin juuri tilausta tehdessäni). Erona vain on se, että 10M-liittymän tarjoukseen se ei tule ilmaisena mukaan, toisin kun suurempiin nopeuksiin (Tämä tieto löytyy myös tarjouksista näköjään). Halutessaan sellasen tai langattoman tukiaseman saa tietty hankittua ja kyllä sen saa 10M -liittymän kanssa toimimaan.

Kun lukee tarjoukset läpi ennen tilausta, tuntee olevansa vähemmän kusetettu.
        On se toki tylsä jossei saakkaan ilmaiseksi kaikkea mitä haluaisi. :D

• ytytytyyty

tein vaihdon 110M->1M ja modeemin vaihdosta ei mainittu mitään (olin varautunut että modeemi pitää mennä vaihtamaan) ainoastaan joku yli innokas nuorehko iltaduunissa oleva työntekij rupesi vaatimaan vakuusmaksua uudestaan,pelkästään tästä nopeuden muutoksesta.En siihen suostunut,soitin seuraavana aamuna uudestaan asiakaspalveluun ja vaihto meni läpi ilman vakuusmaksua ja kahdesti puhelun aikana varmistin että vakuutta ei pidä uudelleen maksaa kun se on jo kerran maksettu ( yli 6v. asiakkuus welholla takana)

• neluottotiedot

Eihän Welho edes tarjoa 1 megan nopeutta.

• dna11

kirjoitusvirhe kyse oli 110M (L)->10M (S)

• Nettikäyttäjä1979

Hmm. Sanokaapas toimiiko DNA-Welhon 10meganen yhteys Thomson TCM420-kaapelimodeemilla? Kun DNA asiakaspalvelusta olivat sitä mieltä että toimii mutta tänään kävin DNA'n liikkeessä ja niiden mukaan se ei käviskään. Että mitä tässä nyt kannattaa tehä?

• ffsad2q34

Toi DNA:n tarjoama wlan-modeemi on huonointa laatuaan koko maailmassa. Ei löydy huonompaa WLAN-modeemia. Ei langaton netti kanna kunnolla viereiseen huoneeseen kyprokkilevyn läpi

• BBvC

"Toi DNA:n tarjoama wlan-modeemi on huonointa laatuaan koko maailmassa. Ei löydy huonompaa WLAN-modeemia. Ei langaton netti kanna kunnolla viereiseen huoneeseen kyprokkilevyn läpi "

Itselläni on Welholta Cisco-merkkinen ilmainen reititin. Hyvin kantaa viereiseen huoneeseen. Signaalin voimakkuus on erinomainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4030
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2081
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      94
      1366
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      916
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe